XRM® Delivery
Галузеве CRM-рішення, що допомагає транспортно-поштовим компаніям управляти прийомом, маршрутизацією і доставкою вантажів
- Головна →
- Галузеві XRM комплекси →
- XRM® Delivery
-
Управління фронт-офісом, бек-офісом та складом
Повний набір функцій для виконання складських операцій з можливістю роботи офлайн
-
Організація вантажних перевезень
Шаблони побудови маршрутів транспорту, розрахунок графіка руху і відстеження вантажу
-
Розрахунок вартості
Автоматичний розрахунок собівартості перевезень, формування знижок, управління лояльністю клієнтів
Для чого призначена XRM® Delivery:
XRM Delivery надає можливість автономного виконання логістичних, складських і фінансових операцій з подальшою передачею даних в систему
Завдання, які вирішує система XRM® Delivery
Як виглядає система — галерея скриншотів
Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%
Можливості інтеграції
XRM® Delivery можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно буде відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, продукти, продажу та рахунках будуть в одній системі.
Якщо API у додатків у вашій компанії недоступні — нічого страшного, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.
Що кажуть клієнти, які використовують XRM® Delivery
Вигоди, які отримують клієнти, що впровадили систему
-
на 00%
Швидкий пошук складів та населених пунктів
-
на 00%
Зручний розрахунок графіка руху транспорту
-
на 00%
Детальне відстеження ходу виконання рейсу
-
на 00%
Точний розрахунок вартості виконання перевезення
-
на 00%
Запис запланованого і фактичного маршруту руху
-
на 00%
Повне управління виплатами водієві
Ціна продукту
Вартість XRM® Delivery залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними вам функціями і модулями, щоб ви не платили за повітря. Про всі подробиці і можливих комплектаціях вам розповість наш менеджер.
Історія розвитку та досягнення E-Consulting в сфері вантажних перевезень
-
2001
Створено компанію, (перша назва «Еверест консалтинг») яка з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогодні президентом компанії є Андрій Безгубенко.
-
2002
Компанія отримує статус «Золотий партнер Microsoft».
-
2008
Було скорочено всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації всіх ресурсів компанії на проекти впровадження XRM рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.
-
2011
Отримано нагороди:
- «Партнер року по просуванню і впровадженню управлінських рішень в державному секторі».
- «Партнер року за показниками обсягу продажів ліцензій Microsoft Dynamics CRM». -
2013
Е-Консалтинг стає переможцем I Міжнародного конкурсу «Лідер з впровадження інноваційних технологій і рішень для сучасного бізнесу — 2013» в номінації «Лідер у побудові Контакт-центрів і CRM-систем для банків». Конкурс організований видавництвом «КБС-Издат» та журналом «Банкір».
-
2019
- Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
- Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
- Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго. -
2020
Компанія продовжує працювати над галузевими рішеннями, щоб забезпечити кожен вид бізнесу оптимальною CRM-системою на ринку.
-
2021
- Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
- Компанія працює над новими проектами.
У вас залишились питання?
Хочете дізнатися більше про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо