- Головна →
- Наші клієнти →
- Erste Bank
Історія успіху: «Erste Bank»
Розроблена компанією E-consulting система на основі Microsoft Dynamics забезпечує повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу ведення продажів.
Холдинг Erste Group Bank AG один з найбільших постачальників фінансових послуг в Центральній і Східній Європі. Erste Group Bank AG фокусується на роздрібному бізнесі та фінансовій підтримці малого і середнього підприємництва.
- Галузь: банківська сфера
- Кількість підрозділів: 2505
Проблеми клієнта
Недоліки в автоматизації процесу обслуговування клієнтів
- 01 Труднощі в організації процесу страхування
- 02 Недоліки в інформаційно-аналітичній підтримці
- 03 Бажання підвищити якість обслуговування клієнтів
- 04 Бажання спростити робочий процес співробітникам
Запропоноване рішення: Система XRM®
XRM® (англ. EXtended Relationship Management — розширена система управління відносинами з клієнтами) — галузеві рішення на платформі Microsoft Dynamics 365.
XRM®-система пишеться спеціально під бізнес-завдання клієнта, тому вона легко інтегрується в існуючу інфраструктуру компанії.
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM®
-
01
Автоматизація процесу обслуговування клієнтів
-
02
Організація системи суворої звітності для напрямку страхування
-
03
Повна інформаційно-аналітична підтримка процесу ведення продажів
-
04
Система відстежування місцеположення будь-якого поліса
-
05
Облік втрачених і зіпсованих полісів
-
06
Зручний і зрозумілий в роботі інтерфейс програмного комплексу
Відгуки клієнта
-
Андрій Лущевський
На сьогодні банки активно йдуть в ногу з диверсифікацією продуктів і послуг, а також впровадженням нових програм і систем, які дозволяють полегшити і поліпшити обслуговування своїх клієнтів. Erste Bank не став винятком, і в своїх відділеннях пропонує клієнтам-автолюбителям оформити поліс ОСАГО.
Не дивлячись на те, що даний вид страхування є досить складним в організації та вимагає суворої звітності, розроблена компанією E-consulting система Microsoft Dynamics CRM забезпечує повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу ведення продажів і дозволяє відстежити місце розташування будь-якого поліса. Також дана система веде облік втрачених і зіпсованих полісів, що в свою чергу робить простіше, зручніше, швидше, а головне - підвищує якість обслуговування наших клієнтів. Безпосередньо для співробітника банку, інтерфейс програмного комплексу зручний і зрозумілий в роботі для будь-якого користувача. Безумовно, кожна система вимагає навчання роботи з нею, але завдяки разовому тренінгу та наданим відеоматеріалам, ми отримуємо бажаний результат і навчений персонал.