Технічна підтримка системи
Обслуговування та супровід функціонування
Microsoft Dynamics 365
- Головна →
- Технічна підтримка системи
Підтримка працездатності ваших систем в процесі промислової експлуатації та їх подальший розвиток
На відміну від класичного підходу, що передбачає реагування на критичні ситуації, компанія «Е‑Консалтинг» пропонує цілий комплекс послуг:
-
Моніторинг і контроль
(дозволяють запобігти виникненню помилок)
-
Адміністрування
(управління в режимі реального часу)
-
Управління інцидентами і проблемами
(все знаходиться під контролем фахівців)
-
Управління змінами та конфігураціями
(включаючи розвиток системи)
-
Консультації та навчання
(користувачі зможуть використовувати весь потенціал систем)
-
Розробка
(регламентів, політик, рольових інструкцій)
-
Інші послуги
(залежно від складності системи, етапу її розвитку та експлуатації)
Що входить до послуги техпідтримки
До технічної підтримки входить комплекс послуг з управління інцидентами і проблемами, консультації, експлуатаційне обслуговування систем, моніторинг роботи і управління подіями:
-
Прийом і реєстрація звернень Замовника;
-
Формування і збереження вхідних і вихідних коментарів до звернень;
-
Роботи по кваліфікації звернення;
-
Визначення кола відповідальних осіб-виконавців за виконання даного звернення;
-
Формування реєстрів модифікації і функціональних збоїв в роботі АС в електронному вигляді;
-
Інформування про спосіб вирішення і результат вирішення звернення;
-
Консультації фахівців Служби технічної підтримки за основними прийомами роботи в АС;
-
Регулярні профілактичні роботи з метою контролю та забезпечення безперебійного функціонування АС Замовника, які складаються з:
- Щотижневий аналіз звіту «Кількість правил за статусами» CRM системи і, в разі необхідності, видалення системних задач (результати відпрацьованих бізнес-процесів), що знаходяться в таких статусах: «успішно», «скасований», а також, в разі необхідності, аналіз і виправлення системних задач, які перебувають в статусах «виконано з помилкою» і «в очікуванні»;
- Щотижневий аналіз звіту «Кількість записів в системі» - контроль активності Замовника і заповнення CRM-системи записами;
- Щоденна перевірка роботи сервісу CRM системи Asynchronous Service, від якого залежить робота бізнес-процесів Замовника, плагінів;
- Щоденна перевірка роботи служби SQL Server Reporting Services, що відповідає за роботу звітів в CRM-системі;
- Щоденна перевірка доступності сховища CRM-системи SharePoint;
- Щоденна перевірка роботи E-mail Router і черги електронних листів на предмет наявності записів у стані затримку надсилання в CRM-системі;
- Щомісячне видалення неактивних записів АС (за погодженням із Замовником у вигляді оформлення звернення на порталі);
- Щомісячне видалення неактуальних елементів черги в АС (за погодженням із Замовником);
- Щомісячне видалення неактуальних записів дій в АС (дзвінки, повідомлення електронної пошти і т.д., за погодженням із Замовником);
- Щотижневе вимірювання і моніторинг параметрів продуктивності та стану АС зі збереженням їх результатів.
Сервісна експлуатаційна підтримка
Додаткова послуга, в рамках якої ми допомагаємо вам розвивати і підлаштовувати систему в ході її експлуатації. Оскільки ми гарантуємо високу швидкість реакції на сервісні звернення, тому резервуємо під кожне звернення робочий час необхідного персоналу.
В рамках експлуатаційної підтримки компанія «Е-Консалтинг» пропонує наступний перелік робіт:
Для реалізації доповнень необхідно пройти 6 етапів - аудит, діагностика, дизайн, розробка, розгортання і експлуатація. Для деяких доповнень частину етапів можна пропускати.
Такий підхід дозволяє ефективно вирішувати як сервісні і консалтингові питання, так і найбільш розумно підходити до вивчення потреб в доопрацюванні та подальшому розвитку Системи під специфічні завдання клієнта.
Техпідтримка від «Е‑Консалтинг» надає змогу вашій компанії:
- Техпідтримка від «Е‑Консалтинг» надає змогу вашій компанії:
-
-
-
-
-
-
-
Експлуатаційна підтримка і обслуговування
Залежно від ваших поточних завдань, а також стратегічних планів розвитку як IT-відділу, так і компанії в цілому, компанія «Е-Консалтинг» пропонує різні варіанти співпраці:
Вартість техпідтримки
Компанія «Е-Консалтинг» володіє значними ресурсами для забезпечення якісного супроводу і підтримки впровадженої у вашій компанії системи і має налагоджену методику і багаторічний досвід в даній області.
Вартість технічної підтримки розраховується для кожного клієнта індивідуально, виходячи з особливостей інфраструктури клієнта і вимог SLA.
У вас залишилися запитання?
Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.