Управління виїзним обслуговуванням

Підвищуйте ефективність роботи виїзних технічних співробітників, надавши їм доступ до бек-офісних даних з мобільних пристроїв, щоб вони могли віддалено отримувати та вводити дані замовлення. Зменшіть експлуатаційні витрати шляхом попереднього усунення несправностей. Ви отримуєте скорочення операційних витрат на послуги на місцях, а також збільшення прибутку, швидкість усунення несправностей, задоволеність клієнтів та ефективність планування.

FIELD MANAGEMENT

Модуль CRM «Field Service» дозволяє створювати замовлення на роботу відповідно до отриманих додатків. Модуль надає технічним спеціалістам доступ до записів своїх клієнтів безпосередньо в дорозі. Ці інструменти допомагають спростити управління запасами та дозволяють фахівцям додавати нотатки про запити на обслуговування безпосередньо до бази даних клієнтів. Інноваційні технології IoT дозволяють компаніям відстежувати свої пристрої на місцевому рівні, виявляти потенційні проблеми або надавати рекомендації щодо обслуговування, перш ніж клієнти стикнуться з ними.

Польовий сервісний, інтегрований з платформою CRM, показує операторам відділу обслуговування детальну інформацію, яка допомагає призначити відповідального фахівця, який має необхідне навчання та обладнання для усунення проблеми. Дані про ремонт та рекомендації додаються до записів клієнтів, оновлюються по всій організації та доступні працівникам усіх відділів. Тому не має значення, до якого працівника клієнт звернеться наступного разу. Він матиме під рукою всю інформацію, необхідну для ідеального обслуговування.

Field Service допомагає планувати запити на обслуговування та надає дані клієнтів.

ДОДАТКОВО

Ваші фахівці приїжджають у зазначений час з необхідними деталями, швидко виконуючи запити на обслуговування. Функції IoT допомагають виявити потенційні проблеми, перш ніж вони вплинуть на клієнта та надають прогнозовані послуги. Технології змішаної реальності дозволяють польовим технікам звертатися до віддалених експертів для усунення складних проблем.