• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • E-Сonsulting збудував найбільші контакт-центри в Україні

E-Сonsulting збудував найбільші контакт-центри в Україні

20.12.2024
E-Сonsulting збудував найбільші контакт-центри в Україні

19 грудня,2024р. Київ. Компанія E-consulting збудувала найбільші контакт-центри (КЦ) в Україні за оцінкою Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів Інт. (ВАКЦІ). Йдеться про проєкти для «Київстар», «Ощадбанк», ДТЕК та ін.

Кращі КЦ згадала в інтерв'ю HighTech.Expert президентка ВАКЦІ Ірина Величко.

До здобутків компанії також можна віднести замовлення для НБУ, мерії Харкова та комунальників Києва. Загалом за останні 15 років E-consulting виконав 72 контракти на встановлення КЦ, з них 65 в Україні та 7 за кордоном.

Оператор мобільного зв’язку «Київстар», за даними ВАКЦІ, має найбільший корпоративний КЦ. Його введення в експлуатацію ускладнювалося через вторгнення російського агресора. Проте спільними зусиллями вдалося повністю запустити новий зручний сервіс для клієнтів.

Наразі КЦ «Ощадбанку» дозволяє керувати дзвінками й чергами в 1150 відділеннях, обробляти до 1,5 млн звернень на місяць і забезпечувати реєстрацію клієнтів через різні канали комунікацій, суттєво покращуючи рівень обслуговування.

«Світовий ринок КЦ оцінюється в 36 млрд дол. та зростатиме середніми темпами на 15% в рік. Це свідчить про значущість клієнтського сервісу. В Україні через війну попит на послуги КЦ впав і відновлюється дуже повільно, але іноземні компанії не зважатимуть на наші проблеми. А вітчизняні клієнти швидко обміняють "рідний" бренд на зручний іноземний сервіс. Тому боротьбу за споживача треба починати вже сьогодні, аби не програти конкуренцію завтра», — переконаний президент E-consulting Андрій Безгубенко.

Довідка:

Контакт-центри E-consulting базуються на програмному комплексі XRM®️ Contact Center власної розробки. Це унікальне рішення забезпечує автоматизацію роботи операторів, інтеграцію з зовнішніми системами, управління розкладом, а також підтримку сучасних цифрових каналів комунікації, таких як месенджери, відеодзвінки та дзвінки через вебсайти.

До складу XRM входить конструктор IVR (інтерактивна голосова відповідь). Завдяки цьому адміністратор може побудувати безмежну кількість привітань, діалогів, інтерактивних гілок перемикання на різні сервіси та опитування. Ці конфігурації можуть запускатися як на обробку вхідних дзвінків, так і для вихідних обдзвонів.

До сценарію можна інтегрувати виконання дій у зовнішніх системах: блокування карток, зміна лімітів, списання балів, оплата послуг чи запис на візит.

Інтегрована система управління розкладом операторів розраховує робочі зміни з метою покриття прогнозованого навантаження та з урахуванням наявних ресурсів. Зручний мобільний додаток для співробітників КЦ дозволяє планувати роботу, зокрема, обмінюватися змінами з колегами.

 

Повернутися в блог

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat