• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Наші клієнти →
  • SI BIS

Історія успіху: «SI BIS»

XRM®-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.

Історія успіху: «SI BIS»

SI BIS - один з провідних інтеграторів ІТ та Бізнес-рішень України, успішно реалізував понад 200 комплексних проектів з побудови, управління, модернізації та супроводу ІТ-інфраструктур, заснованих на принципах інтеграції ІТ та Бізнес-процесів.

  • Галузь: IT
  • Кількість співробітників: 51-200

Проблеми клієнта

Недоліки в автоматизації взаємовідносин "клієнт-менеджер і керівник-співробітник"

  • 01 Необхідність поліпшити якість роботи департаменту маркетингу
  • 02 Бажання налаштувати глибоку аналітику для роботи
  • 03 Оптимізація бізнес-процесів компанії
  • 04 Необхідність в інструментах для професійного і якісного виконання обов'язків співробітниками
Запропоноване рішення: Система XRM®

Запропоноване рішення: Система XRM®

XRM® (eXtended Relationship management — розширена система управління відносинами з клієнтами) — галузеві рішення на платформі Microsoft Dynamics 365.

Використання XRM® — це наступний крок у розвитку CRM, коли процеси охоплюють не тільки взаємини з клієнтами, а й роботу з партнерами, постачальниками, організацію взаємовідносин всередині компанії.

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM®

  • 01

    Сучасна схема функціонування компанії

  • 02

    Розподіл продажів за стадіями і станом

  • 03

    Статистика в реальному часі

  • 04

    Поліпшення якості роботи департаменту маркетингу

  • 05

    Оцінка ефективності маркетингових кампаній

  • 06

    Оцінка задоволеності замовників

Відгуки клієнта

  • Відгуки клієнта

    Дмитро Богун

    Компанія "SI BIS" висловлює свою подяку фахівцям компанії E-consulting за реалізацію проекту по впровадженню платформи Microsoft Dynamics CRM. XRM-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка цілком відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.

    Дана система надає нашим співробітникам всі інструменти для професійного і якісного виконання своїх обов'язків. Завдяки розподілу продажів за стадіями і станом, створюється статистика в реальному часі, формується воронка продажів, як в графічному, так і в табличному вигляді, яка завжди доступна для перегляду. Впровадження системи дозволило поліпшити якість роботи департаменту маркетингу, пов'язане з оцінкою ефективності маркетингових кампаній і задоволеністю замовників. Глибока аналітика як для керівництва, так і для менеджерів дозволяє визначати точки потенційного зростання і оптимізувати бізнес-процеси компанії.

Інші проекти E-consulting

  • Ощадбанк
    Найбільший банк України створив єдину систему обслуговування клієнтів і значно збільшив фінансові показники.
  • ForteBank
    Один з провідних банків Казахстану, з метою виходу в ТОП банків роздрібного сектора, потребував єдиної CRM-системи.
  • MOYО
    Український роздрібний продавець електроніки підвищив обсяг продажів завдяки змінам в споживчому маркетингу за допомогою XRM® Loyalty.
  • ЦУМ Київ
    Як XRM® Loyalty допомогла збільшити середній чек і підвищити лояльність клієнтів.
  • Делівері
    Доставляти вантажі автомобільним транспортом по Україні стало краще, завдяки впровадженню XRM® Delivery.
  • Generali Garant
    Завдяки CRM за рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність контакт-центру значно збільшилася.
  • Donbass Arena
    Компанія E-consulting запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM® Loyalty.
  • Erste Bank
    Розроблена компанією E-consulting система на основі Microsoft Dynamics забезпечує повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу ведення продажів.
  • ZARINA
    Впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням всієї франчайзингової мережі з використанням XRM® Loyalty.
  • Зручна Доставка
    Проект впровадження CRM для логістичної компанії Зручна Доставка.
  • Astana Motors
    Реалізована система управління автомобільними продажами і біржа запчастин.
Всі історії успіху

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat