Ви готові побачити продукт, який змінить спілкування вашої компанії з клієнтом раз і назавжди?
C-Chat – це платформа, що змінює парадигму чат-бот спілкування. Ми збагачуємо функціонал інтелектуального чат-боту з Штучним інтелектом новими можливостями онлайн-моніторингу.
Компанія E-consulting створила продукт, який дозволяє в режимі реального часу спостерігати онлайн діалоги, а також керувати ними і брати участь у розмовах з нашими клієнтами змінюючись, як менеджерам, так і штучному інтелекту.
Якщо ви звикли, що чат-боти це лише про:
- ефективну взаємодію з існуючими або потенційними клієнтами;
- володіння повною інформацією про товар та за секундний пошук потрібної відповіді;
- взаємодію з оточуючими в соціальних мережах та месенджерах;
- забезпечення сервісного обслуговування клієнтів 24/7;
- своєчасність;
- вміння продавати;
- проведення опитувань.
То ми гарантуємо повну картину ваших мрій щодо чат-бот спілкування, що включає:
- 100% конверсію;
- повну картину інтересів клієнтів в даний час;
- підвищення лідогенерації;
- список нових потенційних клієнтів;
- моментальну реакцію на інциденти;
- аналіз задоволеності клієнтів;
- скорочення часу від виникнення потреби у клієнта до реалізації;
- надійну IT-архітектуру, що реалізує безпечний обмін даними.
C-Chat є вельми вигідним для користувачів Microsoft Teams. Завдяки цьому ми забезпечуємо оперативність реакції менеджерів, що мають можливість контролювати стан чатів.
Наша платформа відповість на всі питання клієнта двома шляхами:
- заготовлена відповідь з Бази Знань;
- відповідь, згенерована Штучним Інтелектом, який підключений до чат-боту.
При некоректному питанні бот дає відповідь клієнту, що він не має доступу до тих чи інших даних і дає рекомендацію, куди можна звернутись.
З нашим «C-Chat» ви також можете отримати емоційну оцінку по результатах розмови, використовуючи показники NPS (Net Promoter Score) та CSI (Customer satisfaction Index).
У кінцевому результаті ви отримуєте платформу C-Chat, яка гарантує:
- безпеку даних;
- мобільність;
- соціальність;
- захищеність бесіди.
Ви завжди будете знати проблеми та бажання кожного потенційного клієнта. Робота операторів буде спрямована на більш важкі та важливі задачі, поки чат-бот розповідає все про товар. Ваші клієнти не будуть змушені чекати, поки знайдеться вільний менеджер.
C-Chat Направляє всю інформацію про інтереси клієнта в CRM і налаштування маркетингових послідуючих дій буде більш влучним.