• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

Технічна підтримка системи

Обслуговування та супровід функціонування
Microsoft Dynamics 365

  • Головна →
  • Технічна підтримка системи

Підтримка працездатності ваших систем в процесі промислової експлуатації та їх подальший розвиток

На відміну від класичного підходу, що передбачає реагування на критичні ситуації, компанія «Е‑Консалтинг» пропонує цілий комплекс послуг:

  • Моніторинг і контроль

    (дозволяють запобігти виникненню помилок)

  • Адміністрування

    (управління в режимі реального часу)

  • Управління інцидентами і проблемами

    (все знаходиться під контролем фахівців)

  • Управління змінами та конфігураціями

    (включаючи розвиток системи)

  • Консультації та навчання

    (користувачі зможуть використовувати весь потенціал систем)

  • Розробка

    (регламентів, політик, рольових інструкцій)

  • Інші послуги

    (залежно від складності системи, етапу її розвитку та експлуатації)

Що входить до послуги техпідтримки

До технічної підтримки входить комплекс послуг з управління інцидентами і проблемами, консультації, експлуатаційне обслуговування систем, моніторинг роботи і управління подіями:

  • Прийом і реєстрація звернень Замовника;

  • Формування і збереження вхідних і вихідних коментарів до звернень;

  • Роботи по кваліфікації звернення;

  • Визначення кола відповідальних осіб-виконавців за виконання даного звернення;

  • Формування реєстрів модифікації і функціональних збоїв в роботі АС в електронному вигляді;

  • Інформування про спосіб вирішення і результат вирішення звернення;

  • Консультації фахівців Служби технічної підтримки за основними прийомами роботи в АС;

  • Регулярні профілактичні роботи з метою контролю та забезпечення безперебійного функціонування АС Замовника, які складаються з:

  • Щотижневий аналіз звіту «Кількість правил за статусами» CRM системи і, в разі необхідності, видалення системних задач (результати відпрацьованих бізнес-процесів), що знаходяться в таких статусах: «успішно», «скасований», а також, в разі необхідності, аналіз і виправлення системних задач, які перебувають в статусах «виконано з помилкою» і «в очікуванні»;
  • Щотижневий аналіз звіту «Кількість записів в системі» - контроль активності Замовника і заповнення CRM-системи записами;
  • Щоденна перевірка роботи сервісу CRM системи Asynchronous Service, від якого залежить робота бізнес-процесів Замовника, плагінів;
  • Щоденна перевірка роботи служби SQL Server Reporting Services, що відповідає за роботу звітів в CRM-системі;
  • Щоденна перевірка доступності сховища CRM-системи SharePoint;
  • Щоденна перевірка роботи E-mail Router і черги електронних листів на предмет наявності записів у стані затримку надсилання в CRM-системі;
  • Щомісячне видалення неактивних записів АС (за погодженням із Замовником у вигляді оформлення звернення на порталі);
  • Щомісячне видалення неактуальних елементів черги в АС (за погодженням із Замовником);
  • Щомісячне видалення неактуальних записів дій в АС (дзвінки, повідомлення електронної пошти і т.д., за погодженням із Замовником);
  • Щотижневе вимірювання і моніторинг параметрів продуктивності та стану АС зі збереженням їх результатів.

Сервісна експлуатаційна підтримка

Додаткова послуга, в рамках якої ми допомагаємо вам розвивати і підлаштовувати систему в ході її експлуатації. Оскільки ми гарантуємо високу швидкість реакції на сервісні звернення, тому резервуємо під кожне звернення робочий час необхідного персоналу.

В рамках експлуатаційної підтримки компанія «Е-Консалтинг» пропонує наступний перелік робіт:

  • Розширення функціональності системи
  • Інтеграція з іншими системами
  • Підготовка документації
  • Консультації та навчання
  • Інші послуги
Розширення системи додатковим функціоналом
Залежно від зміни вимог бізнесу періодично виникає необхідність в розширенні функціоналу. Частина налаштованого раніше функціоналу стає неактуальною, а нова частина - необхідністю.

Для реалізації доповнень необхідно пройти 6 етапів - аудит, діагностика, дизайн, розробка, розгортання і експлуатація. Для деяких доповнень частину етапів можна пропускати.

Такий підхід дозволяє ефективно вирішувати як сервісні і консалтингові питання, так і найбільш розумно підходити до вивчення потреб в доопрацюванні та подальшому розвитку Системи під специфічні завдання клієнта.
Дізнатись більше
Схема підтримки

Техпідтримка від «Е‑Консалтинг» надає змогу вашій компанії:

  • Техпідтримка від «Е‑Консалтинг» надає змогу вашій компанії:
  • Отримати гарантовано високий рівень сервісу
  • Забезпечити безперебійну роботу систем
  • Мінімізувати і зробити прогнозованими витрати на обслуговування систем
  • Знизити ризики, пов'язані з функціонуванням систем
  • Скоротити терміни вирішення проблем на основі ефективного залучення наших фахівців
  • Оптимізувати кількість штатних фахівців з підтримки систем
  • Визначити пріоритетні напрями розвитку систем

Експлуатаційна підтримка і обслуговування

Залежно від ваших поточних завдань, а також стратегічних планів розвитку як IT-відділу, так і компанії в цілому, компанія «Е-Консалтинг» пропонує різні варіанти співпраці:

Схема ціноутворення
До кожного пакету застосовується обрана «Потужність» — це час реакції на звернення та залучення необхідних ресурсів (конкретного типу співробітників).

Вартість техпідтримки

Компанія «Е-Консалтинг» володіє значними ресурсами для забезпечення якісного супроводу і підтримки впровадженої у вашій компанії системи і має налагоджену методику і багаторічний досвід в даній області.

Вартість технічної підтримки розраховується для кожного клієнта індивідуально, виходячи з особливостей інфраструктури клієнта і вимог SLA.

Розрахувати ціну

У вас залишилися запитання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat

У вас залишилися запитання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.


(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам