• 2024.02.29

    Завдяки нашому XRM Contact-Center, кожен оператор почуває себе впевнено, оскільки наш інтерфейс легкий у використанні та інтуїтивний.

  • 2024.02.29

    Розглянемо функцію "Суфлювання" в нашому XRM Contact-Center. Вона дозволяє менеджерам з Contact Center проводити навчання новачків більш ефективно, не створюючи дискомфорту під час реального спілкування з клієнтом.

  • 2024.02.29

    Ділимось з вами магічним функціоналом, який зачарує ваших операторів.

  • 2024.02.29

    Автоповідомлення – це справжній часозберігач для ваших операторів Контакт Центру. Оператор може автоповідомляти клієнта про те, що він був переведений в іншу чергу на опрацювання чату, створювати автопривітання при направленні в ITR

  • 2024.02.29

    Сьогодні ми хочемо звернути увагу на основний функціонал розділу «Кваліфікаційні групи. Черги» у XRM Contact-Center.

  • 2024.02.29

    Це заключне відео щодо фантасмагоричних можливостей нашого XRM Contact Center. Воно присвячене темі «Статуси користувачів. Матриця переходів».

  • 2021.07.22

    Windows 365 перенесе операційну систему в хмару Microsoft: весь функціонал Windows - додатки, дані і налаштування - стануть доступні з будь-якого пристрою.

  • 2021.04.05

    Microsoft є лідером в цьому магічному квадраті. Завдяки Microsoft Office і всеосяжній і перспективній дорожній карті продукту.

  • 2021.03.29

    Як з максимальною користю організувати віддалену роботу. Поради та рекомендації. Корисний набір додатків для організації віддаленої роботи.

  • 2020.12.08

    Сьогодні Microsoft разом з найбільшими партнерами-виробниками мікросхем представляє нове бачення безпеки Windows.