• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

XRM® Banking®

Комплексне CRM-рішення для банківської галузі, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Виступає потужним інструментом для побудови довгострокових відносин з клієнтами

  • Головна →
  • Галузеві XRM комплекси →
  • XRM® Banking®
  • Збирайте дані

    Система збирає і зберігає персональну інформацію про кожного клієнта, дозволяє структурувати і аналізувати її

  • Пропонуйте послуги

    На основі цієї інформації, клієнтам можна пропонувати послуги та продукти, які їх зацікавлять

  • Отримуйте вигоди

    Клієнти охоче приймають персональні пропозиції — фінансові показники банку стрімко зростають

XRM® Banking® об'єднує всі системи банку в єдиному вікні:

Вам більше не потрібно шукати різні профілі одного клієнта в кожній системі окремо. Швидкість отримання даних збільшується в 3-5 разів.

Схема XRM Banking Схема XRM Banking

Для яких компаній підходить XRM® Banking®

Рішення пристосовано до роботи з фізичними особами та юридичними особами — від малого до великого бізнесу — у банках, колекторських компаніях, мікрофінансових організаціях

xrm banking
  • Банки
  • Колекторські компанії
  • Сервіси мікрозаймів (МФО)

XRM® Banking® та Роздрібний Бізнес
(РБ, роздрібний банкінг)

  • Єдине вікно обслуговування клієнта РБ

    Єдине вікно по всім фронтальним операціям для 13 груп продуктів; процеси; інтеграції.

  • Огляд клієнта 360°/720° РБ

    Всебічний огляд поточного стану клієнта і перспективний прогноз його змін на підставі даних аналітичних механізмів (predictive).

  • Домогосподарства

    Сім'я, група клієнтів об'єднаних спільним майном і загальним споживанням.

  • Сегментація клієнтів РБ

    Мультисегментація по безлічі ознак для отримання мікросегментів з унікальними потребами і можливістю зробити їм ефективну пропозицію. Прогнозування варіювання сегментів у часі.

  • Управління продуктовим каталогом РБ

    Ведення по продуктам розширеної інформації про їх властивості, перетину в сегментах, попиті, відхиленнях пропозицій. Розрахунок фази життєвого циклу продукту. Збагачення зв'язків для cross-sell і up-sell циклів. Побудова продуктових наборів, тарифних планів.

  • Управління взаємовідносинами з клієнтами РБ

    Customer journey як вісь клієнт-центричної системи сучасного банкінгу, програма лояльності, система самообслуговування, портал клієнтів.

  • Управління маркетингом РБ

    Лідогенерація, веб-маркетинг, е-мейл-маркетинг, лендінги, маркетингові списки, маркетингові кампанії, вихідні кампанії по мультиканалам, багатомовність, кампанії в мобільному банкінгу, веб-банкінгу, банкоматах, по WiFi у відділенні, звіт "результати продажів з маркетингу".

  • Управління продажами роздрібних продуктів

    Автоматизовані процеси продажу роздрібних банківських продуктів в каналах при фізичній присутності і у віртуальних каналах. Документи по поточним і передбачуваним наступним угодам. Прискорювачі продажів.

  • Управління ефективністю - KPI (Ключові показники ефективності) РБ

    Якісні та кількісні оцінки поточного виконання планів, досягнення цілей, по продуктам, по діям, за виконавцями, філіям та категоряім клієнтів.

  • Аналітичний модуль і звітність РБ

    Багаторівневі системи аналітичних звітів, обробка великих масивів за розкладом в асинхронному режимі. Візуалізація зведених даних щодо подій і станів. Трансляція аналітичних публікацій у відкритий доступ зовнішнім споживачам звітів, знеособлення для Visa і MasterCard, партнери з додаткових продуктів.

  • Управління депозитним портфелем РБ

    Розрахунок відсотка утримання депозитного портфеля в розрізі точок продажів, побудова прогнозу продажів на підставі відсотка утримання і цільового портфеля на кінець періоду.

  • Інформаційні панелі роздрібного бізнесу

    Комплексна візуалізація цілей по співробітнику або філії для синхронізації зусиль в поточних завданнях.

  • Управління портфелем клієнта/продукту РБ

    Управління продуктовим навантаженням по кожному існуючому клієнту, комплексний аналіз продуктового портфеля банку в динаміці.

