Автоматизація маркетингу

Функції модуля маркетингу в Microsoft Dynamics 365 охоплюють всі етапи маркетингового циклу, такі як маркетингове планування, підготовка і виконання кампаній, включаючи сегментацію бази клієнтів під кожну кампанію, збір первинних відгуків клієнтів і маркетинговий аналіз.

ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

За допомогою Dynamics Marketing ви будете отримувати ліди з різних каналів, таких як електронна пошта, цільові веб-сторінки, вебінари, особисті події в LinkedIn та інші.

Ви зможете отримувати детальну інформацію про те, скільки чоловік відвідали ваш сайт або відреагувало на рекламну кампанію, щоб вчасно вносити зміни і не витрачати зайві кошти.

Детальні звіти про кількість залучених нових клієнтів і про те, скільки клієнтів було втрачено за час проведення кампанії, допоможуть побачити прогрес.

ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

  1. LinkedIn Lead Gen - інтеграція з соціальною мережею LinkedIn, яка допоможе зрозуміти портрет ваших клієнтів і створює ще один канал комунікації між вами. Дані з LinkedIn можна отримувати відразу в CRM.
  2. Шаблони Email - створення брендованих листів, які будуть використані в маркетингових і транзакційних розсилках клієнтам.
  3. Конструктор посадочних сторінок - швидке створення цільових сторінок з інтерактивними елементами, за типом чатів і форм зворотного зв'язку / підписки.
  4. Моделі оцінювання інтересів - можливість відстежувати лояльність і зацікавленість клієнта в ваших продуктах на основі історії його взаємодій з вашою рекламою.
  5. Сегментування клієнтів - можливість відфільтрувати ваших клієнтів за будь-якими параметрами і характеристикам за допомогою вбудованої аналітики (стать, вік, інтереси, історія покупок).
  6. Цикли взаємодії з клієнтом - об'єднують ланку всіх елементів, за допомогою якої можна побудувати гнучкі сценарії взаємодії вашої компанії з клієнтом.

E-MAIL MARKETING

Використовуйте конструктор маркетингових повідомлень для швидкого створення привабливих e-mail на основі професійних шаблонів.

Всі шаблони ретельно розроблені, щоб вони добре виглядали на самих різних пристроях, платформах і клієнтах електронної пошти.

Ключові функції та особливості конструктора маркетингових повідомлень електронної пошти:

  • Простий конструктор не вимагає програмування.
  • Професійні шаблони електронної пошти.
  • Попередній перегляд повідомлень електронної пошти загального призначення і для конкретних поштових клієнтів.
  • Редактор HTML-коду для додавання додаткових налаштувань і динамічного вмісту.
  • Докладні відомості про відкриття, кліки і пересилання для кожного повідомлення.
  • Теплові карти, карти розташування та інші сучасні засоби візуалізації результатів.

6 КРОКІВ ДО УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КАМПАНІЇ

Виберіть поточну базу даних (Excel, CRM, будь-яке ПЗ) або створіть нову використовуючи соціальну мережу LinkedIn.

Сегментуйте аудиторію за допомогою вбудованої аналітики (стать, вік, інтереси, історія покупок).

Створіть персоналізовані листи за допомогою готових шаблонів e-mail розсилок і посадочних сторінок.

Запустіть маркетингову кампанію, яка зацікавить потрібну вам аудиторію.

Проаналізуйте шлях свого клієнта від першого контакту до угоди, щоб повторити успішні дії в майбутньому і ще більше підвищити конверсію.

Повторіть цикл успішних дій нескінченне число разів.

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУ

Максимізуйте маркетинговий ROI з панелями моніторингу, які допоможуть вам відстежувати маркетингову діяльність і більш точно відслідковувати продуктивність.

1. Конфігуровані панелі моніторингу та взаємодії допомагають відслідковувати і покращувати ефективність маркетингу.

2. Відстеження в реальному часі допоможе вам зрозуміти вплив кожного етапу на шлях вашого покупця.

3. Почніть використовувати єдине джерело інформації для точного відстеження результатів продажів і маркетингу.