- Головна →
- Наші клієнти →
- ForteBank
Історія успіху: «ForteBank»
Один з провідних банків Казахстану, з метою виходу в ТОП банків роздрібного сектора, потребував єдиної CRM-системи
Акціонерне Товариство «ForteBank» є одним з провідних казахстанських банків і успішно працює на ринку банківських послуг вже більше 20 років.
- Галузь: банківська сфера
- Кількість відділень: близько 100
- Дата впровадження продукту: 2015 рік
Проблеми клієнта
Необхідність ефективного вирішення згаданих проблем:
- 01 Відсутність єдиної CRM-системи
- 02 Необхідність об'єднання всіх систем банку в одну
- 03 Завершення злиття з двома іншими банками
- 04 Необхідність впровадження системи обслуговування для роздрібного бізнесу
Запропоноване рішення: Проект «Єдине Вікно ForteBank»
Згідно з результатами тендеру, проведеного ForteBank в 2015 році, рішення від компанії E-consulting, реалізоване на платформі Microsoft Dynamics CRM, було визнане кращим.
Однією з ключових особливостей системи є функціональність Єдине вікно.
Які вигоди отримав клієнт після впровадження системи
-
01
Скорочення часу і витрат на навчання співробітників.
-
02
Підвищення якості обслуговування клієнтів, в тому числі скорочення часу обслуговування клієнта, впровадження принципу «know your customer».
-
03
Збільшення ефективності продажів пропонованих продуктів.
-
04
Інтеграція всіх каналів комунікації в єдине ціле.
-
05
Проактивне управління пропозиціями клієнтам і контроль відпрацювання співробітниками фронт-офісу.
-
06
Реалізація не вимагала участі вендорів та інтеграторів суміжних продуктів.
-
07
Проект виконаний виключно силами Е-консалтинг і ForteBank.
Відгуки клієнта
-
Єдине вікно на платформі USD забезпечує ефективну роботу фронт-офісу з обслуговування клієнтів, об'єднуючи роботу основних програм Банку, таких як АБИС Colvir, Compas +; системами грошових переказів Золота Корона, Western Union, Контакт-центром Genesys, а також LotusNotes, Service Desk, Microsoft SharePoint, Microsoft Dynamics CRM в єдиному інтерфейсі. Реалізовано інструменти огляду клієнта 360 °. Також була реалізована інтеграція Microsoft Dynamics CRM з мережею банкоматів і зовнішніх сайтів для управління демонстрацією індивідуальних пропозицій клієнтам і фіксування інтересів (лідогенераціі) для подальшої обробки.
В рамках розвитку CRM-системи в ForteBank в найближчій перспективі планується впровадження огляду 720° з використанням інструментів CRM для аналізу клієнтських даних з можливістю побудови персоніфікованих і масових маркетингових кампаній, програм лояльності, а також інтеграція з сучасними комунікаційними сервісами Facebook, Twitter, Viber, WhatsUp , Skype, Telegram, SMS з метою забезпечення ефективних маркетингових комунікацій.