XRM® Banking®

Комплексне CRM-рішення для банківської галузі, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Виступає потужним інструментом для побудови довгострокових відносин з клієнтами

XRM® Banking® об'єднує всі системи банку в єдиному вікні:

Вам більше не потрібно шукати різні профілі одного клієнта в кожній системі окремо. Швидкість отримання даних збільшується в 3-5 разів.

Схема XRM Banking Схема XRM Banking

Для яких компаній підходить XRM® Banking®

Рішення пристосовано до роботи з фізичними особами та юридичними особами — від малого до великого бізнесу — у банках, колекторських компаніях, мікрофінансових організаціях

xrm banking
  • Банки
  • Колекторські компанії
  • Сервіси мікрозаймів (МФО)

XRM® Banking® та Роздрібний Бізнес
(РБ, роздрібний банкінг)

  • Єдине вікно обслуговування клієнта РБ

    Єдине вікно по всім фронтальним операціям для 13 груп продуктів; процеси; інтеграції.

  • Огляд клієнта 360°/720° РБ

    Всебічний огляд поточного стану клієнта і перспективний прогноз його змін на підставі даних аналітичних механізмів (predictive).

  • Домогосподарства

    Сім'я, група клієнтів об'єднаних спільним майном і загальним споживанням.

  • Сегментація клієнтів РБ

    Мультисегментація по безлічі ознак для отримання мікросегментів з унікальними потребами і можливістю зробити їм ефективну пропозицію. Прогнозування варіювання сегментів у часі.

  • Управління продуктовим каталогом РБ

    Ведення по продуктам розширеної інформації про їх властивості, перетину в сегментах, попиті, відхиленнях пропозицій. Розрахунок фази життєвого циклу продукту. Збагачення зв'язків для cross-sell і up-sell циклів. Побудова продуктових наборів, тарифних планів.

  • Управління взаємовідносинами з клієнтами РБ

    Customer journey як вісь клієнт-центричної системи сучасного банкінгу, програма лояльності, система самообслуговування, портал клієнтів.

  • Управління маркетингом РБ

    Лідогенерація, веб-маркетинг, е-мейл-маркетинг, лендінги, маркетингові списки, маркетингові кампанії, вихідні кампанії по мультиканалам, багатомовність, кампанії в мобільному банкінгу, веб-банкінгу, банкоматах, по WiFi у відділенні, звіт "результати продажів з маркетингу".

  • Управління продажами роздрібних продуктів

    Автоматизовані процеси продажу роздрібних банківських продуктів в каналах при фізичній присутності і у віртуальних каналах. Документи по поточним і передбачуваним наступним угодам. Прискорювачі продажів.

  • Управління ефективністю - KPI (Ключові показники ефективності) РБ

    Якісні та кількісні оцінки поточного виконання планів, досягнення цілей, по продуктам, по діям, за виконавцями, філіям та категоряім клієнтів.

  • Аналітичний модуль і звітність РБ

    Багаторівневі системи аналітичних звітів, обробка великих масивів за розкладом в асинхронному режимі. Візуалізація зведених даних щодо подій і станів. Трансляція аналітичних публікацій у відкритий доступ зовнішнім споживачам звітів, знеособлення для Visa і MasterCard, партнери з додаткових продуктів.

  • Управління депозитним портфелем РБ

    Розрахунок відсотка утримання депозитного портфеля в розрізі точок продажів, побудова прогнозу продажів на підставі відсотка утримання і цільового портфеля на кінець періоду.

  • Інформаційні панелі роздрібного бізнесу

    Комплексна візуалізація цілей по співробітнику або філії для синхронізації зусиль в поточних завданнях.

  • Управління портфелем клієнта/продукту РБ

    Управління продуктовим навантаженням по кожному існуючому клієнту, комплексний аналіз продуктового портфеля банку в динаміці.

  • Управлінням сервісним обслуговуванням і робота зі зверненнями РБ

    Комплекс з опрацювання звернень, скарг, інциндентів, система трекінгу і контролю дотримання регламентів за типами звернень, зовнішній портал трекінгу заявником, інтеграція з кол-центром і документообігом.

  • Управління документообігом роздрібного клієнта

    Трирівнева система роботи з документами: канцелярія, діловодство - погодження документів згідно з регалментами і процесами, внутрішній документообіг за нормативами регулятора і внутрішніми нормативами банку. Видача довідок, виписок, документів за цифровим підписом.

