Статуси. Матриця

29.02.2024

Це заключне відео щодо фантасмагоричних можливостей нашого XRM Contact Center. Воно присвячене темі «Статуси користувачів. Матриця переходів».
Статуси операторів зазвичай є надскладним місцем у системі контакт центру.
Особливості цього набору даних впливають на швидку роботу всього XRM Contact Center. В ньому може відбуватися велика кількість дзвінків, як з участю оператора, так і без нього (за допомогою IVR). Виконуючи свої дії оператор переходить щосекунди з одного статусу в інший. Зазвичай, в невеликих Контакт Центрах кількість можливих статусів оператора обмежується - 12-ма. У великих - де є великий різновид дій, перерв, робочих ситуацій або робочих режимів може бути до 30-ти статусів оператора.
Оскільки, дані про статуси та час є принципово важливими для побудови звітності та нарахування оплати, як своїм операторам, так і залученим аутсорсерам, системи Contact Center повинні зберігати дані в цих таблицях. Помилка в припустимих маршрутах переходу з одного статусу в інший призводить до хибних даних не тільки у звітності, а й у нарахуванні виплати операторам та залученим аусорсинговим компаніям.  
Функціоналу управління статусами операторів надається надвелика увага. В XRM Contact Center управління статусами операторів збагачене додатковою логікою, що дозволяє нам претендувати на звання сучасного, інноваційного продукту.
В налаштуваннях є розділ, де ми можемо створювати статуси для роботи операторів та логіку переходів зі статусу в статус.  До системних, незмінних статусів оператора можна додати безліч власних статусів, які можна налаштувати під специфіку власного бізнесу. В них ви можете додати перемикач, за допомогою якого можна вмикати чи вимикати цей статус на певні ролі в системі. Вони будуть відображатись у списку статусів оператора та будуть доступні для вибору за умови, що перемикачі увімкнені.
Для створення нового статусу ми вводимо назву, налаштовуємо функціональні обов’язки та обираємо дозволені дзвінки, які мають бути доступні для тієї чи іншої ролі, колір маркера та порядковий номер у списку.
Після створення нового статусу ми можемо задати умови переходу у даний статус окремо для кожної ролі користувачів системи. Для цього в налаштуваннях переходимо у розділ "Матриця переходів".
"Матриця переходів" з’являється при виборі Ролі. Наявність галочки на перетині двох ліній матриці означає наданий доступ переходу в конкретний статус. Всі дані зберігаються автоматично.
Хіба ж не магія?

 

У вас залишилися питання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.

(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам