- Головна →
- Наші клієнти →
- ZARINA
Історія успіху: «ZARINA»
Впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням всієї франчайзингової мережі з використанням XRM® Loyalty
Ювелірний Дім ZARINA - це перший діамантовий ювелірний бренд України, заснований 28 вересня 1998.
- Індустрія: торгівля
- Кількість магазинів: більше 30
Проблеми клієнта
Необхідність впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням франчайзингової мережі, включаючи впровадження більш ефективної системи стимулювання продажів як альтернативу неконтрольованої дисконтної системи, а також отримання інструментів для аналізу продажів.
- 01 Відсутність єдиного стандарту цінової політики
- 02 Необхідність в підвищенні ефективності системи стимулювання продажів
- 03 Неконтрольована дисконтна система
- 04 Потреба в інструментах для аналізу продажів
Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty
Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty
-
01
Перехід від дисконту до персональної комбінованої (дисконтно-бонусної) ПЛ
-
02
Впровадження категорійного менеджменту
-
03
Реалізація системи індивідуального обслуговування без прив'язки до продавця франчайзера, для всіх клієнтських сегментів
-
04
Отримання інструментів для аналізу продажів
-
05
Ефективна система стимулювання продажів
-
06
Систематизація роботи з покупцями
Відгуки клієнта
-
В рамках проекту вдалося побудувати комбіновані дисконтно-бонусні програми лояльності, реалізувати систему індивідуального обслуговування клієнтів, виділити пріоритетних клієнтів і перемістити фокус маркетингу на них.