  • Управлінням сервісним обслуговуванням і робота зі зверненнями РБ

    Комплекс з опрацювання звернень, скарг, інциндентів, система трекінгу і контролю дотримання регламентів за типами звернень, зовнішній портал трекінгу заявником, інтеграція з кол-центром і документообігом.

  • Управління документообігом роздрібного клієнта

    Трирівнева система роботи з документами: канцелярія, діловодство - погодження документів згідно з регалментами і процесами, внутрішній документообіг за нормативами регулятора і внутрішніми нормативами банку. Видача довідок, виписок, документів за цифровим підписом.

  • Розрахунок навантаження відділення РБ

    Елементи WFM (Workforce Management)

  • Мобільна точка продажів

    Автоматизація виносного робочого місця з урізаними функціями за межі робочої мережі, наприклад точка кредитування в торговому центрі, автосалоні, партнерських мережах.

  • База знань РБ

    Структурований довідник з документами, інструкціями, шаблонами для навчання персоналу і швидкого консультування з робочих питань.

  • Назначатор, електронна черга РБ

    Призначення зустрічі клієнту в ході комунікації для закріплення його зобов'язань явки до відділення банку. Фіксування дати, часу і місця зустрічі з внесенням у вільне місце календаря відповідного співробітника, або призначення кур'єра доставки, повідомлення про початок і перенесення при неявці, інтеграція з пристроями електронної черги у відділеннях.

  • VIP-менеджер РБ

    Система швидких комунікацій з персональним менеджером через чати, соцмережі, соб і ве банкінг. У VIP-менеджера спеціальний додаток на смартфоні і система контролю комунікацій.

  • Консьєрж-сервіс РБ

    Система управління консьерж-сервісом як продуктом банку, сполучення з базою знань, контакт-центром і зовнішніми постачальниками послуг і товарів.

  • Транспортні проекти

    Система безконтактної оплати в транспорті

XRM® Banking® та Корпоративний Бізнес
(КБ, корпоративний банкінг)

    • Єдине вікно обслуговування клієнта КБ

      Єдине вікно за всіма фронтальними операціями продуктів; процеси; інтеграції.

    • Картка організації 360°/720° КБ

      Всебічний огляд поточного стану клієнта.

    • Модуль пов'язаних осіб КБ

      Визначення зв'язку між юридичними і фізичними особами.

    • Модуль формування груп клієнтів КБ

      Формування груп клієнтів згідно постанови НБУ №368 від 28.08.2001р. а також неформальної інформації для управлінських цілей. Візуалізація сформованих груп.

    • Обробка фінансової звітності КБ

      Моніторинг збору звітності, розрахунок внутрішнього кредитного рейтингу.

    • Обробка фінансової звітності КБ

      Мультисегментація по безлічі ознак для отримання мікросегментів з унікальною потребою і можливістю створити для них високоефективну пропозицію. Прогнозування варіювання сегментів в часі.

    • Сегментація клієнтів КБ

      Управління продуктовим навантаженням по кожному існуючому клієнту, комплексний аналіз продуктового портфеля банку в динаміці.

    • Управління життєвим циклом клієнта КБ

      Ведення по продуктам розширеної інформації про їх властивості, перетин в сегментах, попиті, відхиленнях пропозицій. 

    • Управління продуктовим каталогом КБ

      Розрахунок фази життєвого циклу продукту. Збагачення зв'язків для cross-sell і up-sell циклів. Побудова продуктових наборів, тарифних планів.

    • Калькулятор підбору продукту КБ (РКО, Кредит, Депозит)

      Визначення можливого переліку товарів виходячи із запиту клієнта.

    • Collection

      • Pre Collection
      • Soft Collection
      • Реструктуризація
      • Hard Collection
      • Досудове та судове стягнення
      • Виконавче виробництво
      • Сегментація боржників
      • Веб-портал для зовнішніх компаній
      • Експорт/Імпорт портфеля
      • Тендери на реалізацію заставного майна
    • Контакт-Центр

      • Модуль розподілу подій
      • Софтфон
      • Омніканальний коннектор: SMS, Viber, Web-Chat, Facebook, E-mail
      • Конструктор IVR
      • Вхідні дзвінки
      • Callback, Call2email
      • Вихідні кампанії
      • Скрипти
      • Панель управління супервізора
      • Політики і обмеження комунікації
      • Інтелектуальне сервиси
      • Інформаційні панелі Контакт Центру
      • Управління ресурсами Контакт Центру
      • Особистий кабінет співробітника
      • Pinset
    • HR модуль