  • Розрахунок навантаження відділення РБ

    Елементи WFM (Workforce Management)

  • Мобільна точка продажів

    Автоматизація виносного робочого місця з урізаними функціями за межі робочої мережі, наприклад точка кредитування в торговому центрі, автосалоні, партнерських мережах.

  • База знань РБ

    Структурований довідник з документами, інструкціями, шаблонами для навчання персоналу і швидкого консультування з робочих питань.

  • Назначатор, електронна черга РБ

    Призначення зустрічі клієнту в ході комунікації для закріплення його зобов'язань явки до відділення банку. Фіксування дати, часу і місця зустрічі з внесенням у вільне місце календаря відповідного співробітника, або призначення кур'єра доставки, повідомлення про початок і перенесення при неявці, інтеграція з пристроями електронної черги у відділеннях.

  • VIP-менеджер РБ

    Система швидких комунікацій з персональним менеджером через чати, соцмережі, соб і ве банкінг. У VIP-менеджера спеціальний додаток на смартфоні і система контролю комунікацій.

  • Консьєрж-сервіс РБ

    Система управління консьерж-сервісом як продуктом банку, сполучення з базою знань, контакт-центром і зовнішніми постачальниками послуг і товарів.

  • Транспортні проекти

    Система безконтактної оплати в транспорті

XRM® Banking® та Корпоративний Бізнес
(КБ, корпоративний банкінг)

  • Єдине вікно обслуговування клієнта КБ

    Єдине вікно за всіма фронтальними операціями продуктів; процеси; інтеграції.

  • Картка організації 360°/720° КБ

    Всебічний огляд поточного стану клієнта.

  • Модуль пов'язаних осіб КБ

    Визначення зв'язку між юридичними і фізичними особами.

  • Модуль формування груп клієнтів КБ

    Формування груп клієнтів згідно постанови НБУ №368 від 28.08.2001р. а також неформальної інформації для управлінських цілей. Візуалізація сформованих груп.

  • Обробка фінансової звітності КБ

    Моніторинг збору звітності, розрахунок внутрішнього кредитного рейтингу.

  • Обробка фінансової звітності КБ

    Мультисегментація по безлічі ознак для отримання мікросегментів з унікальною потребою і можливістю створити для них високоефективну пропозицію. Прогнозування варіювання сегментів в часі.

  • Сегментація клієнтів КБ

    Управління продуктовим навантаженням по кожному існуючому клієнту, комплексний аналіз продуктового портфеля банку в динаміці.

  • Управління життєвим циклом клієнта КБ

    Ведення по продуктам розширеної інформації про їх властивості, перетин в сегментах, попиті, відхиленнях пропозицій. 

  • Управління продуктовим каталогом КБ

    Розрахунок фази життєвого циклу продукту. Збагачення зв'язків для cross-sell і up-sell циклів. Побудова продуктових наборів, тарифних планів.

  • Калькулятор підбору продукту КБ (РКО, Кредит, Депозит)

    Визначення можливого переліку товарів виходячи із запиту клієнта.

  • Collection

    • Pre Collection
    • Soft Collection
    • Реструктуризація
    • Hard Collection
    • Досудове та судове стягнення
    • Виконавче виробництво
    • Сегментація боржників
    • Веб-портал для зовнішніх компаній
    • Експорт/Імпорт портфеля
    • Тендери на реалізацію заставного майна
  • Контакт-Центр

    • Модуль розподілу подій
    • Софтфон
    • Омніканальний коннектор: SMS, Viber, Web-Chat, Facebook, E-mail
    • Конструктор IVR
    • Вхідні дзвінки
    • Callback, Call2email
    • Вихідні кампанії
    • Скрипти
    • Панель управління супервізора
    • Політики і обмеження комунікації
    • Інтелектуальне сервиси
    • Інформаційні панелі Контакт Центру
    • Управління ресурсами Контакт Центру
    • Особистий кабінет співробітника
    • Pinset
  • HR модуль

    • Процеси найму
    • Зовнішні інтеграції
    • Процеси розвитку персоналу
    • Кадрове діловодство
    • HR-портал
    • HR-аналітика
  • Інтеграція

    • Інтеграція з АБС
    • Інтеграція з картковою системою
    • Інтеграція з телефонією
    • Інтеграція з системами переказів
    • Інтеграція з скорингової системою
    • Інтеграція з системою обліку користувачів Active Directory
    • Інтеграція з системою Service Desk
    • Інтеграція з поштовим сервером
    • Інтеграція з SMS-шлюзом
    • Інтеграція з USSD сервісом
    • Інтеграція з Push Hub сервісом для відправки Push-повідомлень на мобільні платформи
    • Інтеграція з DWH і інструментами формування звітності
    • Інтеграція з фінансовими порталами
    • Інтеграція з процесинговим центром
    • Інтеграція з державними реєстрами
    • Інтеграція з web-сайтом і особистим кабінетом клієнта
    • Інтеграція з соціальними мережами
    • Інтеграція з мессенджерами

Як виглядає система — галерея скриншотів

Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%

  • Скриншот банкинга №1
  • Скриншот банкинга №2
  • Скриншот банкинга №3
  • Скриншот банкинга №4
  • Скриншот банкинга №5
Можливості інтеграції

Можливості інтеграції

Система XRM® Banking® може бути пов'язана з будь-якою програмою або сайтом через API. Вам більше не знадобиться відкривати десятки програм — всі дані про клієнтів, товари, продажі і рахунки-фактури будуть в єдиній системі.

Якщо API у вашій компанії не доступні — нічого страшного — наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

XRM® Banking® використовують

  • Ощадбанк (Україна), з 2011 року

    Найбільший державний банк України з 5000 офісів, 35000 співробітників і більше 20 000 000 клієнтів. Банк почав використовувати наш продукт в 2011 і з тих пір система постійно працює, поступово нарощуючи функціональність окремих модулів.

    Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку

    В результаті співпраці з Е-Консалтинг нам вдалося побудувати на платформі Microsoft Dynamics CRM масштабне рішення Call Center XRM Banking. Воно дозволило повністю автоматизувати систему розрахунків з вкладникам банків Укрпром та Родовід, які отримують свої вклади через нашу установу.

    Інтеграція з колл-центром значно спростила роботу операторів, які тепер можуть легко ідентифікувати клієнта під час вхідних дзвінків і пропонувати йому диференційовану послугу, залежно від його пріоритетів і активних банківських продуктів.

    Ми можемо впевнено заявити, що після установки XRM Banking якість обслуговування наших клієнтів зросла в рази. Особливо хочу відзначити професіоналізм і ефективність фахівців Е-Консалтинг, які протягом кількох тижнів змогли впровадити і налаштувати таке комплексне рішення.

    Володимир Москаленко, Директор департаменту Електронної комерції та платіжних коштів Ощадбанку

    Перш за все, всі наші дії сьогодні спрямовані на автоматизацію і підвищення якості обслуговування клієнтів. Рішення XRM® Banking дозволяє легко контролювати і швидко реагувати на ринкову ситуацію.

    Зручність інтегрованих з CRM роздрібних сервісів, не тільки збільшує продажі, але і сприяє розвитку лояльності клієнта, конкурентоспроможності та привабливості нашої пропозиції на ринку.

    Перейти до кейсу клієнта
  • ForteBank (Казахстан), з 2015

    ForteBank є одним з найбільших банків Казахстану. Сформований в 2015 році в результаті злиття АТ "Альянс Банк", АТ "Темірбанк" та АТ "ForteBank". Банк представлений у всіх регіонах та містах країни. Він успішно працює на ринку банківських послуг вже понад 20 років. Сьогодні АТ "ForteBank" займає десяте місце в країні за розміром активів і розвивається як універсальна фінансова установа у всіх сферах бізнесу, з особливим акцентом на роздрібний ринок, а також кредитування МСБ.

    Гаухар Бейсимбаєва, керуючий директор ForteBank

    Компанія «Е-консалтинг» під час реалізації проекту «Єдине вікно Форте Банк» продемонструвала можливість ефективно використовувати свій досвід бізнес-консультанта і інтегратора в реалізації наших вимог щодо автоматизації процесів роздрібного банкінгу, а також швидку реакцію і лояльне ставлення до необхідних змін у процесах, що відбувалися під час реалізації проекту.

    Рінат Агамбаєв, керівник проекту в ForteBank

    Рішення дозволяє нам обслуговувати клієнтів швидше, витрачаючи менше часу на операційну діяльність і більше на розвиток бізнесу.

    Єдина картка клієнта та Єдине вікно обслуговування, які пропонує система Microsoft Dynamics дали масу переваг як нашим клієнтам, так і банку в цілому.

    Також відзначу високу швидкість розгортання рішення, що було важливим фактором під час вибору системи.

