• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • Як E-Consulting і Microsoft формували цифрове майбутнє України: 24 роки партнерства

Як E-Consulting і Microsoft формували цифрове майбутнє України: 24 роки партнерства

17.04.2025
Як E-Consulting і Microsoft формували цифрове майбутнє України: 24 роки партнерства
Що відрізняє справжнього технологічного лідера? Не просто вміння слідувати трендам, а створювати їх. Українська компанія E-Consulting довела це на практиці, вже 24 роки співпрацюючи з Microsoft. Від перших серверів до штучного інтелекту, від локальних рішень до глобальної хмари — це шлях розвитку бізнесу в умовах стрімкої цифровізації. А у 2025 році Microsoft святкує своє 50-річчя, і ми пишаємося тим, що майже половину цього шляху пройшли разом, впроваджуючи інноваційні рішення для українського бізнесу.
 

Від збірки серверів до міжнародного партнерства

На початку 2000-х років компанія E-Consulting (тоді ДП «Еверест-Консалтинг») спеціалізувалася на збірці комп'ютерів та серверів. Президент компанії Андрій Безгубенко надавав пріоритет роботі з серверами, адже на них був великий попит. Тоді більшість компаній використовували розрізнені комп'ютери з локальним зберіганням даних і передавали інформацію за допомогою дисків. Наступним етапом стало об'єднання комп'ютерів у мережі, що підвищило ефективність роботи.

Комп'ютери були з'єднані мережею у вигляді кола, що значно відрізнялося від зіркоподібних мереж, де в центрі знаходився комп'ютер, який виступав файловим сервером. Це були перші кроки в об'єднанні комп'ютерів в єдину мережу. Згодом замість простих комп'ютерів у центрі почали ставити сервери, до яких іноді підключали модеми для зв'язку із зовнішнім світом. Стало зрозуміло, що для коректної роботи сервера потрібно спеціальне програмне забезпечення. Одним з таких рішень було програмне забезпечення Microsoft для серверів, яке могло управляти мережею, зберігати файли та забезпечувати спільний доступ до ресурсів, таких як диски, модеми та мережеві принтери.

«Серед конкурентів Microsoft були Novell і Linux. Тоді доводилося купувати продукти Microsoft у дистриб'юторів, але згодом я завершив навчання з мережевих технологій за кордоном. Повернувся в Україну та підтвердив свої знання, коли склав сертифікаційні екзамени. 18 квітня 2001 року компанія E-Consulting отримала партнерство з Microsoft. На той час, достатньо було мати одного сертифікованого спеціаліста для підтвердження партнерства, а на 2025 рік у нас уже 28 таких фахівців» –  розповідає Андрій Безгубенко.

Перша зустріч з Біллом Гейтсом у 2003 році

Перша зустріч Андрія Безгубенка зі співзасновником Microsoft Біллом Гейтсом відбулася у 2003 році в паризькому готелі «Георг V» на конференції з електрифікації держуправління. Віч-на-віч вони обговорили застосування технологій у держсекторі. Білл шукав країну для реалізації концепції цифрової держави, яку згодом втілили у Сінгапурі.

Враження були неоднозначні: Гейтс діяв за чітким регламентом, без емоцій, відповіді були прогнозованими. Втім, подібні зустрічі були надзвичайно важливими для інтеграції України у світ технологій.

В Україні ця зустріч не викликала резонансу. Натомість у Microsoft до цього поставилися серйозніше, адже навіть не всі співробітники корпорації мали змогу зустрітися з керівництвом.

Загалом Андрій Безгубенко зустрічався з Біллом Гейтсом тричі, що стало значним кроком для налагодження відносин між Україною та світовими технологічними лідерами.

Зустріч Андрія Безгубенка з Білом Гейтсом

2003 рік
Фото з конференції, де відбулася перша зустріч Андрія Безгубенка та Білла Гейтса. 
Перший ліворуч – президент E-Consulting Андрій Безгубенко; другий – український політик і бізнесмен Віктор Бондар; третій – український бізнесмен у сфері телекомунікацій та ІТ Євгеній Уткін; четвертий – співзасновник Microsoft Білл Гейтс;  праворуч останній – український громадський і політичний діяч, академік НАН України Володимир Семиноженко.

 

Як змінювався IT в Україні

Великі українські підприємства останні роки активно впроваджували світові технології диджиталізації, не відстаючи від європейських стандартів. Водночас малий бізнес почав адаптуватися лише після появи електронних платежів та розвитку інтернет-комерції. Це відкрило нові можливості для підприємців та сприяло зростанню числа стартапів. Державний сектор завжди є рушієм цифрових змін, забезпечуючи першим впровадження електронних послуг для населення. Українські компанії, попри виклики, швидко адаптуються до нового, а іноді навіть випереджають європейських колег за швидкістю впровадження інновацій.

«Статус Microsoft Partner – це не привілей, а відповідальність»

«Часто питають: які переваги дає статус Microsoft Partner? Чесно кажучи – прямих бонусів він не дає. Це більше про репутацію, визнання експертності та відповідність найвищим стандартам. У 2022 році Microsoft оновила свою партнерську програму, відмовившись від статусів Gold Partner і Silver Partner. Натомість з’явилася Microsoft Cloud Partner Program, яка робить акцент на спеціалізації партнерів у ключових напрямах: штучний інтелект, інфраструктура, безпека, бізнес-додатки тощо.  Ми не просто впроваджуємо технології Microsoft – ми знаємо, як зробити їх максимально корисними для бізнесу», – зазначає Андрій Безгубенко.

Ключові продукти та рішення

Microsoft є одним з найбільших постачальників інфраструктурних рішень, як для наземних, так і для хмарних технологій. Це включає рішення з побудови віртуалізації, систем управління через дата-центри та управління безпекою.  

На другому місці за популярністю – офісні додатки, такі як Excel, Word, Outlook. Вони є основним інструментом для багатьох бізнесів. Зважаючи на динамічний розвиток альтернативних персональних операційних систем, таких як Android та iOS на планшетах та телефонах, компанія Microsoft зосередилася на зміцненні своїх позицій у сфері настільних і корпоративних рішень.

Третє місце займають бізнес-додатки та широкий спектр сервісів Azure. Це нове покоління ІТ-рішень, яке охоплює штучний інтелект, когнітивні сервіси (зокрема розпізнавання зображень, мовні технології, автоматичний переклад) та інші інноваційні можливості.

 «І ви зараз вже можете в Azure сформувати свій комп’ютер, є такий сервіс, він продається, ви вже можете отримати собі потужність, кількість екранів, типи процесорів. Приєднати до нього різні програми. І він буде знаходитися і працювати у хмарі. З будь-якого пристрою можна запустити задачу, процес, планування, звітність, яка вже починає працювати, а ви можете тільки зайти і подивитися результати. Це зараз працює, це вже не фантастика. Azure успішно впроваджується для клієнтів Ощадбанку. Завдяки цьому, Ощадбанк – один з лідерів у сфері IT-технологій в Україні, він повністю інтегрований у хмару Microsoft Azure, що гарантує його безперебійну роботу за будь-яких умов» –зазначає президент компанії.

Майбутнє. Перехід до моделі підписки

 Ще шість років тому Microsoft анонсував про перехід до моделі сервісної компанії, яка продає доступ до ресурсів за принципом «pay-as-you-go» – оплата лише за фактично використані ресурси. Наразі ми вже бачимо багато сервісів, які продаються за підпискою, а оплата здійснюється в кінці визначеного періоду за обсяг використаних ресурсів або за конкретний функціонал.

Що це змінює для бізнесу?

  •     Зменшення витрат: не потрібно купувати дорогий сервер або потужні ПК для кожного співробітника.
  •     Гнучкість: можна масштабувати ресурси під потреби бізнесу.
  •     Доступність: працювати з будь-якої точки світу, маючи лише інтернет-з’єднання.

Перехід на хмарні технології допомагає бізнесу суттєво економити. Якщо раніше компанії витрачали великі суми на сервери, їх обслуговування та оновлення, то зараз можна просто платити за те, що реально використовуєш. Це зменшує витрати на IT приблизно на 30-50%.  

Компанія E-Consulting активно сприяє заміщенню російського програмного забезпечення, пропонуючи українським підприємствам локалізовані рішення на базі технологій Microsoft. Ми впроваджуємо Microsoft Dynamics 365 CRM, сучасні контакт-центри та комунікації на Microsoft Teams, аналітичну звітність у Microsoft Power BI, а також повноцінний український бухгалтерський облік на Microsoft Dynamics 365 Business Central. Це комплексне рішення допомагає автоматизувати фінанси, продажі, закупівлі та операційні процеси, забезпечуючи безпеку, а також відповідність міжнародним стандартам. Це не лише альтернатива, а й стратегічний вибір для сталого розвитку українських компаній.  

 

Повернутися в блог

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat