XRM® Loyalty
Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності
- Головна →
- Галузеві XRM комплекси →
- XRM® Loyalty
-
Вас полюблять
Завдяки програмам лояльності клієнти швидше полюблять продукцію вашої компанії
-
Випадкові → постійні
Випадкові клієнти перетворяться на постійних, збільшиться частота покупок
-
Вас будуть рекомендувати
Лояльні покупці будуть рекомендувати ваші продукти друзям і знайомим
XRM® Loyalty надає сучасні маркетингові інструменти
Ваш маркетинг стане системним і більш ефективним. У компанії збільшиться клієнтська база, сума середнього чеку, а також кількість товарних позицій в чеку.
Яким компаніям потрібна система XRM® Loyalty
Ми пропонуємо рішення для організацій з великим клієнтопотоком, котрі цінують свою репутацію, хочуть рости і розвиватися разом зі споживачем. Система добре зарекомендувала себе в роздрібному бізнесі та в сфері послуг.
Які задачі вирішує XRM® Loyalty
Ви вирішите практично всі питання, пов'язані з лояльністю клієнтів
Для всіх, хто хоче підвищити рівень лояльності клієнтів, збільшити суму середнього чека, наростити частоту покупок і отримати єдиний центр для маркетингових активностей, компанія E-consulting розробила систему XRM® Loyalty.
Основні блоки системи XRM® Loyalty
Як виглядає система — галерея скриншотів
Інтерфейс системи простий і інтуїтивно зрозумілий. А це означає, що ваші фахівці зможуть приступити до роботи в системі відразу після її інтеграції.
Можливості інтеграції
XRM® Loyalty можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, маркетинг, продукти, продажі та рахунки зберігатимуться в одній системі.
Якщо API у вашій компанії недоступні — не біда, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.
Успішні впровадження XRM® Loyalty
-
Вигоди,
котрі отримують клієнти, що впровадили систему
-
на 50%50
Клієнтська база MOYO зросла на 50%
-
на 44%44
Грошовий обіг MOYO збільшився на 44% в рік
-
на 70%70
Повнота клієнтських анкет ЦУМу зросла на 70%
-
на 00%
Всі дисконтні програми орендарів ЦУМу інтегровані в єдиний профіль клієнта
-
на 00%
Запроваджено єдиний стандарт програми лояльності для всіх точок обслуговування Carlo Pazolini, з урахуванням поведінкових профілів
-
на 00%
Отримано профілі клієнтів Carlo Pazolini і виділені 3 основних поведінкових моделі
-
на 00%
Створена персональна дисконтно-бонусна програма лояльності для ZARINA
Ціна продукту
Кожен бізнес працює за власними бізнес-процесами, рухаючись до поставлених цілей стосовно розвитку відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий продукт «у коробці», що зовсім не потрібні вам. Ми не хочемо, щоб ви платили за повітря.
Вартість XRM® Loyalty залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які дійсно потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Про всі подробиці та можливі комплектаціях вам розповість наш менеджер.
Досягнення E-Consulting у сфері лояльності
Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності.
-
2001 рік
У квітні 2001 року була створена компанія, (перша назва «Еверест консалтинг») і вже більше 17 років вона надає послуги в сфері ІТ та бізнес-консалтингу. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президентом компанії є Андрій Безгубенко.
-
2008 рік
У 2008 році були скорочені всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації ресурсів компанії на проектах впровадження XRM рішень - систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.
Формування системи XRM Loyalty починається з впровадження окремих функціональних модулів в проектах Benish Ukraine (для організації білінгу) і подальшим розвитком функціональності управління програмами лояльності в проектах для ТРЦ Skymall і в мережі IMAX.
-
2009 рік
У 2009-му році система управління лояльністю стала ядром CRM-проекту для стадіону «Донбас Арена», забезпечила проведення маркетингових програм по залученню вболівальників на стадіон, включаючи ідентифікацію уболівальників і збір їх даних, що здійснюється в кожній точці контакту організації та клієнта.
За результатами впровадження модифікація Loyalty отримала назву XRM Stadium, була прийнята базовим стандартом для всіх стадіонів Євро-2012 і надалі впроваджена в НСК «Олімпійський».
-
2014 рік
У 2014 році в рамках програми популяризації безготівкових розрахунків з використанням платіжних карт побудована система мультиканальної реєстрації учасників, обліку винагород і аналізу поведінки клієнтів в рамках програми лояльності в Ощадному Банку України.
-
2015 рік
У 2015 році система XRM Loyalty впроваджувалася в торгових мережах Carlo Pazolini і Zarina. В рамках даних проектів вдалося побудувати комбіновані дисконтно-бонусні програми лояльності, реалізувати систему індивідуального обслуговування клієнтів, виділити пріоритетних клієнтів і перемістити фокус маркетингу на них.
-
2017 рік
У 2017 році E-consulting запустила масштабний проект в Київському ЦУМі. XRM Loyalty об'єднала 300 000 клієнтських карток програми лояльності в одній системі, що отримала назву «Єдина карта ЦУМ». Її застосування дозволило в перший рік після впровадження підняти показники RFM на 20%, збільшити кількість інформації по клієнтській базі до 60% і отримати на чверть більше активних лояльних клієнтів.
Паралельно проходив і успішно завершився проект впровадження в мережі магазинів техніки MOYO. Примітною особливістю стало використання механік купонінгу та гейміфікації, які стимулювали збільшення частоти покупок, суми середнього чеку і кількості позицій на один чек. Також була проведена глибока сегментація клієнтів, яка дозволила перетворити email-розсилки з банального спаму в потужний інструмент для доставки індивідуальних пропозицій кожному покупцеві - з урахуванням його інтересів і минулих покупок. -
2019 рік
- Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
- Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
- Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго. -
2021 рік
XRM® Loyalty продовжує розвиватися, отримує нову функціональність і модулі розширення. Проходить кілька проектів впровадження у клієнтів, імена яких ми поки не можемо називати.
У вас залишилися запитання?
Про продукт, компанію E-Consulting або про наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — ми відкриті до діалогу