Новини Е-консалтинг

  • XRM Contact Center на базі Microsoft Skype for Busines
    14.06.2018

    Успішно реалізований проект автоматизації контакт центру та центру обслуговування клієнтів. Система аналітики, документообігу для побудови ефективного комплексу обробки звернень, який значно підвищив швидкість виконання бізнес-процесів

Преса про нас

  • Безболісна автоматизація: все, що потрібно знати перед впровадженням CRM
    05.07.2019

    Будь-яка компанія перед впровадженням програмного продукту має спочатку проходити діагностику. Це як консультація лікаря, під час якої бізнес розповідає про те, що у нього «болить», а «доктор» виявляє збудник «болю», розписує «схему лікування», терміни і можливі побічні ефекти. Після цього пацієнтові залишається прийняти рішення – лікуватися в цього лікаря чи піти з чітко прописаною історією хвороби до іншого фахівця. Андрій Безгубенко, президент компанії E-consulting, ділиться досвідом, як треба і, головне, як не треба запроваджувати CRM-систему в робочі процеси організації.

  • Підслухано на ринку: три повчальних історії про впровадження CRM
    24.05.2019

    Будь-яка компанія перед впровадженням програмного продукту має спочатку проходити діагностику. Це як консультація лікаря, під час якої бізнес розповідає про те, що у нього «болить», а «доктор» виявляє збудник «болю», розписує «схему лікування», терміни і можливі побічні ефекти. Після цього пацієнтові залишається прийняти рішення – лікуватися в цього лікаря чи піти з чітко прописаною історією хвороби до іншого фахівця. Андрій Безгубенко, президент компанії E-consulting, ділиться досвідом, як треба і, головне, як не треба запроваджувати CRM-систему в робочі процеси організації.

Новини наших клієнтів

  • Рішення від «E-consulting» для торгової мережі «Буслік»
    17.04.2019

    Чітке розуміння того, скільки часу займе процес інтеграції, яка буде черговість етапів впровадження і які вимоги до ІТ-інфраструктурі необхідно компанії для безперебійного функціонування програмного комплексу дозволяє з повною впевненістю казати про успішність рішення XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM від компанії «E- consulting».

  • Ощадбанк запровадив рішення XRM® Banking
    15.08.2018

    Ощадбанк запровадивa рішення XRM® Banking на базі CRM Microsoft Dynamics 365, яке успішно обробляє велику частину бізнес-процесів банку і збільшує лояльність клієнтів. Після інтеграції CRM правління банку прийняло рішення поліпшити свій контакт центр, щоб підвищити якість обслуговування клієнтів і стати ближче до потенційного споживача.

  • XRM® Contact Center в київському Центрі комунального сервісу
    24.04.2018

    Реформація в державному секторі: історія впровадження XRM® Contact Center в київському Центрі комунального сервісу