- Головна →
- Наші клієнти →
- SI BIS
Історія успіху: «SI BIS»
XRM®-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.
SI BIS - один з провідних інтеграторів ІТ та Бізнес-рішень України, успішно реалізував понад 200 комплексних проектів з побудови, управління, модернізації та супроводу ІТ-інфраструктур, заснованих на принципах інтеграції ІТ та Бізнес-процесів.
- Галузь: IT
- Кількість співробітників: 51-200
Проблеми клієнта
Недоліки в автоматизації взаємовідносин "клієнт-менеджер і керівник-співробітник"
- 01 Необхідність поліпшити якість роботи департаменту маркетингу
- 02 Бажання налаштувати глибоку аналітику для роботи
- 03 Оптимізація бізнес-процесів компанії
- 04 Необхідність в інструментах для професійного і якісного виконання обов'язків співробітниками
Запропоноване рішення: Система XRM®
XRM® (eXtended Relationship management — розширена система управління відносинами з клієнтами) — галузеві рішення на платформі Microsoft Dynamics 365.
Використання XRM® — це наступний крок у розвитку CRM, коли процеси охоплюють не тільки взаємини з клієнтами, а й роботу з партнерами, постачальниками, організацію взаємовідносин всередині компанії.
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM®
-
01
Сучасна схема функціонування компанії
-
02
Розподіл продажів за стадіями і станом
-
03
Статистика в реальному часі
-
04
Поліпшення якості роботи департаменту маркетингу
-
05
Оцінка ефективності маркетингових кампаній
-
06
Оцінка задоволеності замовників
Відгуки клієнта
-
Дмитро Богун
Компанія "SI BIS" висловлює свою подяку фахівцям компанії E-consulting за реалізацію проекту по впровадженню платформи Microsoft Dynamics CRM. XRM-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка цілком відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.
Дана система надає нашим співробітникам всі інструменти для професійного і якісного виконання своїх обов'язків. Завдяки розподілу продажів за стадіями і станом, створюється статистика в реальному часі, формується воронка продажів, як в графічному, так і в табличному вигляді, яка завжди доступна для перегляду. Впровадження системи дозволило поліпшити якість роботи департаменту маркетингу, пов'язане з оцінкою ефективності маркетингових кампаній і задоволеністю замовників. Глибока аналітика як для керівництва, так і для менеджерів дозволяє визначати точки потенційного зростання і оптимізувати бізнес-процеси компанії.