Новини Microsoft

  • Перейти Атлантику на веслах за допомогою Microsoft Teams
    13.02.2020

    Команда з брата і сестри бере участь в гонці довжиною 4800 кілометрів (3000 миль) через Атлантичний океан. Вони підтримують зв'язок з родиною і друзями за допомогою Microsoft Teams, незважаючи на те, що до суші сотні кілометрів.

Новини Е-консалтинг

Преса про нас

  • Безболісна автоматизація: все, що потрібно знати перед впровадженням CRM
    05.07.2019

    Будь-яка компанія перед впровадженням програмного продукту має спочатку проходити діагностику. Це як консультація лікаря, під час якої бізнес розповідає про те, що у нього «болить», а «доктор» виявляє збудник «болю», розписує «схему лікування», терміни і можливі побічні ефекти. Після цього пацієнтові залишається прийняти рішення – лікуватися в цього лікаря чи піти з чітко прописаною історією хвороби до іншого фахівця. Андрій Безгубенко, президент компанії E-consulting, ділиться досвідом, як треба і, головне, як не треба запроваджувати CRM-систему в робочі процеси організації.

  • Підслухано на ринку: три повчальних історії про впровадження CRM
    24.05.2019

    Будь-яка компанія перед впровадженням програмного продукту має спочатку проходити діагностику. Це як консультація лікаря, під час якої бізнес розповідає про те, що у нього «болить», а «доктор» виявляє збудник «болю», розписує «схему лікування», терміни і можливі побічні ефекти. Після цього пацієнтові залишається прийняти рішення – лікуватися в цього лікаря чи піти з чітко прописаною історією хвороби до іншого фахівця. Андрій Безгубенко, президент компанії E-consulting, ділиться досвідом, як треба і, головне, як не треба запроваджувати CRM-систему в робочі процеси організації.

Новини наших клієнтів

  • Рішення від «E-consulting» для торгової мережі «Буслік»
    17.04.2019

    Чітке розуміння того, скільки часу займе процес інтеграції, яка буде черговість етапів впровадження і які вимоги до ІТ-інфраструктурі необхідно компанії для безперебійного функціонування програмного комплексу дозволяє з повною впевненістю казати про успішність рішення XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM від компанії «E- consulting».

  • Ощадбанк запровадив рішення XRM® Banking
    15.08.2018

    Ощадбанк запровадивa рішення XRM® Banking на базі CRM Microsoft Dynamics 365, яке успішно обробляє велику частину бізнес-процесів банку і збільшує лояльність клієнтів. Після інтеграції CRM правління банку прийняло рішення поліпшити свій контакт центр, щоб підвищити якість обслуговування клієнтів і стати ближче до потенційного споживача.

  • XRM® Contact Center в київському Центрі комунального сервісу
    24.04.2018

    Реформація в державному секторі: історія впровадження XRM® Contact Center в київському Центрі комунального сервісу