- Головна →
- Наші клієнти →
- Generali Garant
Історія успіху: «Generali Garant»
Завдяки CRM за рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність контакт-центру значно збільшилася.

Страхова компанія Дженералі Гарант входить до складу Generali Group, що є однією з найбільших страхових груп в світі.
- Галузь: Фінанси і страхування
Проблеми клієнта
Від нової CRM-системи очікувалося вирішення вказаних проблем
- 01 Недостатня швидкість і якість обслуговування при врегулюванні страхових випадків
- 02 Низька пропускна здатність контакт-центру
- 03 Неможливість відстеження ефективності роботи співробітників філій
- 04 Відсутність єдиної бази клієнтів

Запропоноване рішення: Система XRM® Contact Center
Омніканальний контактний центр, який можна налаштовувати без допомоги технічних фахівців
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Contact Center
-
01
Підвищення швидкості обслуговування клієнтів
-
02
Поліпшення якості обслуговування при врегулюванні страхових випадків
-
03
Економія часу на обробку заявок
-
04
Підвищення ефективності роботи операторів
-
05
Збільшення пропускної здатності контактного центру
-
06
CRM дозволяє оперативно отримувати необхідну інформацію
-
07
Співробітникам стало простіше працювати
Відгуки клієнта
-
Ігор Шаров
За рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність нашого контакт-центру значно збільшилася. За допомогою CRM-системи стало набагато легше відстежувати ефективність роботи співробітників в філіалах. Співробітникам стає простіше працювати, тому що вони володіють інформацією, адже оператори працюють змінами, і вони не в змозі запам'ятати клієнтів і всі звернення. А CRM дозволяє їм оперативно отримати всю необхідну інформацію ще до початку спілкування.