• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Чому Microsoft Dynamics? →
  • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

Відстежуючи 42 системи, що відносяться до класу Microsoft Dynamics CRM або такими себе вважають, ми бачимо, що зараз на ринку існує всього 2 типи CRM.
Реальні системи, які можуть реалізувати складні й функціональні процеси та безкоштовні псевдо-емулятори, просто створені під одного замовника, але їх виробник вирішив тиражувати свою систему і чомусь назвав її CRM.

Функціональні можливості системи, особливості впровадження та розвитку Microsoft Dynamics CRM Безкоштовна CRM
Процес вибору системи Масштабні можливості Проста і зрозуміла система
Установка або підключення до хмари Потрібна адаптація Вистачить декілька кліків
Адаптація під специфіку і нюанси Просте моделювання у зручному конструкторі На жаль, НІ… Робота лише в межах отриманого коробкового рішення з ризиком виходу з ладу всієї системи
Розвиток функцій і бізнес напрямків Можливість підключення додаткових функцій. Кращі світові практики роботи в галузі На жаль, НІ… Робота лише в межах отриманого коробкового рішення
Навчання персоналу Рольові інструкції, відеоролики й підручники У системі доведеться розбиратися самостійно
Масштабування бізнесу. Збільшення числа підрозділів, користувачів Просте масштабування до 100 тис. співробітників На жаль, НІ... Робота лише в межах отриманого коробкового рішення з ризиком виходу з ладу всієї системи
Сумісність з зовнішніми системами пошти, документообігу, табличної обробки даних Вбудована інтеграція з Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word, вбудований документообіг з Microsoft SharePoint та ін. На жаль, НІ... Робота лише в межах отриманого коробкового рішення
Можливість роботи співробітників в офісі або віддалено з мобільних пристроїв. Без підключення до Інтернету, з періодичною синхронізацією Вбудована підтримка більшості платформ (ОС мобільних пристроїв) з можливістю автономної роботи На жаль, НІ... Доведеться обрати: система для роботи через Інтернет або інша (схожа) система для автономної роботи
Інтеграція з зовнішніми веб сайтами, порталом самообслуговування клієнтів, соціальними мережами Вбудовані функції Service Desk (портал самообслуговування), «соціальних» конекторів. Можливості налаштування інтеграції з будь-яким веб-ресурсом На жаль, НІ... Система зберігання клієнтської картки вбудована в систему
Підтримка користувачів, консультації Надається провайдером у рамках пакету впровадження і підтримки На жаль, НІ... Робота в межах отриманого коробкового рішення не передбачає підтримку
Регулярне оновлення системи новими функціями і можливостями згідно з тенденціями ІТ-світу Автоматичне, безшовне зі збереженням всіх налаштованих функцій. Регулярні оновлення На жаль, НІ… Робота в межах отриманого коробкового рішення не передбачає оновлення. Лише придбання нової системи

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat