- Головна →
- Наші клієнти →
- MOYО
Історія успіху: MOYО
Український роздрібний продавець електроніки підвищив обсяг продажів завдяки змінам в споживчому маркетингу за допомогою XRM® Loyalty
MOYО — українська мультибрендова мережа магазинів електронної техніки. У 2009 році з'явився перший магазин, а сьогодні в Україні налічується 45 торгових точок в 26 містах країни.
Компанія створює принципово новий формат сервісу, впроваджуючи сучасні інноваційні рішення для комфорту користувача. Кожен бажаючий може купити товар у роздрібному магазині, замовити онлайн з доставкою або оформити самовивіз.
- Галузь: ритейл
- Кількість працівників: до 500 осіб
- Дата впровадження продукту: жовтень 2016
Проблеми клієнта
Від нової CRM-системи в компанії очікували гнучкості платформи і можливість масштабування. Легкий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для механіки лояльності і широкі можливості інтеграції, які були відсутні, було необхідно впровадити.
- 01 CRM компанії не справлялася з завданнями і бізнес-цілями
- 02 Не було можливості інтегрувати телефонію, чат, e-mail і сайт в єдину систему через 1С
- 03 Була відсутня сегментація — налаштувати омніканальність не вдавалося
- 04 Система знижок негативно позначалася на маржинальності і можливості взаємодії з клієнтом
Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty
Компанією E-Consulting була розроблена спеціальна система управління відносинами з клієнтами — XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics 365 і Azure.
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty
-
01
Зросла швидкість і активність на ринку, завдяки створенню програм, які цікаві покупцеві.
-
02
Можливість ідентифікувати і здійснювати продажі клієнтам всіх сегментів.
-
03
Компанія щодня вносить в свою систему щонайменше 1000 нових контактів.
-
04
Інтеграція всіх каналів комунікації в єдине ціле.
-
05
Об'єднання всіх підрозділів компанії, структур і баз даних співробітників і клієнтів в єдину систему.
-
06
Наявність модуля купонінгу, наявність модуля гейміфікації, різноманітні можливості реалізації механік лояльності.
-
07
Показники відповіді від процесингу CRM — менше 1 секунди.
Відгуки клієнта
-
Максим Левченко, директор департаменту клієнтського досвіду MOYO
Фахівці «Е-консалтинг» реалізували проект, який дозволяє вирішувати наші стратегічні завдання. Основною перевагою компанії є дуже злагоджена командна робота.
В результаті виконана інтеграція з front-, back- і e-commerce проектом. Сьогодні це дозволяє покупцеві в режимі реального часу звертатися в процесинг і отримувати видозмінений чек.
Клієнти вже встигли оцінити зручність комунікації по різних каналах. Раніше оператор міг обробити одне і те ж замовлення, але в різних каналах комунікації (дзвінок і е-mail), не розуміючи, що це один і той же клієнт. Зараз же в MOYO є можливість одразу визначити замовлення клієнта та максимально швидко відреагувати на його запит.