Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?

Відстежуючи 42 системи, що відносяться до класу Microsoft Dynamics CRM або такими себе вважають, ми бачимо, що зараз на ринку існує всього 2 типи CRM.
Реальні системи, які можуть реалізувати складні й функціональні процеси та безкоштовні псевдо-емулятори, просто створені під одного замовника, але їх виробник вирішив тиражувати свою систему і чомусь назвав її CRM.

Функціональні можливості системи, особливості впровадження та розвитку Microsoft Dynamics CRM Безкоштовна CRM
Процес вибору системи Масштабні можливості Проста і зрозуміла система
Установка або підключення до хмари Потрібна адаптація Вистачить декілька кліків
Адаптація під специфіку і нюанси Просте моделювання у зручному конструкторі На жаль, НІ… Робота лише в межах отриманого коробкового рішення з ризиком виходу з ладу всієї системи
Розвиток функцій і бізнес напрямків Можливість підключення додаткових функцій. Кращі світові практики роботи в галузі На жаль, НІ… Робота лише в межах отриманого коробкового рішення
Навчання персоналу Рольові інструкції, відеоролики й підручники У системі доведеться розбиратися самостійно
Масштабування бізнесу. Збільшення числа підрозділів, користувачів Просте масштабування до 100 тис. співробітників На жаль, НІ... Робота лише в межах отриманого коробкового рішення з ризиком виходу з ладу всієї системи
Сумісність з зовнішніми системами пошти, документообігу, табличної обробки даних Вбудована інтеграція з Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word, вбудований документообіг з Microsoft SharePoint та ін. На жаль, НІ... Робота лише в межах отриманого коробкового рішення
Можливість роботи співробітників в офісі або віддалено з мобільних пристроїв. Без підключення до Інтернету, з періодичною синхронізацією Вбудована підтримка більшості платформ (ОС мобільних пристроїв) з можливістю автономної роботи На жаль, НІ... Доведеться обрати: система для роботи через Інтернет або інша (схожа) система для автономної роботи
Інтеграція з зовнішніми веб сайтами, порталом самообслуговування клієнтів, соціальними мережами Вбудовані функції Service Desk (портал самообслуговування), «соціальних» конекторів. Можливості налаштування інтеграції з будь-яким веб-ресурсом На жаль, НІ... Система зберігання клієнтської картки вбудована в систему
Підтримка користувачів, консультації Надається провайдером у рамках пакету впровадження і підтримки На жаль, НІ... Робота в межах отриманого коробкового рішення не передбачає підтримку
Регулярне оновлення системи новими функціями і можливостями згідно з тенденціями ІТ-світу Автоматичне, безшовне зі збереженням всіх налаштованих функцій. Регулярні оновлення На жаль, НІ… Робота в межах отриманого коробкового рішення не передбачає оновлення. Лише придбання нової системи