- Головна →
- Наші клієнти →
- Donbass Arena
Історія успіху: «Donbass Arena»
Компанія E-consulting запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM® Loyalty
«Донбас Арена» – перший в Україні та Східній Європі стадіон категорії «Elite», спроектований і побудований відповідно до кращих сучасних технологій.
- Галузь: інфраструктура та спорт
- Кількість місць: 52 667 осіб
- Відкрито: 29 серпня 2009 року
Проблеми клієнта
Відсутність автоматизації з цільовими групами
- 01 Необхідність в комунікації з великою кількістю уболівальників
- 02 Необхідність побудови відносин з уболівальниками на базі платформи CRM
- 03 Відсутність системи управління інформаційним центром
- 04 Абсолютно новий масштабний проект, що вимагав платформи з управління
Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty
Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty
-
01
CRM дозволила підвищити рівень управління каналами спілкування
-
02
Система дала можливість реєструвати кожен контакт з любителем футболу, який прийшов на матч або да фан-шопу
-
03
Вся інформація зберігається в структурованому оціночному вигляді, що дозволяє оперативно працювати з важливими в даний момент даними
-
04
CRM також забезпечує аналіз відомостей і виділяє конкретні цільові групи
-
05
Система дозволяє здійснювати ефективні заходи по залученню і обслуговуванню відвідувачів
-
06
Система управляє каналами комунікації з представниками цільових груп - е-мейл-розсилкою, смс-розсилкою та анкетуванням
-
07
Управління всіма процесами ведеться з одного «пульта»
Відгуки клієнта
-
Дмитро Тепляков
Нам дуже важливо ефективно комунікувати з кожним з наших уболівальників, точно визначати їх переваги і робити все, щоб відвідування стадіону було максимально комфортним для кожного гостя. Ще на стадії проектування «Донбас Арени» ми серйозно замислювалися про співпрацю з компанією, здатною допомогти нам вирішити ці завдання. Такою виявилася компанія E-consulting, яка запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM Loyalty.
CRM дозволила підвищити керованість каналів спілкування, дала можливість реєструвати кожен контакт з любителем футболу, які прийшли на матч або, скажімо, в фан-шоп, відвідувачем сайту або людиною, що додзвонилися в інформаційний центр стадіону. Так ми краще пізнаємо їх, персоналізуємо, фіксуючи соціальні і комерційні дані. Зручно, що вся інформація зберігається в структурованому оціночному вигляді, що дозволяє оперативно працювати з важливими в даний момент даними. CRM також забезпечує аналіз відомостей і виділяє конкретні цільові групи, а також дозволяє здійснювати ефективні заходи по залученню і обслуговуванню відвідувачів. Система керує також каналами комунікації з представниками цільових груп - емейл-розсилкою, смс-розсилкою та анкетуванням. Найголовніше, що управління всіма цими складними і на перший погляд абсолютно різними процесами ведеться з одного «пульта». За три роки плідної співпраці, фахівці E-consulting зарекомендували себе як професіонали, які справляються з будь-якими поставленими перед ними завданнями і допомагають розширювати спектр можливостей використання платформи.