• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

XRM® Delivery

Галузеве CRM-рішення, що допомагає транспортно-поштовим компаніям управляти прийомом, маршрутизацією і доставкою вантажів

  • Головна →
  • Галузеві XRM комплекси →
  • XRM® Delivery
  • Управління фронт-офісом, бек-офісом та складом

    Повний набір функцій для виконання складських операцій з можливістю роботи офлайн

  • Організація вантажних перевезень

    Шаблони побудови маршрутів транспорту, розрахунок графіка руху і відстеження вантажу

  • Розрахунок вартості

    Автоматичний розрахунок собівартості перевезень, формування знижок, управління лояльністю клієнтів

Для чого призначена XRM® Delivery:

xrm banking

XRM Delivery надає можливість автономного виконання логістичних, складських і фінансових операцій з подальшою передачею даних в систему

Завдання, які вирішує система XRM® Delivery

  • Прийом і оформлення вантажу

    Весь процес прийому і оформлення вантажу систематизується, що знижує ймовірність помилки. Кожна одиниця вантажу вноситься в систему у вигляді об'єкта, за яким ведеться історія всіх подій, що відбуваються і переміщень.

    Користь: Кожній такій одиниці призначається унікальний штрих-код, з яким в подальшому взаємодіє XRM Delivery.

  • Відслідковування переміщень вантажу

    Система дозволяє встановити точне місце розташування і стан окремо взятої одиниці вантажу. Переміщення вантажу в системі контролюється через створення логу подій по кожній одиниці вантажу.

    Користь: Записи візуалізуються у вигляді окремої веб-сторінки, яку можна переглянути в CRM.

  • Виявлення проблем з вантажем

    При виявленні пошкоджень, недостачі або вивантаження вантажу, не призначеного для даного складу, на основі інформації зі сканера, система автоматично створює заявки на проблемні вантажі.

    Користь: дозволяє визначати і виправляти подібні помилки в момент їх виявлення.

  • Управління тарифами

    У системі реалізований гнучкий механізм настройки тарифів, що дозволяє налаштовувати тарифи на перевезення між регіонами, спеціальні тарифи на перевезення окремих видів вантажу в певній тарифній зоні або в певному напрямку, і індивідуальні тарифи для постійних клієнтів.

  • Управління знижками

    Запроваджено адаптивний механізм формування знижок для окремих клієнтів, відділень і напрямків перевезень, і на певні види вантажу.

  • Управління лояльністю

    Програма лояльності дозволяє налаштовувати категорії карт лояльності (мінімальну суму для видачі та розмір знижки), автоматично відстежувати виконання умов карти, і вносити зміни.

  • Управління масовими комунікаціями

    Можливість проведення автоматичної розсилки за результатами змін в процедурах компанії (сканування вантажу, що прибув, а результати розслідування втрати вантажу; формування маршрутного листа; закінчення строку генерального доручення; переміщення вантажу). Можливість ручної розсилки (індивідуальних, рекламних повідомлень).

  • Управління службовими розслідуваннями

    У системі реалізований інструмент обробки звернень клієнтів щодо проблемних вантажів, який дозволяє через механізм визначення точок пошкодження вантажів визначати винуватця, призначати штраф і компенсувати збиток клієнтові.

  • Управління документообігом

    CRM фіксує отримання документів від клієнтів і відділень за допомогою сканування штрих-кодів, і використовує механізм автоматичного друку і відправки великої кількості документів.

  • Управління бюджетуванням

    В системі реалізовано формування бюджету, управління плановими і фактичними фінансово-економічними показниками (рентабельність, оборот, резерв), відстеження фактичних показників бюджету, лімітування статей витрат, управління списанням коштів.

  • Управління інтеграцією c клієнт-банком

    В системі передбачений облік вхідних і вихідних безготівкових платежів за допомогою інтеграції з клієнт-банком. Надходження і списання безготівкових коштів з рахунків компанії фіксується в системі та використовуються для обліку оплати за рахунками.

Як виглядає система — галерея скриншотів

Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%

  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Можливості інтеграції

Можливості інтеграції

XRM® Delivery можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно буде відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, продукти, продажу та рахунках будуть в одній системі.

Якщо API у додатків у вашій компанії недоступні — нічого страшного, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

Що кажуть клієнти, які використовують XRM® Delivery

  • ООО

    ООО "ДЕЛІВЕРІ"

    Delivery Group — українська група компаній зі штаб-квартирою в Києві, яка спеціалізується на наданні транспортних та логістичних послуг для сектора B2B (суб'єкти підприємницької діяльності і корпоративний сектор) як на території України, так і за її межами.

    Костянтин Костюшко, голова правління ТОВ "Делівері"

    Ми отримали не просто систему з управління взаємовідносинами з клієнтами, а якісний інструмент автоматизованого управління об'єктами логістики та процесами, які їх обслуговують.

    Перейти до кейсу клієнта
  • ООО

    ООО "Зручна доставка"

    Компанія ТОВ «Зручна доставка» – провайдер комплексного логістичного сервісу для інтернет-магазинів.

    Представник ТОВ "Зручна доставка"

    Побудована концепція рішень для автоматизації TMS, WMS, CRM, лояльності, тарифів ціноутворення включаючи необхідні модулі інтеграції та комунікації.

Вигоди, які отримують клієнти, що впровадили систему

  • на   00%

    Швидкий пошук складів та населених пунктів

  • на   00%

    Зручний розрахунок графіка руху транспорту

  • на   00%

    Детальне відстеження ходу виконання рейсу

  • на   00%

    Точний розрахунок вартості виконання перевезення

  • на   00%

    Запис запланованого і фактичного маршруту руху

  • на   00%

    Повне управління виплатами водієві

Ціна продукту

Вартість XRM® Delivery залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними вам функціями і модулями, щоб ви не платили за повітря. Про всі подробиці і можливих комплектаціях вам розповість наш менеджер.

Історія розвитку та досягнення E-Consulting в сфері вантажних перевезень

  • 2001

    Створено компанію, (перша назва «Еверест консалтинг») яка з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогодні президентом компанії є Андрій Безгубенко.

  • 2002

    Компанія отримує статус «Золотий партнер Microsoft».

  • 2008

    Було скорочено всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації всіх ресурсів компанії на проекти впровадження XRM рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

  • 2011

    Отримано нагороди:

    - «Партнер року по просуванню і впровадженню управлінських рішень в державному секторі».

    - «Партнер року за показниками обсягу продажів ліцензій Microsoft Dynamics CRM».

  • 2013

    Е-Консалтинг стає переможцем I Міжнародного конкурсу «Лідер з впровадження інноваційних технологій і рішень для сучасного бізнесу — 2013» в номінації «Лідер у побудові Контакт-центрів і CRM-систем для банків». Конкурс організований видавництвом «КБС-Издат» та журналом «Банкір».

  • 2019

    - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
    - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
    - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

  • 2020

    Компанія продовжує працювати над галузевими рішеннями, щоб забезпечити кожен вид бізнесу оптимальною CRM-системою на ринку.

  • 2021

    - Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
    - Компанія працює над новими проектами.

У вас залишились питання?

Хочете дізнатися більше про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat

Вкажіть Ваші контакти

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

Навігація

  • Можливості XRM-системи
  • Призначення XRM® Delivery
  • Завдання, які вирішує система
  • Галерея
  • Можливості інтеграції
  • Що кажуть клієнти
  • Вигоди, які отримують клієнти
  • Ціна продукту
  • Історія розвитку та досягнення
  • Форма для запитань