• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Наші клієнти →
  • MOYО

Історія успіху: MOYО

Український роздрібний продавець електроніки підвищив обсяг продажів завдяки змінам в споживчому маркетингу за допомогою XRM® Loyalty

Історія успіху: MOYО

MOYО — українська мультибрендова мережа магазинів електронної техніки. У 2009 році з'явився перший магазин, а сьогодні в Україні налічується 45 торгових точок в 26 містах країни.
Компанія створює принципово новий формат сервісу, впроваджуючи сучасні інноваційні рішення для комфорту користувача. Кожен бажаючий може купити товар у роздрібному магазині, замовити онлайн з доставкою або оформити самовивіз.

  • Галузь: ритейл
  • Кількість працівників: до 500 осіб
  • Дата впровадження продукту: жовтень 2016

Проблеми клієнта

Від нової CRM-системи в компанії очікували гнучкості платформи і можливість масштабування. Легкий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для механіки лояльності і широкі можливості інтеграції, які були відсутні, було необхідно впровадити.

  • 01 CRM компанії не справлялася з завданнями і бізнес-цілями
  • 02 Не було можливості інтегрувати телефонію, чат, e-mail і сайт в єдину систему через 1С
  • 03 Була відсутня сегментація — налаштувати омніканальність не вдавалося
  • 04 Система знижок негативно позначалася на маржинальності і можливості взаємодії з клієнтом
Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Компанією E-Consulting була розроблена спеціальна система управління відносинами з клієнтами — XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics 365 і Azure.

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty

  • 01

    Зросла швидкість і активність на ринку, завдяки створенню програм, які цікаві покупцеві.

  • 02

    Можливість ідентифікувати і здійснювати продажі клієнтам всіх сегментів.

  • 03

    Компанія щодня вносить в свою систему щонайменше 1000 нових контактів.

  • 04

    Інтеграція всіх каналів комунікації в єдине ціле.

  • 05

    Об'єднання всіх підрозділів компанії, структур і баз даних співробітників і клієнтів в єдину систему.

  • 06

    Наявність модуля купонінгу, наявність модуля гейміфікації, різноманітні можливості реалізації механік лояльності.

  • 07

    Показники відповіді від процесингу CRM — менше 1 секунди.

Відгуки клієнта

  • Відгуки клієнта

    Максим Левченко, директор департаменту клієнтського досвіду MOYO

    Фахівці «Е-консалтинг» реалізували проект, який дозволяє вирішувати наші стратегічні завдання. Основною перевагою компанії є дуже злагоджена командна робота.

    В результаті виконана інтеграція з front-, back- і e-commerce проектом. Сьогодні це дозволяє покупцеві в режимі реального часу звертатися в процесинг і отримувати видозмінений чек.

    Клієнти вже встигли оцінити зручність комунікації по різних каналах. Раніше оператор міг обробити одне і те ж замовлення, але в різних каналах комунікації (дзвінок і е-mail), не розуміючи, що це один і той же клієнт. Зараз же в MOYO є можливість одразу визначити замовлення клієнта та максимально швидко відреагувати на його запит.

Інші проекти E-consulting

  • Ощадбанк
    Найбільший банк України створив єдину систему обслуговування клієнтів і значно збільшив фінансові показники.
  • ForteBank
    Один з провідних банків Казахстану, з метою виходу в ТОП банків роздрібного сектора, потребував єдиної CRM-системи.
  • ЦУМ Київ
    Як XRM® Loyalty допомогла збільшити середній чек і підвищити лояльність клієнтів.
  • Делівері
    Доставляти вантажі автомобільним транспортом по Україні стало краще, завдяки впровадженню XRM® Delivery.
  • Generali Garant
    Завдяки CRM за рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність контакт-центру значно збільшилася.
  • Donbass Arena
    Компанія E-consulting запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM® Loyalty.
  • Erste Bank
    Розроблена компанією E-consulting система на основі Microsoft Dynamics забезпечує повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу ведення продажів.
  • SI BIS
    XRM®-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.
  • ZARINA
    Впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням всієї франчайзингової мережі з використанням XRM® Loyalty.
  • Зручна Доставка
    Проект впровадження CRM для логістичної компанії Зручна Доставка.
  • Astana Motors
    Реалізована система управління автомобільними продажами і біржа запчастин.
Всі історії успіху

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat