• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

Діагностика бізнес-процесів

Найкраще, що можна зробити перед впровадженням CRM в організації

  • Головна →
  • Послуги →
  • Діагностика бізнес-процесів

Головні ризики для будь-якого проекту впровадження — це невизначеність на старті

Скільки коштує проект? Скільки часу пройде до запуску? Що увійде до складу рішення? Чи вирішить це завдання бізнесу?

Щоб дати правдиву відповідь, потрібно перейти від абстрактного «CRM» до конкретної концепції.
Проводячи діагностику, я розповім які можливості є в сучасних CRM системах «з коробки», підкажу які вимоги можна зробити швидко, а які займуть більше часу, і допоможу розставити пріоритети, розбивши цільовий проект на малі етапи — скорочуючи термін до першого запуску в експлуатацію. І, звичайно, заздалегідь озвучу невидимі для бізнесу, але необхідні технічні вимоги та роботи суміжних підрядників, позбавляючи проект сюрпризів на пізніх етапах реалізації.
Андрій Жданович, операційний директор E-consulting,
провів діагностику в 8-ми міжнародних компаніях
Андрій Жданович Андрій Жданович

Чим ризикують компанії, які відмовляються від діагностики перед впровадженням CRM

  • Схопити перше-ліпше рішення на ринку. А не шукати найефективніше під свої завдання та потреби.
  • Заощадити, купивши найдешевше на перший погляд ПЗ. Витратити багато часу і ресурсів на його адаптацію і налаштування.
  • Переплатити за дорогий комплексний продукт. Потім використовувати тільки 10-20% його функціональності.
  • Стати жертвою недосвідчених інтеграторів. Через неясні вимоги і запити, невміння зрозуміло описати свої бізнес-процеси.
  • Вибрати несумлінного інтегратора. Який не виконує зобов'язання, обманює в контракті, не виходить на зв'язок, ігнорує побажання і зауваження в процесі впровадження.
  • Вийти за рамки бюджету і провалити терміни розгортання нового ПЗ. Через нерозуміння етапів впровадження проекту і вимог до ІТ-інфраструктури компанії.

Переваги діагностики:

  • Виявляє болі замовника

  • Дає чіткий зміст проекту

  • Дає уявлення про бюджет

  • Показує календарний план

  • Враховує вимоги до інфраструктури компанії

  • Приорітизує етапи проекту

  • Перевіряє інтегратора на міцність

В результаті діагностики потенційний проект впровадження розбивається на кілька етапів. Спочатку впроваджуються найважливіші частини, які дають миттєвий ефект і помітно покращують бізнес-процеси замовника, а потім поступово налаштовується і відкривається менш важливий функціонал.
Андрій Безгубенко, генеральний конструктор XRM систем, президент компанії E-consulting
Андрій Безгубенко Андрій Безгубенко

Хто проводить діагностику і скільки вона триває

Діагностика від компанії E-consulting займає в середньому 1-3 місяці і проводиться сертифікованими фахівцями

У команді проекту задіяні:
  • . Керівник проекту
  • . Бізнес аналітик
  • . Технічний консультант
  • . Системний архітектор
  • . Інженер
  • . Розробник

Діагностика дає відповідь на 3 питання

  • . Які процеси будуть впроваджені?
  • . Хто і як буде працювати в системі?
  • . Які вигоди дасть компанії змінений процес?

Перші два тижні проходять в офісі Замовника, де керівник проекту проводить інтерв'ю з ключовими людьми компанії-замовника і збирає дані про інфраструктуру, актуальні бізнес-процеси і побажання щодо їх поліпшення. Отримавши всі дані, керівник проекту повертається в офіс E-consulting. Разом з командою протягом наступних 2-3 тижнів створюється концепція проекту, календарний план впровадження і бюджет проекту.

Результати діагностики

По завершенню процедури замовник отримує 3 документа:

Результати діагностики

По завершенню процедури замовник отримує 3 документа:

  • Концепція проекту
  • Календарний план
  • Оцінка вартості проекту
  • Концепція проекту

    • Концепція проекту 1/4
    • Оцінка ціна 2/4
    • Календарний план 3/4
    • Календарний план 4/4
    • Цілі проекту
    • Зміст проекту
    • Задіяні процеси
    • Необхідні функціональні розширення
    • Перелік даних для міграції
    • Перелік і обсяг необхідних ресурсів
    • План робіт проекту
    • Реєстр ризиків і припущень
    • Аудиторський висновок про ІТ-інфраструктурі замовника
    • Рекомендації по вимогам до додаткових учасникам команди проекту
  • Календарний план

    • Календарний план 1/3
    • Календарний план 2/3
    • Календарний план 3/3
    • Описує всі етапи впровадження проекту
    • Наочно і послідовно показує, як буде проходити інтеграція
    • Дозволяє сформувати реальне уявлення про терміни запуску з урахуванням можливих ризиків
  • Оцінка вартості проекту

    • Оцінка вартості проекту 1/3
    • Оцінка вартості проекту 2/3
    • Оцінка вартості проекту 3/3
    • Детальний прорахунок вартості необхідного програмного забезпечення та ліцензій
    • Бюджет на модернізацію інфраструктури компанії під проект
    • Вартість послуг впровадження і розробки необхідних інтеграцій
    • Вартість підтримки і послуг супроводу проекту

Вартість діагностики від E-consulting

Компанія пропонує 3 види діагностики: експрес-діагностику, стандартну і розширену. Вартість діагностики формується індивідуально для кожного замовника виходячи з його запитів, масштабності діагностованих процесів і цілей майбутнього впровадження.

Ми успішно провели діагностику

У Вас залишилися питання про продукт, компанію E-consulting або наш досвід впровадження?

Зв'яжіться з нами — наші менеджери дадуть відповіді на всі питання та надішлють супровідні матеріали

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat

  • Користь діагностики
  • Ризики
  • Переваги діагностики
  • Команда проекту
  • Результати діагностики
  • Вартість діагностики
  • Питання

Вкажіть Ваші контакти

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам