Управління продажами

Microsoft Dynamics 365 надає процеси та інструменти для планування, організації та контролю роботи торгової групи. Ви отримуєте передбачувану, вимірювану і контрольовану цілісну систему взаємодії з клієнтом, ефективні інструменти роботи для співробітників, аналітику для прийняття управлінських рішень.

КЛІЄНТ 360 - ПОВНИЙ ПРОФІЛЬ КЛІЄНТА

Використовуйте головний актив вашого бізнесу - інформацію про клієнтів.

Клієнтська (контактна) картка не тільки зберігає контактну інформацію в системі CRM, але й надає доступ до історії взаємодії, завдань, які необхідно виконати.

Вашим працівникам може бути надана інформація про цінність клієнта, його уподобання, продукти для використання в різних сценаріях продажів (від холодних дзвінків до довгострокового обслуговування клієнтів).

Ви мінімізуєте ризики та людський фактор - зберігання повної історії та фіксація запланованих дій забезпечує безперебійну роботу системи продажів.

УПРАВЛІННЯ ТРАНЗАКЦІЯМИ

Створіть чіткий графік дій на етапах транзакції.

Ваші працівники знають, що робити і робити те, що потрібно - ви встановлюєте порядок дій, стабільні відносини та кінцеву мету для етапів трансакції, використовуючи готові бізнес-процеси: у системі CRM ви формулюєте підхід та графік дій щодо відкриття транзакції, її просування у воронку продажів та відстеження змін та завдань.

Налаштовувані бізнес-процеси: адаптування процесів і правил до специфіки вашого бізнесу за допомогою редактора процесів.

УПРАВЛІННЯ ІНТЕРЕСАМИ

Підвищуйте конверсію.

Збір та обробка інтересів дозволяє записувати всі вхідні запити клієнтів до компанії та кваліфікувати їх для подальшої роботи. Інтереси можуть входити в систему з різних джерел - наприклад, з веб-сайту, через контакт-центр, з корпоративної поштової скриньки або в результаті маркетингової діяльності.

Пройшовши інтерес через лійку продажів та уклавши угоду, ви можете визначити, який канал є найбільш ефективним. Процес кваліфікованого інтересу, тобто визначення ключової інформації про клієнта, його потреби та можливості, може бути реалізований в системі у вигляді серії діалогових вікон із запитаннями для клієнта та варіантів відповідей.

ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖІВ

Отримайте максимальну користь від вашої торгової лійки.

Воронка збуту - головний системний інструмент для складання плану продажів на основі збалансованого прогнозу. Кожен відсоток, що потрапляє в систему CRM, має потенціал для участі в операції (продажу), і далі, при проходженні через послідовні етапи транзакції збільшується ймовірність її успішного завершення. Встановлюючи коефіцієнт ймовірності виграшу для кожного з етапів, враховуючи дані про бюджет та умови угоди, ви отримуєте загальну зважену суму прогнозу продажів за період для всіх операцій на всіх етапах воронки .

Таким чином, ви отримуєте план збуту, з одного боку, а з іншого, основні показники конверсії, надання яких сприятиме реалізації плану.

КОНТРОЛЬ ПРОДАЖІВ

Використовуйте проміжний контроль для підвищення ефективності, а не для констатації результату.

Інструмент інструментальної панелі дозволяє щодня відстежувати результати трансакцій (інтересів) у контексті етапів, дій та виконавців. Ви самі визначаєте, яка інформація відображатиметься на цій панелі - від стану пріоритетних транзакцій до неоплачених рахунків або транзакцій без призначених дій.

Завдяки Microsoft Dynamics 365 менеджер завжди усвідомлює, що і коли зробив працівник - коли остання дія була завершена, який її результат, що є наступним плановим кроком для угоди чи інтересу (потенційний клієнт).

ДІЇ ТА УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ

Підвищення продуктивності та взаємодії працівників.

Призначення відповідальних на рівні користувача та робочих груп забезпечує розподіл дій, у тому числі автоматично на основі ділових правил та процесів.

Синхронізація з Microsoft Outlook надає користувачам нагадування про заплановані заходи, зустрічі та їх відстеження.

Присвоєння ролей та прав доступу забезпечує користувачу необхідну функціональність, гарантуючи при цьому безпеку.

УПРАВЛІННЯ ЦІЛЯМИ (МОДУЛЬ KPI)

Організуйте багатосторонню систему моніторингу продуктивності та мотивації працівників.

Система CRM дозволяє встановлювати цілі за різними показниками, які можуть бути як величини суми (наприклад, дохід від продажу) або виконаних дій (кількість дзвінків до клієнтів), включаючи побудову системи цілей голови та дочки.

У той же час система динамічно перераховує результати працівника або колективу в контексті періоду, демонструючи не тільки фактичне значення показника, але і його відхилення від поточно зваженого цільового значення показника.

ПРОДАЖ ІНСТРУМЕНТІВ, ДОКУМЕНТООБІГ

Позбавтесь від рутинної роботи у команді з продажів.

Шаблони документів Word та Excel дозволяють швидко створювати рахунки-фактури, контракти та комерційні пропозиції, додаючи необхідні товари з каталогу та встановлюючи знижки на основі існуючих прайс-листів. Таким чином, документи формуються на основі параметрів транзакції «в один клік».

Інтеграція з Office 365 та SharePoint дозволяє співпрацювати над документами, включаючи процеси їх затвердження, а також їх консолідацію щодо транзакцій та організацій для формування цілісної історії взаємодії.

Робота з даними в системі забезпечує найкращий досвід користувача щодо формування представлень даних, внесення масових змін, експорту-імпорту, а також швидкої та зручної навігації.

АНАЛІЗ ПРОДАЖІВ

Створіть потрібні звіти.

Інструмент побудови аналітики - одна з головних функціональних переваг Microsoft Dynamic 365, яка дозволяє створити фактично будь-який фрагмент даних, необхідний для прийняття управлінських рішень.

Дизайнер звітів та діаграм, вдосконалені інструменти управління пошуком і презентаціями дозволяють проаналізувати конверсію етапів продажу, а також рентабельність за сегментами клієнтів, географією, виконавцями, підрозділами, періодами, продуктами або кампаніями. У той же час функція розбиття дозволяє динамічно "пробиватися" в діаграми, забезпечуючи деталізацію даних.

Можливості імпорту-експорту в Excel, а також інтеграція з Power BI сприяють формуванню зручних та ефективних аналітичних сценаріїв роботи.

MOBILE CRM

Працюйте поза офісом з будь-якого пристрою, навіть офлайн.

На планшетах та смартфонах користувач має доступ до максимуму функцій, необхідних для виконання основних сценаріїв віддаленої роботи. Система забезпечує інтуїтивний, зручний користувальницький інтерфейс, адекватний сценарію користувача.

Під час роботи в автономному режимі дані будуть відправлені в систему відразу після повторного підключення.