• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

XRM® Autodealer

Автоматизована система для управління продажами і покращення обслуговування клієнтів автомобільного бізнесу

  • Головна →
  • Галузеві XRM комплекси →
  • XRM® Autodealer
  • Ніякого хаосу

    Інформація від кожного автодилера буде зібрана в єдину систему

  • Найкращий сервіс

    Висока якість обслуговування клієнта в будь-якій точці продажу

  • Автоматизований маркетинг

    Клієнти будуть отримувати тільки персоналізовані пропозиції

Якому бізнесу підійде XRM® Autodealer

Система підійде багатьом компаніям, що пов'язані з продажем і обслуговуванням автомобілів. Чим більший масштаб компанії — тим вища необхідність автоматизувати бізнес-процеси за допомогою системи XRM Autodealer. Незважаючи на те, що система розроблялася під потреби автодилерів, після кастомізації вона може використовуватися суміжними бізнесами.

xrm banking
  • Автодилери
  • Автомобільні майданчики
  • СТО
  • Автосалони
  • Тюнінг-центри
  • Сервіси прокату та лізингу

Які завдання вирішує XRM® Autodealer

  • Дає повну інформацію

    про клієнтів, їх покупки, інтереси. Створює централізоване місце зберігання всіх даних про клієнтів. Система зберігає історію дзвінків, відправлених листів, SMS, результати анкетування клієнтів.

  • Контролює процес продажу

    Робить продаж авто послідовним і доводить його до кінця завдяки чітким етапами і правилам взаємодії з клієнтом.

  • Допомагає організувати допродажі

    пропонуючи клієнтам аксесуари і сервіс через задані інтервали після покупки автомобіля.

  • Аналізує і контролює ефективність

    роботи кожного менеджера, а також філії в цілому.

  • Об'єднує маркетингові інструменти

    компанії. Додає нові для якісної роботи з цільовою аудиторією і збільшення рівня задоволеності клієнтів.

Основні блоки системи XRM® Autodealer

    • База клієнтів та огляд 360°

      Кожен, хто звернувся в с питанням або виявив інтерес до продуктів компанії заноситься в єдину базу. У цей момент менеджерові створюється завдання — оцінити потреби і максимально заповнити картку клієнта.


      Картка може містити:

      • персональні дані клієнта
      • інформацію про авто і його комплектацію
      • історію покупок
      • повний список звернень, запитів, дзвінків
      • особисті примітки менеджера

      Користь: дозволяє створити Єдиний профіль клієнта компанії і використовувати накопичені дані для кращого розуміння його потреб. Чим краще компанія розуміє клієнта — тим легше їй буде запропонувати йому автомобіль мрії.

    • Помічник менеджера

      Включає в себе кілька корисних інструментів.

      • Календар тест-драйвів з автоматизованою процедурою запису
      • Кредитний калькулятор, підключений до популярних банків
      • Систему оцінки авто для trade-in

      Користь: значно полегшує процес підготовки до продажу, дає менеджерам зручні інструменти, які допомагають швидко відповідати на питання клієнтів.

    • Каталог і конфігуратор автомобілів

      Продуктовий каталог із розподілом продуктів на групи, категорії і класи — в зручному інтерфейсі і з описом конкурентних переваг. Конфігуратор автомобілів дає можливість клієнту самостійно підібрати оптимальну модель авто, колір та комплектацію.

      Користь: спрощує підбір авто, дозволяє обирати серед готових опцій, які є в наявності або доступні для замовлення. Відображає сумісні комплектуючі для авто та додаткові послуги, які будуть цікаві покупцеві. Для продавців система служить універсальним джерелом даних про продукти компанії.

    • Управління маркетингом

      Клієнти приймають рішення про покупку автомобіля досить довго. Маркетинговий модуль створюєавтоматичні маркетингові кампанії, які будуть підштовхувати до покупки і утримувати клієнта після її здійснення. Наприклад, через рік після покупки клієнт отримає лист з пропозицією пройти ТО та придбати захист двигуна зі знижкою.

      Також можна аналізуватиісторію покупок клієнта, щоб запропонувати йому максимально релевантні товари. У цьому допоможуть:

      • статичні і динамічні маркетингові списки 

      • критерії для опису портрета клієнта 

      • швидкі кампанії для фокусних взаємодій 

      Збір даних дозволить побачитиреакцію аудиторії на ваші кампанії, фіксувати і аналізувати результати, оперативно вносити правки.

      Користь: дозволяє налаштувати маркетингові кампанії, які можуть містити безліч кроків / дій, підтримувати різніканали комунікацій.

    • Управління замовленнями

      Модуль допомагає бачити, які автомобілі є у дистриб'ютора на складах по всій країні і в кілька кліків резервувати чи замовляти потрібні автомобілі. Крім того, менеджер може заздалегідь дізнатися максимальну знижку, яку можна надати на конкретне авто і оформити попередній викуп за зниженою ціною.

      Користь: просте і швидке формування замовлень на машини через зручний та сучасний інтерфейс.

    • База знань і шаблонів

      Створіть у внутрішній мережі компанії базу знань, яка дозволяє:

      • використовувати пошук по базі 

      • зберігати інформацію про продукти і нормативні документи 

      • переглядати співробітникам останні зміни 

      • доводити новини компанії до співробітників 

      • тримати персонал в курсі про всі акції, що проводяться компанією 

      Користь: полегшує життя співробітникам, дозволяє їм якісно консультувати клієнтів, використовуючи перевірену інформацію. Також містить шаблони часто використовуваних документів, що скорочує час на їх підготовку.

    Як виглядає система — галерея скриншотів

    Простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%. Ваші фахівці зможуть приступити до роботи в системі одразу після її інтеграції.

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    Можливості інтеграції

    Можливості інтеграції

    XRM® Autodealer можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно буде відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, доступні авто на складі, маркетинг, продажі і рахунки, актуальні кредитні ставки будуть в одній системі.

    Якщо API у додатків у вашій компанії недоступні — нічого страшного, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

    Ми допомогли поліпшити автобізнес таким компаніям:

    Вигоди, які отримують клієнти запровадивши систему

    • на   00%

      Єдина база продуктів і клієнтів з повною інформацією для Hyundai Motors

    • на   00%

      90% зворотного зв'язку від клієнтів АІС

    • на   00%

      Налагоджена воронка продажів для АІС з вираженими стадіями і чек-листом дій для менеджерів

    • на   00%

      Маркетингова платформа АІС охоплює SMS, e-mail, месенджери

    • на   00%

      Реалізована система управління автомобільними продажами і біржа запчастин для Astana Motors

    • на   00%

      Реалізована система управління автомобільними продажами і біржа запчастин для Astana Motors

    Ціна продукту

    У кожного бізнесу працюють свої бізнес-процеси і поставлені певні цілі щодо розвитку відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. У нас немає наміру продати вам готовий коробковий продукт з непотрібними функціями і модулями.

    Вартість XRM® Autodealer залежить від тих опцій, які ви захочете включити в комплект поставки і які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Про всі подробиці і можливі комплектації вам розповість наш менеджер.

    Історія розвитку та досягнення E-Consulting в сфері автомобільного бізнесу

    Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності

    • У квітні 2001 року

      Була створена компанія, (перша назва «Еверест консалтинг») і вже більше 17 років вона надає послуги в сфері ІТ та бізнес-консалтингу. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президентом компанії є Андрій Безгубенко.

    • У 2008 році

      Були скорочені всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації всіх ресурсів компанії на проектах впровадження XRM рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

    • У 2016 році

      Перше масштабне впровадження системи для українського автодилера АІС. Розроблене рішення покривало всі етапи взаємодій з клієнтами автоцентрів і пропонувало візуальний конструктор автомобілів для покупця.

      Крім того, система інтегрувалася з базами даних дистриб'юторів і дозволяла менеджерам відстежувати доступні на складах автомобілі, замовляти їх в кілька кліків. Для кращого обслуговування та обробки звернень автодилер АІС отримав потужний контакт центр, пов'язаний з сервісним порталом.

    • У 2017 році

      XRM Autodealer була перенесена на хмарну платформу Dynamics 365 і запущена до впровадження в українському представництві Hyundai Motors.Серед нововведень — вища швидкість роботи системи, доступність мобільного додатка для співробітників компанії.

      Також було додано кредитний калькулятор і проведена інтеграція з партнером, який викуповував у клієнтів б.у. автомобілі по системі trade in. Це дозволило клієнтам отримувати кращі умови при покупці авто і швидко прораховувати необхідні платежі.

    • У 2018 році

      Виконано проект для Astana Motors, в рамках якого була розроблена концепція комплексної інформаційної системи для автоматизації роздрібних і корпоративних продажів автомобілів і комплексу взаємовідносин з клієнтами.

      Проект включає в тому числі біржу запчастин, модуль контактного центру, інтеграцію систем виробників автомобілів, систему аналітики і наскрізну інтеграцію з корпоративним сайтом компанії.

    • У 2019 році

      - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
      - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
      - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

    • У 2020 році

      Компанія продовжує працювати над галузевими рішеннями, щоб забезпечити кожен вид бізнесу оптимальною CRM-системою на ринку.

    • У 2021 році

      - Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
      - Компанія працює над новими проектами.

    У Вас залишилися питання про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід впровадження?

    Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    CRM і галузеві XRM® рішення

    • Autodealer (для автодилерів)
    • B2B Sales (для В2В продаж)
    • Banking (для банків)
    • Contact Center (для контакт центрів)
    • Delivery (для служб доставки)
    • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
    • Marketing (для маркетингу)

    Бізнес-консалтинг і послуги

    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
    • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
    • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
    • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
    • Діагностика потреб CRM-системи
    • Складання технічного завдання
    • Навчання Microsoft Dynamics 365
    • Сегментація клієнтського поля
    • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

    Ліцензії на продукти Microsoft

    • Microsoft Azure
    • Microsoft Office 365
    • Microsoft Power BI
    • Microsoft OneDrive
    • Microsoft SharePoint
    • Microsoft Dynamics 365

    • +38 044 502 77 77
    • sales@crm.ua
    • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
      будинок 6-А, офіс 3004
    Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
    Обговоримо?
    CChat Logo Chat

    Вкажіть Ваші контакти

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    Навігація

    • Цілі XRM® Autodealer
    • Якому бізнесу підійде XRM® Autodealer
    • Які завдання вирішує система
    • Основні блоки XRM® Autodealer
    • Галерея скриншотів
    • Можливості інтеграції
    • Вигоди
    • Ціна продукту
    • Історія розвитку та досягнення E-Consulting
    • Форма для запитань