- Головна →
- Наші клієнти →
- Ощадбанк
Історія успіху: «Ощадбанк»
Найбільший банк України створив єдину систему обслуговування клієнтів і значно збільшив фінансові показники
Ощадбанк – найбільший державний банк України з 5000 відділень, 35000 співробітників і більш ніж 20 млн клієнтів. З 2011 року банк експлуатує CRM-систему, поступово нарощуючи функціональність окремих модулів.
- Галузь: банківська сфера
- Кількість працівників: 35 000 співробітників
- Дата початку впровадження продукту: листопад 2011
Проблеми клієнта
Труднощі, які клієнт хотів вирішити
- 01 В кожному відділенні була своя АБС
- 02 Сервіс регіональних відділеннь сильно відрізнявся від рівня обслуговування у великих містах
- 03 Рівень задоволеності споживачів був низьким
- 04 Була відсутня єдина система для зберігання даних по роботі з клієнтами
Запропоноване рішення: Система XRM® Banking®
Комплексне CRM-рішення для банківської галузі, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365.
Дистанційне відкриття картки
-
Компанія "E-consulting" з гордістю оголошує про успішне впровадження нової послуги "Дистанційне відкриття картки" для клієнта «Ощадбанк». Це інноваційне рішення дозволяє клієнтам швидко та зручно оформити дебетну або кредитну картку через веб-банкінг або у мобільному додатку Ощад 24/7.
Зважаючи на реалії сьогодення digital сервіси стали невід’ємною вимогою до бізнесу. Будь-яка послуга має бути доступною в потрібний момент, враховуючи можливість відсутності зв’язку, інтернету або неможливість фізичної присутності.
Немає можливості відвідати відділення банку? Знаходитесь не в країні? Не проблема! Тепер Ви маєте можливість відкривати нові рахунки та замовляти платіжні картки дистанційно, в будь-який зручний час. Вам потрібно лише мати id-картку або закордонний паспорт, авторизуватись через Дію, слідувати подальшим інструкціям і все, картка Ощадбанку у Вас в телефоні.
Мешканці тимчасово окупованих територій, вимушені емігранти, захисники України – ці люди тепер матимуть змогу отримувати сервіси Державного банку України Ощадбанку, навіть якщо до того вони не були його клієнтами.
Завдяки співпраці з "E-consulting" Ощадбанк знову підтвердив своє інноваційне лідерство у впровадженні новітніх технологій та покращення клієнтського досвіду. Новий сервіс "Дистанційне відкриття картки" призведе до зростання зручності та доступності фінансових послуг для населення. Ми впевнені, що цей крок стане ще одним важливим етапом на шляху до цифрової трансформації банківського сектору України.
Бізнес дзвінки
-
Ощадбанк першим серед усіх банків у світі запровадив опцію дзвінків клієнтів у Viber!
Взяти телефон, відкрити вайбер і просто зателефонувати банку…думаєте це текст з майбутнього? А ось і ні, це сьогодення Сучасної України.
Компанія "E-consulting" впровадила для клієнта «Ощадний банк України» послугу «Зв'язок з банком у Viber». Завдяки цьому ексклюзивному сервісу у клієнтів розширився список каналів, через які вони хочуть зв’язатися з банком. Нова функція спростить комунікацію для клієнтів, які перебувають за кордоном або на тимчасово окупованих територіях. Головне мати застосунок Viber, зареєстрований на український номер. Усі бізнес-дзвінки будуть безкоштовними для користувачів Viber, незалежно від їхнього місцезнаходження. Така опція недоступна жодному іншому банку у всьому світі.
Допоки в Європі клієнти мають тижнями чекати прийому у фінустанові - в Україні ти в будь-який момент телефонуєш в свій банк по меседжеру. Ми пишаємось своєю розвиненою і інноваційною Країною і такими клієнтами, як Ощадбанк.
Разом до Перемоги. Разом до Сучасності. Разом до Незалежності!
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Banking®
-
01
Реалізовано модуль «soft-collection», який передбачає автоматизацію процедур дистанційної роботи з позичальником щодо запобігання простроченої заборгованості; а також «legal-collection» – роботи з проблемною заборгованістю.
-
02
В рамках централізації кредитних процедур розроблені коннектори до фінансових порталів великих автомобільних холдингів, що призначені для ведення кредитної заявки і контролю процедури автокредитування.
-
03
Автоматизація процесингу (логістика та обслуговування POS-терміналів і банкоматів). Запроваджено аналітичний модуль з широкою номенклатурою звітності за плановими і фактичними показниками роботи для керівництва різних рівнів.
-
04
Створено єдине сховище даних клієнтів, яке консолідує дані з різних джерел (додатків або банківських систем), для обслуговування різних процесів в єдиному інтерфейсі.
-
05
Модуль автоматизації процесів продажів банківських продуктів для корпоративного і роздрібного бізнесу. Система забезпечує автоматичне формування маркетингових кампаній, наприклад, для активного залучення депозитів серед клієнтів, у яких закінчуються терміни поточного вкладу.
-
06
Депозитний калькулятор – інтегрований з CRM-системою додаток веб-сайту банку з можливістю отримання інформації за умовами вкладу на підставі заданих параметрів.
-
07
Модуль «Вибір системи переказу» – система, яка за заданими клієнтом умовами пропонує оптимальний варіант виконання грошового переказу в будь-яку точку світу, враховуючи, що банк працює з 14 різними системами.
Відгуки клієнта
-
Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку
В результаті співпраці з Е-Консалтинг нам вдалося побудувати на платформі Microsoft Dynamics CRM масштабне рішення Call Center XRM Banking, що дозволило повністю автоматизувати систему виплат вкладникам банків "Укрпром" і "Родовід", які отримують свої вклади через нашу установу.
Інтеграція з колл-центром значно спростила роботу операторів, які тепер можуть ідентифікувати клієнта в момент вхідного дзвінка і запропонувати йому диференційоване обслуговування, в залежності від його пріоритетів і активних продуктів.
Можемо з упевненістю заявити, що після установки XRM Banking, якість обслуговування наших клієнтів зросла в рази. Особливо хочеться відзначити професіоналізм та оперативність фахівців Е-Консалтинг, так як вони за лічені тижні змогли впровадити та налаштувати настільки складне комплексне рішення.