• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

XRM® Loyalty®

Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності

  • Головна →
  • Галузеві XRM комплекси →
  • XRM® Loyalty®
  • Вас полюблять

    Завдяки програмам лояльності клієнти швидше полюблять продукцію вашої компанії

  • Випадкові → постійні

    Випадкові клієнти перетворяться на постійних, збільшиться частота покупок

  • Вас будуть рекомендувати

    Лояльні покупці будуть рекомендувати ваші продукти друзям і знайомим

XRM® Loyalty надає сучасні маркетингові інструменти

Ваш маркетинг стане системним і більш ефективним. У компанії збільшиться клієнтська база, сума середнього чеку, а також кількість товарних позицій в чеку.

Схема XRM Banking Схема XRM Banking

Яким компаніям потрібна система XRM® Loyalty

Ми пропонуємо рішення для організацій з великим клієнтопотоком, котрі цінують свою репутацію, хочуть рости і розвиватися разом зі споживачем. Система добре зарекомендувала себе в роздрібному бізнесі та в сфері послуг.

xrm banking
  • Ритейл
  • Продуктові магазини
  • Автобізнес
  • Ресторани
  • Торгово-розважальні центри
  • Кінотеатри

Які задачі вирішує XRM® Loyalty

  • Формує єдиний каталог продуктів компанії

    З атрибутами, можливістю гнучкого ціноутворення і детальною інформацією по кожному товару / послузі

  • Пропонує нові можливості

    по залученню, утриманню та роботі з клієнтами. А також об'єднує всі поточні маркетингові інструменти компанії в єдиному інформаційному вікні

  • Зберігає дані про кожного клієнта

    його активні дисконтні карти, запити і звернення. А також історію дзвінків, відправлених листів, SMS, результати анкетування

  • Поділяє клієнтів на сегменти

    Залежно від їх характеристик та вподобань. Допомагає формувати індивідуальні пропозиції, які сподобаються клієнтам

  • Дозволяє запускати акції і створювати механіки лояльності

    У кілька кліків і без допомоги ІТ-департаменту. Кожній акції і механіці можна присвоїти умови, правила запуску, пріоритетність дії

  • Допомагає залучати клієнтів через гейміфікацію

    Ігрові механіки і купони не тільки розважають покупця, але і мотивують зробити наступну покупку саме у вас

  • Захищає компанію від шахраїв

    Перевіряє всі платежі в режимі реального часу, завдяки вбудованій системі антифроду

  • Легко інтегрується з іншими службами та сервісами

    За допомогою вбудованого Web API систему можна пов'язати з будь-якими програмами, які використовуються в компанії

Ви вирішите практично всі питання, пов'язані з лояльністю клієнтів

Для всіх, хто хоче підвищити рівень лояльності клієнтів, збільшити суму середнього чека, наростити частоту покупок і отримати єдиний центр для маркетингових активностей, компанія E-consulting розробила систему XRM® Loyalty.

Читати повністю

Основні блоки системи XRM® Loyalty

    • Огляд клієнта 360° або 720°

      Отримайте повну інформацію про клієнта в картці CRM:

      • персональні дані
      • активні продукти
      • попередня історія стосунків
      • історії замовлень, транзакцій, дзвінків

      Переваги: дозволяє створити єдиний профіль клієнта в рамках організації для використання зібраних даних, кращого розуміння потреб клієнтів і огляду повної картини стосунків з клієнтом сьогодні, завтра і в далекому майбутньому.

       

    • Продуктовий каталог

      З розбивкою продуктів на групи, категорії і класи — в зручному інтерфейсі і з описом конкурентних переваг. Побудуйте ієрархічну структуру продуктів, виокремлюйте сімейства продуктів, створюйте продуктові крос-селл матриці для різних клієнтських сегментів, ведіть облік заявок на продукти.

      Переваги: спрощує підбір релевантних продуктів для клієнтів, підвищує показник допродажу. Прискорює навчання продавців. Слугує універсальним джерелом даних про продукти компанії.

    • Мультисегментація та кластерування

      Розділіть клієнтів на сегменти і кластери, налаштуйте для кожного свої механіки просування. Виділяйте нові групи, знаходите закономірності в поведінці клієнтів завдяки вбудованим засобам аналітики Power BI та інтерактивним панелям моніторингу.

      Сегментація враховує:

      • демографічні характеристики
      • соціально-економічні
      • поведінкові характеристики
      • продуктове навантаження
      • аналіз відтоку

      Переваги: дозволяє використовувати вбудований аналітичний модуль Microsoft Dynamics 365, який дає можливість маркетологам компанії самостійно будувати статистичні і динамічні звіти, графіки, а також воронки продажів в три кліка.

    • Управління маркетингом

      Створюйте автоматичні маркетингові кампанії, які будуть запускатися по тригерам. Наприклад, через тиждень після покупки клієнт отримає лист з пропозицією залишити відгук про товар і знижку на аксесуари до нього.

      Аналізуйте історію покупок клієнта, щоб запропонувати йому максимально релевантні товари. У цьому допоможуть:

      • статичні і динамічні маркетингові списки
      • критерії для опису портрета клієнта
      • швидкі кампанії для фокусних впливів

      Відстежуйте реакцію аудиторії на ваші кампанії, фіксуйте і аналізуйте результати, оперативно вносіть правки.

      Переваги: дозволяє налаштувати маркетингові кампанії, які можуть містити безліч кроків / дій та підтримувати різні канали комунікацій.

    • Конструктор механік лояльності

      Створюйте та налаштовуйте нові механіки лояльності в компанії через простій та інтуїтивний інтерфейс, в якому легко розібратися без допомоги відділу ІТ. Всі механіки працюють за правилами, котрі створюються вручну, а потім спрацьовують автоматично.

      Переваги: нараховуйте клієнтам бали / бонуси / знижки, легко і гнучко налаштовуйте будь-які механіки лояльності без участі програмістів.

    • Модуль комунікацій

      Спілкуйтеся з клієнтами через зручні для них канали комунікацій, використовуючи єдиний інтерфейс. Модуль дозволяє обробляти запити клієнтів і відправляти їм повідомлення такими способами:

      • Email (комп'ютер, телефон)
      • SMS (телефон)
      • Viber, WhatsApp, Skype, Telegram, LINE, WeChat
      • WEB-чат
      • Телефонний дзвінок. Дзвінок з сайту. Callback через сайт
      • PUSH-повідомлення
      • Гео-сервіси
      • POS, банкомат (торговий зал)
      • USSD меню мобільних телефонів
      • Авторизація в мережі WiFi

      Переваги: ви завжди будете на зв'язку з клієнтом у зручному для нього форматі. Клієнту буде легко спілкуватися з компанією, а компанія зможе оперативно вирішувати всі питання та забезпечить високий рівень сервісу.

    • База знань та шаблонів

      Додайте у внутрішній мережі компанії базу знань, яка дозволяє співробітникам:

      • використовувати пошук по базі
      • зберігати інформацію про продукти та нормативні документи
      • показувати останні зміни в базі знань
      • розповідати новини компанії співробітникам
      • забезпечувати персонал знаннями про всі акції, що проводяться компанією

      Перевага: полегшує життя співробітникам, дозволяє їм якісно консультувати клієнтів, використовуючи перевірену інформацію. Також містить шаблони часто використовуваних документів, що скорочує час на їх підготовку.

       

    • Система винагород

      Різного роду «приємності», які виховують у клієнта почуття лояльності до вашого бренду. Можливі види винагороди для клієнта:

      • знижка
      • бонус
      • бали
      • приз, подарунок, додаткова послуга
      • особливий статус або членство в клубі

      Перевага: ви даруєте клієнту винагороду за покупку, котру ви ж спровокували, і отримуєте взамін більше даних про нього.

    • Веб-портал і особистий кабінет клієнта

      Створіть простір, в якому клієнтам і підрядникам буде комфортно працювати з вашою компанією.