    Перейти до кейсу клієнта
  • Ameriabank (Армения), с 2017 года

    Амеріабанк — універсальний банк, що пропонує корпоративні, роздрібні та інвестиційні послуги в комплексному пакеті. Будучи найбільш швидкозростаючою фінансовою установою на Вірменському ринку, пропонує найсучасніші банківські рішення. Амеріабанк одночасно є одним з найстаріших банків Вірменії зі 100-річною історією.

  • Erste Bank

    Універсальний банк в Центральній Європі, з головним офісом у Відні, Австрія. Представлений в Австрії, Хорватії, Чехії, Угорщини, Румунії, Сербії, Словаччині.

    Андрій Лущевський, головний економіст, Відділ підтримки продажів, Банк «Ерсте»

    Сьогодні банки активно використовують засоби для диверсифікації продуктів та послуг, а також впроваджують нові програми і системи, що дозволяють полегшити і покращити обслуговування клієнтів. «Ерсте Банк» не став винятком.

    Система від Microsoft надає нам повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу продажу, що значно його спрощує, робить зручніше та швидше.

    Для співробітника Ерсте Банку інтерфейс програмного комплексу є зручним і зрозумілим в роботі. Звичайно, кожна система потребує навчання і адаптації для роботи з нею, але завдяки тренінгу і навчальному відео ми отримали бажаний результат і навчений персонал.

    Перейти до кейсу клієнта

Переваги, які клієнти отримують після впроваждення системи

Вартість продукту

Кожен банк, колекторська компанія або МФО має свою власну АБС з внутрішніми службами, власні бізнес-процеси та цілі щодо побудови відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними функціями і модулями, щоб вам не довелось платити за повітря.

Вартість XRM® Banking® залежить від опцій і модулів, які ви хочете додати до пакету поставки та які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Наш менеджер розповість вам про всі деталі та можливі комбінації модулів системи.

Досягення E-Consulting
в банковському секторі

Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності

  • 2001 рік

    У квітні 2001, Компанія була створена (перша назва «Еверест консалтинг») і з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогодні президентом компанії є — Андрій Безгубенко.

  • 2008 рік

    Було скорочено всі сторонні напрямки, щоб зосередити всі ресурси компанії на проектах впровадження XRM®-рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально для потреб бізнесу.

  • 2011 рік

    Отримали нагороди:

    - «Партнер року по просуванню та реалізації управлінських рішень у державному секторі».

    - «Партнер року за обсягами продажу ліцензій Microsoft Dynamics CRM» для проекту впровадження Call Center XRM® Banking® на платформі Microsoft Dynamics CRM в Ощадбанку. Проект дозволив створити організовану схему виплат вкладів вкладникам проблемних банків «Родовід» та «Укрпромбанк» через Ощадбанк України.

  • 2012 рік

    Стали переможцем у конкурсі Microsoft Україна в номінації «Краще CRM-рішення 2012» з системою Call Center XRM® Banking®.

    E-Consulting стає переможцем I Міжнародного конкурсу «Лідер по впровадженню інноваційних технологій та рішень для сучасного бізнесу — 2013» у номінації «Лідер в проектуванні контакт-центрів і CRM-систем для банків». Організатором змагань виступили видавництво «КБС-Издат» та журнал «БанкирЪ».

  • 2015 рік

    За підсумками тендеру рішення XRM® Banking® визнано кращим для автоматизації процесів роздрібного обслуговування бізнесу в умовах злиття трьох банків — Альянс, Темірбанк і ForteBank. Метою реалізації системи є вихід сполученого ForteBank у топ-банків роздрібного сектору Казахстану.

  • 2017 рік

    - Виконали масштабну діагностику бізнес-процесів Ameriabank (Вірменія) з подальшим впровадженням системи XRM® Banking® для підвищення показників якості та надійності обслуговування клієнтів.
    - Виконані проектні роботи для «Ощадбанк».
    - Виконано роботи з діагностики бізнес-процесів для торгової мережі «Буслик» (Білорусь).

  • 2019 рік

    - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
    - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
    - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

  • 2020 рік

    - Укладено договір Технічної підтримки з Fortebank і договір на поставку ліцензій Microsoft.
    - Ведуться роботи за договором з Розвитку та Технічної підтримки для Ameriabank.
    - Проведено роботи з налаштування імпорту даних заборгованостей з АБС системи банку Ameriabank. Виконано поставку ліцензій Dynamics 365.

  • 2021 рік

    - Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
    - Компанія працює над новими проектами.

У вас залишилися запитання?

Про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід реалізації проектів? Зв'яжіться з нами, із задоволенням все вам розповімо і покажемо

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

Вкажіть Ваші контакти

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам