- Головна →
- Наші клієнти →
- ЦУМ Київ
Історія успіху: «ЦУМ Київ»
Як XRM® Loyalty допомогла збільшити середній чек і підвищити лояльність клієнтів
Київський центральний універмаг, або просто ЦУМ — сучасний семиповерховий універмаг, який щодня відвідують тисячі клієнтів.
У грудні 2016 року відбулося урочисте відкриття київського ЦУМу після 4 років реконструкції. Новий формат вимагав нового підходу до роботи з клієнтами.
- Галузь: продуктовий ритейл
- Кількість працівників: 200 осіб
- Дата впровадження продукту: травень 2016 року
Проблеми клієнта
В звичайних ТРЦ у кожного брендового магазину є свої продавці і своя каса. В ЦУМі після реконструкції у всіх магазинів зникли каси і класичні 4 стіни. Простір став відкритим, а всі покупки сплачуються на єдиній касі, яка розташована на кожному з поверхів універмагу.
В кожному магазині — свої програми лояльності для клієнтів, які не були підключені до єдиної каси. Це сильно демотивувало постійних клієнтів і створювало труднощі менеджерам брендових торгових точок.
- 01 Відсутність єдиного інформаційного простору
- 02 Необхідність інтеграції програм лояльності в універсальну касу
- 03 Зменшення кількості лояльних клієнтів
- 04 Падіння частки VIP-клієнтів серед загальної кількості покупців
- 05 Зниження показників RFM
Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty
Рішення XRM® Loyalty дозволяє формувати диференційовану систему відносин в розрізі сегментів або з кожним покупцем персонально, завдяки можливостям системи білінгу, аналізу і гнучкому конструктору правил програм лояльності
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty
-
01
Наскрізна інтеграція бізнес-процесів: програма лояльності, склад, примірочні, каси, орендарі, паркінг, канали комунікацій
-
02
«Єдина карта ЦУМ» — дозволяє підключити і використовувати карти програм лояльності орендарів
-
03
Взаємозаліки за наданими подарунками і послугами
-
04
Складський облік всієї товарної номенклатури орендарів
-
05
Система проведення привілейованих закритих заходів
-
06
Точки обслуговування клієнта і карт програми лояльності
-
07
Мобільні робочі місця асистентів примірочної, комірників
Відгуки клієнта
-
Наталія Оберемок, ІТ-директор ЦУМу
Всеосяжна інтеграція з бек-офісною обліковою системою, складською, фронтально-касовою, паркінговою системою просто разюча. Тепер всі складні бізнес-процеси автоматизовані і відображаються в єдиному вікні. У будь-який момент я знаю що відбувається на торгових точках, а клієнти відчувають себе в ЦУМі як вдома. З новими стало працювати простіше, а постійні клієнти тепер заходять частіше і діляться позитивними враженнями.