      Модуль містить:

      • особисті кабінети клієнтів і підрядників
      • відстеження історії винагород
      • історію використання балів
      • персональні акції, знижки, повідомлення
      • анкетування, голосування
      • трекінг логістики

      Переваги: ви зможете активно реагувати на запити і замовлення клієнтів. Клієнти будуть знати, коли ви зможете надати їм товар / послугу, отримають персональні пропозиції і з високою часткою ймовірності здійснять повторну покупку.

    • Контакт-центр

      XRM Loyalty може опціонально містити в собі повноцінний контактний центр, який дозволить обробляти дзвінки і спілкуватися з клієнтами в Facebook, Telegram, Viber або через вебчат сайту, використовуючи єдине вікно.

      Перевага: чим швидше клієнт зв'яжеться з компанією і отримає відповідь на своє питання — тим більш ймовірно, що він стане постійним лояльним покупцем.

    • Розпізнавання емоцій клієнта

      Встановіть кілька камер, які будуть знімати клієнтів та зчитувати їх емоції. Всі дані обробляються в режимі реального часу і передаються на сервер.

      Перевага: на основі аналізу даних можна заздалегідь визначити в якому настрої клієнт і відшукати найкращий підхід до нього. Аналіз покупців на виході з магазину допомагає зрозуміти наскільки якісним був сервіс.

    • Купонінг, челенджі та гейміфікація

      Отримайте набір механік, котрі дозволять перетворити процес покупки у веселу гру.

      Купон — право на отримання строго визначеного заохочення. Купони автоматично видаються учаснику по факту певної події.

      Челендж — виконання певних умов дозволяє учаснику виконати виклик і отримати за це нагороду.

      Гейміфікація передбачає наявність певних умов, виконавши які учасник «стає переможцем гри», і отримує за це матеріальний приз або бонуси.

      Перевага: більше половини покупців, які беруть участь в програмі лояльності, витрачають на покупки більше, а їх чек в середньому вище в півтори рази.

    Як виглядає система — галерея скриншотів

    Інтерфейс системи простий і інтуїтивно зрозумілий. А це означає, що ваші фахівці зможуть приступити до роботи в системі відразу після її інтеграції.

    • Нарахування / списання бонусів
    • Інформація про клієнта
    • Інформація про карту
    • Побудова маркетингового правила
    • Панель моніторингу
    • Панель моніторингу
    •  Нарахування бонусів
    • Відомості про карту
    • Інформація про продукт
    • Довідник товарів
    • Надання заохочення
    • Критерії
    • Критерії довідників
    Можливості інтеграції

    Можливості інтеграції

    XRM® Loyalty можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, маркетинг, продукти, продажі та рахунки зберігатимуться в одній системі.

    Якщо API у вашій компанії недоступні — не біда, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

    Успішні впровадження XRM® Loyalty

    • Київський Центральний Універмаг (ЦУМ)

      Київський Центральний Універмаг (ЦУМ)

      Центральний універмаг — це улюблене місце киян та гостей столиці. У 2012 році ЦУМ закрився на реставрацію, щоб через чотири роки відкритися в абсолютно новому для України оновленому форматі. Це відкритий простір, який щоденно відвідують тисячі покупців.

      Наталія Оберемок, ІТ-директор ЦУМу

      У 2012 році ЦУМ закрився на реставрацію. І він був відкритий вже в абсолютно новому форматі. На етапі проектування бізнес-моделі ми зрозуміли, що нам потрібна система для ефективної комунікації з клієнтами та партнерами. Фахівці «Е-консалтинг» запропонували рішення XRM Loyalty.

      Зараз ми ефективно комунікуємо з клієнтами за допомогою двох найважливіших каналів — смс і email-розсилки. Ми впровадили унікальне рішення на українському ринку — інтегрували всі дисконтні програми орендарів в єдиний профіль клієнта. Завдяки системі XRM Loyalty універмаг отримав потужний фундамент для побудови профілю клієнта, вивчення нашого покупця та отримання аналітики.

      Перейти до кейсу клієнта
    • MOYO

      MOYO

      Історія MOYO почалася в 2009 році, коли був відкритий перший магазин. На сьогодні мережа MOYO налічує 54 магазини і представлена у 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, замовити в інтернет-магазині MOYO.UA або зробити замовлення через call-center.

      Максим Левченко, директор департаменту клієнтського досвіду MOYO

      На поточний момент ми входимо в ТОП-10 українських e-commerce проектів. Наша клієнтська база - понад півмільйона людей, з них активних - не менше третини. Ринок змінювався, поведінка наших покупців теж змінювалося, і ми розуміли, що для задоволення їх попиту, ми теж повинні змінюватися. Для того, щоб впровадити омніканальну систему взаємодії з клієнтами, нам був потрібен «центр управління польотами». Ми хотіли показати клієнтам, що з нами зручно комунікувати з будь-яких каналах - телефон, чат, email, sms, viber.

      Фахівці «Е-консалтинг» запропонували універсальне рішення, яке дозволяє вирішувати стратегічні завдання. Основною перевагою компанії «Е-консалтинг» є злагоджена внутрішня команда проекту, тому працювати разом над проектом легко і приємно. В результаті була виконана інтеграція з фронтом, беком і e-commerce проектом. Це дозволило в режимі реального часу звертатися в процесинг і отримувати видозмінений чек. Що стосується автоматизації - поточні показники відповіді від процесингу CRM — менше секунди, і це рекордний показник в данній області.

      Перейти до кейсу клієнта
    • ZARINA

      ZARINA

      Виробник і продавець ювелірних виробів з 30-ма точками продажу по всій країні. Компанія має власне серійне виробництво, а також право на реалізацію люксових світових брендів.

      Володимир Колесніченко, керівник ІТ-відділу

      У нас була необхідність впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням франчайзингової мережі, включаючи впровадження більш ефективної системи стимулювання продажів.

      В результаті впровадження системи XRM Loyalty ми перейшли від безособистісного дисконту до дисконтно-бонусної програми лояльності, впровадили категорійний менеджмент і реалізували систему індивідуального обслуговування без прив'язки до продавця.

      Особливу подяку висловлюємо Ігорю Чадаєву, бізнес-аналітику і керівнику проекту в компанії «Е-консалтинг». За високий професіоналізм, творчий підхід при реалізації проектних вимог, проактивність та ініціативу у вирішенні проектних завдань.

    • CARLO PAZOLINI

      CARLO PAZOLINI

      Світова мережа з виробництва взуття з 180 магазинами в Україні, Росії, Італії, Чехії, Греції, Китаї, Азербайджані та Молдові. Також у компанії є власний інтернет-магазин. Кількість активних покупців, які беруть участь в програмі лояльності компанії налічує більше 400 000.

      Граков А.П., керівник проекту SME

      Завдяки проекту компанії «Е-консалтинг» ми отримали можливість фокусувати зусилля і маркетинговий бюджет на перспективних клієнтах завдяки RFM-аналізу, отримали профілі клієнтів, виділили 3 основних поведінкові моделі, а також впровадили єдиний стандарт програми для всіх каналів і точок обслуговування.

    • Tarantino family

      Tarantino family

       "TARANTINO family" мережа 58 ресторанів , що також має масштабний бізнес по замовленню їжі з доставкою додому через сайт. Відвідувачі сайту можуть скомпонувати замовлення з кількох різних  національних ресторанів, оплатити та відслідковувати як кур’єр рухається на карті, збираючи частини замовлення між ресторанами та доставляє зібране вам додому. 
       
      Компанія "E-consulting" здійснила впровадження для нас єдиної XRM-системи управління замовленнями, CRM та програмами лояльності на базі Microsoft Dynamics 365 – XRM Loyalty. Завдяки цьому проекту ми отримали сучасне та ефективне рішення, яке дозволило нам автоматизувати ключові бізнес-процеси та значно покращити якість обслуговування наших клієнтів. 
        
      Автоматизація програми лояльності стала однією з найважливіших частин проекту. Система управління картками лояльності включає механізми накопичення бонусних балів і знижок, що дозволило підвищити залученість клієнтів та їх лояльність до нашої компанії. Ми також впровадили систему управління картками лояльності, яка забезпечує блокування та заміну карток, а також інтеграцію з різноманітними каналами комунікації, такими як SMS, Viber та Email, для ефективного інформування клієнтів про акції та новинки. Використання реферальних програм стало важливим інструментом для залучення нових клієнтів, що сприяє розширенню нашої клієнтської бази. 
       
      Управління доставкою також зазнало значних змін завдяки впровадженню нових технологій. Оптимізація процесів прийому, обробки та закриття замовлень дозволила значно зменшити час виконання замовлень та підвищити їх точність. Автоматизація вибору ресторанів та часу доставки, впровадження модуля управління кур'єрами для ефективного розподілу замовлень стали ключовими елементами покращення нашого сервісу. 
       
      Нова CRM-система забезпечила створення єдиної інформаційної бази даних про наших клієнтів, їх замовлення та історію взаємодії. Це дозволило нам не тільки зберігати всю необхідну інформацію в одному місці, але й використовувати механізми сегментації клієнтів для персоналізації маркетингових кампаній. Автоматичне формування і візуалізація аналітичних звітів сприяє прийняттю обґрунтованих управлінських рішень, що в свою чергу покращує ефективність роботи всієї компанії. 
       
      Інтеграція CRM-системи з XRM Contact Center дозволила централізовано управляти комунікаціями з клієнтами. Впровадження функцій запису дзвінків, управління чергами та зворотнього виклику значно підвищило рівень обслуговування наших клієнтів та забезпечило швидку реакцію на їхні запити. 
       
      Особливо важливим стало впровадження інтеграцій з іншими системами. Інтеграція з фронтально-касовими системами та іншими зовнішніми сервісами забезпечила безперебійний обмін даними, що дозволило покращити координацію між різними підрозділами компанії. Використання веб-API для зручної інтеграції з зовнішніми системами і сервісами забезпечило гнучкість та масштабованість нашого рішення. 
       
      Ми високо цінуємо професійний підхід та експертизу команди "E-consulting". Їхня робота дозволила нам досягти значного підвищення ефективності роботи та покращення обслуговування наших клієнтів.  

      "E-consulting" довели свою надійність та компетентність як партнера для впровадження інноваційних рішень, і ми з впевненістю рекомендуємо їх для реалізації подібних проектів.  
      Дякуємо за 7 років разом! 

    • Вигоди,

      котрі отримують клієнти, що впровадили систему

    • на   50%
      50

      Клієнтська база MOYO зросла на 50%

    • на   44%
      44

      Грошовий обіг MOYO збільшився на 44% в рік

    • на   70%
      70

      Повнота клієнтських анкет ЦУМу зросла на 70%

    • на   00%

      Всі дисконтні програми орендарів ЦУМу інтегровані в єдиний профіль клієнта

    • на   00%

      Запроваджено єдиний стандарт програми лояльності для всіх точок обслуговування Carlo Pazolini, з урахуванням поведінкових профілів

    • на   00%

      Отримано профілі клієнтів Carlo Pazolini і виділені 3 основних поведінкових моделі

    • на   00%

      Створена персональна дисконтно-бонусна програма лояльності для ZARINA

    Ціна продукту

    Кожен бізнес працює за власними бізнес-процесами, рухаючись до поставлених цілей стосовно розвитку відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий продукт «у коробці», що зовсім не потрібні вам. Ми не хочемо, щоб ви платили за повітря.

    Вартість XRM® Loyalty залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які дійсно потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Про всі подробиці та можливі комплектаціях вам розповість наш менеджер.

    Досягнення E-Consulting у сфері лояльності

    Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності.

    • 2001 рік

      У квітні 2001 року була створена компанія, (перша назва «Еверест консалтинг») і вже більше 17 років вона надає послуги в сфері ІТ та бізнес-консалтингу. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президентом компанії є Андрій Безгубенко.

    • 2008 рік

      У 2008 році були скорочені всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації ресурсів компанії на проектах впровадження XRM рішень - систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

      Формування системи XRM Loyalty починається з впровадження окремих функціональних модулів в проектах Benish Ukraine (для організації білінгу) і подальшим розвитком функціональності управління програмами лояльності в проектах для ТРЦ Skymall і в мережі IMAX.

    • 2009 рік

      У 2009-му році система управління лояльністю стала ядром CRM-проекту для стадіону «Донбас Арена», забезпечила проведення маркетингових програм по залученню вболівальників на стадіон, включаючи ідентифікацію уболівальників і збір їх даних, що здійснюється в кожній точці контакту організації та клієнта.

      За результатами впровадження модифікація Loyalty отримала назву XRM Stadium, була прийнята базовим стандартом для всіх стадіонів Євро-2012 і надалі впроваджена в НСК «Олімпійський».

    • 2014 рік

      У 2014 році в рамках програми популяризації безготівкових розрахунків з використанням платіжних карт побудована система мультиканальної реєстрації учасників, обліку винагород і аналізу поведінки клієнтів в рамках програми лояльності в Ощадному Банку України.

    • 2015 рік

      У 2015 році система XRM Loyalty впроваджувалася в торгових мережах Carlo Pazolini і Zarina. В рамках даних проектів вдалося побудувати комбіновані дисконтно-бонусні програми лояльності, реалізувати систему індивідуального обслуговування клієнтів, виділити пріоритетних клієнтів і перемістити фокус маркетингу на них.

    • 2017 рік

      У 2017 році E-consulting запустила масштабний проект в Київському ЦУМі. XRM Loyalty об'єднала 300 000 клієнтських карток програми лояльності в одній системі, що отримала назву «Єдина карта ЦУМ». Її застосування дозволило в перший рік після впровадження підняти показники RFM на 20%, збільшити кількість інформації по клієнтській базі до 60% і отримати на чверть більше активних лояльних клієнтів.

      Паралельно проходив і успішно завершився проект впровадження в мережі магазинів техніки MOYO. Примітною особливістю стало використання механік купонінгу та гейміфікації, які стимулювали збільшення частоти покупок, суми середнього чеку і кількості позицій на один чек. Також була проведена глибока сегментація клієнтів, яка дозволила перетворити email-розсилки з банального спаму в потужний інструмент для доставки індивідуальних пропозицій кожному покупцеві - з урахуванням його інтересів і минулих покупок.

    • 2019 рік

      - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
      - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
      - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

    • 2021 рік

      XRM® Loyalty продовжує розвиватися, отримує нову функціональність і модулі розширення. Проходить кілька проектів впровадження у клієнтів, імена яких ми поки не можемо називати.

    У вас залишилися запитання?

    Про продукт, компанію E-Consulting або про наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — ми відкриті до діалогу

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    CRM і галузеві XRM® рішення

    • Autodealer (для автодилерів)
    • B2B Sales (для В2В продаж)
    • Banking (для банків)
    • Contact Center (для контакт центрів)
    • Delivery (для служб доставки)
    • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
    • Marketing (для маркетингу)

    Бізнес-консалтинг і послуги

    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
    • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
    • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
    • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
    • Діагностика потреб CRM-системи
    • Складання технічного завдання
    • Навчання Microsoft Dynamics 365
    • Сегментація клієнтського поля
    • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

    Ліцензії на продукти Microsoft

    • Microsoft Azure
    • Microsoft Office 365
    • Microsoft Power BI
    • Microsoft OneDrive
    • Microsoft SharePoint
    • Microsoft Dynamics 365

    • +38 044 502 77 77
    • sales@crm.ua
    • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
      будинок 6-А, офіс 3004
    Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
    Обговоримо?
    CChat Logo Chat

    Вкажіть Ваші контакти

    (Поштові домени ".ru" не обробляються)
    (Вкажіть номер в міжнародному форматі)

    Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

    Навігація

    • Цілі системи
    • Система об'єднує
    • Для кого підходить
    • Які задачі вирішує XRM Loyalty
    • Відео
    • Основні блоки системи
    • Галерея
    • Можливості інтеграції
    • Успішні впровадження XRM Loyalty
    • Вигоди
    • Ціна продукту
    • E-consulting
    • Питання