      • Процеси найму
      • Зовнішні інтеграції
      • Процеси розвитку персоналу
      • Кадрове діловодство
      • HR-портал
      • HR-аналітика
    • Інтеграція

      • Інтеграція з АБС
      • Інтеграція з картковою системою
      • Інтеграція з телефонією
      • Інтеграція з системами переказів
      • Інтеграція з скорингової системою
      • Інтеграція з системою обліку користувачів Active Directory
      • Інтеграція з системою Service Desk
      • Інтеграція з поштовим сервером
      • Інтеграція з SMS-шлюзом
      • Інтеграція з USSD сервісом
      • Інтеграція з Push Hub сервісом для відправки Push-повідомлень на мобільні платформи
      • Інтеграція з DWH і інструментами формування звітності
      • Інтеграція з фінансовими порталами
      • Інтеграція з процесинговим центром
      • Інтеграція з державними реєстрами
      • Інтеграція з web-сайтом і особистим кабінетом клієнта
      • Інтеграція з соціальними мережами
      • Інтеграція з мессенджерами

    Як виглядає система — галерея скриншотів

    Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%

    • Скриншот банкинга №1
    • Скриншот банкинга №2
    • Скриншот банкинга №3
    • Скриншот банкинга №4
    • Скриншот банкинга №5
    Можливості інтеграції

    Можливості інтеграції

    Система XRM® Banking® може бути пов'язана з будь-якою програмою або сайтом через API. Вам більше не знадобиться відкривати десятки програм — всі дані про клієнтів, товари, продажі і рахунки-фактури будуть в єдиній системі.

    Якщо API у вашій компанії не доступні — нічого страшного — наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

    XRM® Banking® використовують

    • Ощадбанк (Україна), з 2011 року

      Ощадбанк (Україна), з 2011 року

      Найбільший державний банк України з 5000 офісів, 35000 співробітників і більше 20 000 000 клієнтів. Банк почав використовувати наш продукт в 2011 і з тих пір система постійно працює, поступово нарощуючи функціональність окремих модулів.

      Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку

      В результаті співпраці з Е-Консалтинг нам вдалося побудувати на платформі Microsoft Dynamics CRM масштабне рішення Call Center XRM Banking. Воно дозволило повністю автоматизувати систему розрахунків з вкладникам банків Укрпром та Родовід, які отримують свої вклади через нашу установу.

      Інтеграція з колл-центром значно спростила роботу операторів, які тепер можуть легко ідентифікувати клієнта під час вхідних дзвінків і пропонувати йому диференційовану послугу, залежно від його пріоритетів і активних банківських продуктів.

      Ми можемо впевнено заявити, що після установки XRM Banking якість обслуговування наших клієнтів зросла в рази. Особливо хочу відзначити професіоналізм і ефективність фахівців Е-Консалтинг, які протягом кількох тижнів змогли впровадити і налаштувати таке комплексне рішення.

      Володимир Москаленко, Директор департаменту Електронної комерції та платіжних коштів Ощадбанку

      Перш за все, всі наші дії сьогодні спрямовані на автоматизацію і підвищення якості обслуговування клієнтів. Рішення XRM® Banking дозволяє легко контролювати і швидко реагувати на ринкову ситуацію.

      Зручність інтегрованих з CRM роздрібних сервісів, не тільки збільшує продажі, але і сприяє розвитку лояльності клієнта, конкурентоспроможності та привабливості нашої пропозиції на ринку.

      Перейти до кейсу клієнта
    • ForteBank (Казахстан), з 2015

      ForteBank (Казахстан), з 2015

      ForteBank є одним з найбільших банків Казахстану. Сформований в 2015 році в результаті злиття АТ "Альянс Банк", АТ "Темірбанк" та АТ "ForteBank". Банк представлений у всіх регіонах та містах країни. Він успішно працює на ринку банківських послуг вже понад 20 років.

      Сьогодні АТ "ForteBank" займає десяте місце в країні за розміром активів і розвивається як універсальна фінансова установа у всіх сферах бізнесу, з особливим акцентом на роздрібний ринок, а також кредитування МСБ.

      Гаухар Бейсимбаєва, керуючий директор ForteBank

      Компанія «Е-консалтинг» під час реалізації проекту «Єдине вікно Форте Банк» продемонструвала можливість ефективно використовувати свій досвід бізнес-консультанта і інтегратора в реалізації наших вимог щодо автоматизації процесів роздрібного банкінгу, а також швидку реакцію і лояльне ставлення до необхідних змін у процесах, що відбувалися під час реалізації проекту.

      Рінат Агамбаєв, керівник проекту в ForteBank

      Рішення дозволяє нам обслуговувати клієнтів швидше, витрачаючи менше часу на операційну діяльність і більше на розвиток бізнесу.

      Єдина картка клієнта та Єдине вікно обслуговування, які пропонує система Microsoft Dynamics дали масу переваг як нашим клієнтам, так і банку в цілому.

      Також відзначу високу швидкість розгортання рішення, що було важливим фактором під час вибору системи.

      Перейти до кейсу клієнта
    • Ameriabank (Армения), с 2017 года

      Ameriabank (Армения), с 2017 года

      Амеріабанк — універсальний банк, що пропонує корпоративні, роздрібні та інвестиційні послуги в комплексному пакеті. Будучи найбільш швидкозростаючою фінансовою установою на Вірменському ринку, пропонує найсучасніші банківські рішення. Амеріабанк одночасно є одним з найстаріших банків Вірменії зі 100-річною історією.

    • Erste Bank

      Erste Bank

      Універсальний банк в Центральній Європі, з головним офісом у Відні, Австрія. Представлений в Австрії, Хорватії, Чехії, Угорщини, Румунії, Сербії, Словаччині.

      Андрій Лущевський, головний економіст, Відділ підтримки продажів, Банк «Ерсте»

      Сьогодні банки активно використовують засоби для диверсифікації продуктів та послуг, а також впроваджують нові програми і системи, що дозволяють полегшити і покращити обслуговування клієнтів. «Ерсте Банк» не став винятком.

      Система від Microsoft надає нам повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу продажу, що значно його спрощує, робить зручніше та швидше.

      Для співробітника Ерсте Банку інтерфейс програмного комплексу є зручним і зрозумілим в роботі. Звичайно, кожна система потребує навчання і адаптації для роботи з нею, але завдяки тренінгу і навчальному відео ми отримали бажаний результат і навчений персонал.

      Перейти до кейсу клієнта
    • Дистанційне відкриття картки

      Дистанційне відкриття картки

      Компанія "E-consulting" з гордістю оголошує про успішне впровадження нової послуги "Дистанційне відкриття картки" для клієнта «Ощадбанк». Це інноваційне рішення дозволяє клієнтам швидко та зручно оформити дебетну або кредитну картку через веб-банкінг або у мобільному додатку Ощад 24/7.

      Зважаючи на реалії сьогодення digital сервіси стали невід’ємною вимогою до бізнесу. Будь-яка послуга має бути доступною в потрібний момент, враховуючи можливість відсутності зв’язку, інтернету або неможливість фізичної присутності.

      Немає можливості відвідати відділення банку? Знаходитесь не в країні? Не проблема! Тепер Ви маєте можливість відкривати нові рахунки та замовляти платіжні картки дистанційно, в будь-який зручний час. Вам потрібно лише мати id-картку або закордонний паспорт, авторизуватись через Дію, слідувати подальшим інструкціям і все, картка Ощадбанку у Вас в телефоні.

      Мешканці тимчасово окупованих територій, вимушені емігранти, захисники України – ці люди тепер матимуть змогу отримувати сервіси Державного банку України Ощадбанку, навіть якщо до того вони не були його клієнтами.

      Завдяки співпраці з "E-consulting" Ощадбанк знову підтвердив своє інноваційне лідерство у впровадженні новітніх технологій та покращення клієнтського досвіду. Новий сервіс "Дистанційне відкриття картки" призведе до зростання зручності та доступності фінансових послуг для населення. Ми впевнені, що цей крок стане ще одним важливим етапом на шляху до цифрової трансформації банківського сектору України.

    Переваги, які клієнти отримують після впроваждення системи

    • на   20%
      20

      Попереджено зниження індексу CLV в Ощадбанку

    • на   60%
      60

      Збільшено показник повноти даних клієнтської бази Ощадбанку

    • на   20%
      20

      Виріс коефіцієнт проникнення по продуктовому навантаженні клієнта Ощадбанку

    • на   20%
      20

      Зростання активів ForteBank

    • на   8%
      8

      Зростання кредитного портфелю ForteBank

    • на   22%
      22

      Виріс депозитний портфель ForteBank

    Вартість продукту

    Кожен банк, колекторська компанія або МФО має свою власну АБС з внутрішніми службами, власні бізнес-процеси та цілі щодо побудови відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними функціями і модулями, щоб вам не довелось платити за повітря.

    Вартість XRM® Banking® залежить від опцій і модулів, які ви хочете додати до пакету поставки та які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Наш менеджер розповість вам про всі деталі та можливі комбінації модулів системи.

    Досягення E-Consulting
    в банковському секторі

    Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності

    • 2001 рік

      У квітні 2001, Компанія була створена (перша назва «Еверест консалтинг») і з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогодні президентом компанії є — Андрій Безгубенко.

    • 2008 рік

      Було скорочено всі сторонні напрямки, щоб зосередити всі ресурси компанії на проектах впровадження XRM®-рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально для потреб бізнесу.

    • 2011 рік

      Отримали нагороди:

      - «Партнер року по просуванню та реалізації управлінських рішень у державному секторі».

      - «Партнер року за обсягами продажу ліцензій Microsoft Dynamics CRM» для проекту впровадження Call Center XRM® Banking® на платформі Microsoft Dynamics CRM в Ощадбанку. Проект дозволив створити організовану схему виплат вкладів вкладникам проблемних банків «Родовід» та «Укрпромбанк» через Ощадбанк України.

    • 2012 рік

      Стали переможцем у конкурсі Microsoft Україна в номінації «Краще CRM-рішення 2012» з системою Call Center XRM® Banking®.

      E-Consulting стає переможцем I Міжнародного конкурсу «Лідер по впровадженню інноваційних технологій та рішень для сучасного бізнесу — 2013» у номінації «Лідер в проектуванні контакт-центрів і CRM-систем для банків». Організатором змагань виступили видавництво «КБС-Издат» та журнал «БанкирЪ».

    • 2015 рік

      За підсумками тендеру рішення XRM® Banking® визнано кращим для автоматизації процесів роздрібного обслуговування бізнесу в умовах злиття трьох банків — Альянс, Темірбанк і ForteBank. Метою реалізації системи є вихід сполученого ForteBank у топ-банків роздрібного сектору Казахстану.

    • 2017 рік

      - Виконали масштабну діагностику бізнес-процесів Ameriabank (Вірменія) з подальшим впровадженням системи XRM® Banking® для підвищення показників якості та надійності обслуговування клієнтів.
      - Виконані проектні роботи для «Ощадбанк».
      - Виконано роботи з діагностики бізнес-процесів для торгової мережі «Буслик» (Білорусь).

    • 2019 рік

      - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
      - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
      - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

    • 2020 рік

      - Укладено договір Технічної підтримки з Fortebank і договір на поставку ліцензій Microsoft.
      - Ведуться роботи за договором з Розвитку та Технічної підтримки для Ameriabank.
      - Проведено роботи з налаштування імпорту даних заборгованостей з АБС системи банку Ameriabank. Виконано поставку ліцензій Dynamics 365.

    • 2021 рік

      - Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
      - Компанія працює над новими проектами.

    У вас залишилися запитання?

    Про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід реалізації проектів? Зв'яжіться з нами, із задоволенням все вам розповімо і покажемо

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    CRM і галузеві XRM® рішення

    • Autodealer (для автодилерів)
    • B2B Sales (для В2В продаж)
    • Banking (для банків)
    • Contact Center (для контакт центрів)
    • Delivery (для служб доставки)
    • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
    • Marketing (для маркетингу)

    Бізнес-консалтинг і послуги

    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
    • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
    • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
    • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
    • Діагностика потреб CRM-системи
    • Складання технічного завдання
    • Навчання Microsoft Dynamics 365
    • Сегментація клієнтського поля
    • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

    Ліцензії на продукти Microsoft

    • Microsoft Azure
    • Microsoft Office 365
    • Microsoft Power BI
    • Microsoft OneDrive
    • Microsoft SharePoint
    • Microsoft Dynamics 365

    • +38 044 502 77 77
    • sales@crm.ua
    • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
      будинок 6-А, офіс 3004
    Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
    Обговоримо?
    CChat Logo Chat

    Вкажіть Ваші контакти

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    Навігація

    • Цілі системи
    • Комплекс об'єднує
    • Для кого
    • Які проблеми вирішує
    • Ключові модулі
    • Галерея
    • Інтеграція
    • Клієнти
    • Вигоди
    • Вартість
    • E-Consulting
    • Питання