• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • Магічний квадрант Gartner для платформ аналітики

Магічний квадрант Gartner для платформ аналітики

05.04.2021
Магічний квадрант Gartner для платформ аналітики

Microsoft є лідером у цьому Чарівному квадранті. Він має значний доступ до ринку через Microsoft Office і всеосяжну та перспективну дорожню карту продуктів.

Microsoft пропонує підготовку даних, візуальне виявлення даних, інтерактивні інформаційні панелі та доповнену аналітику в Power BI. Це доступно як SaaS, що працює в хмарі Azure, або як локальний параметр на сервері звітів Power BI. Power BI Desktop можна використовувати як самостійний, безкоштовний інструмент особистого аналізу. Встановлення Power BI Desktop потрібно, коли досвідчені користувачі розробляють складні змішані дані із локальними джерелами даних.

Microsoft випускає щотижневе оновлення своєї хмарної служби Power BI, яка отримала сотні функцій у 2020 році. Важливими доповненнями є більша доповнена аналітика у формі інтелектуального інтерфейсу, включаючи розумні оповіді (NLG) та можливості виявлення аномалій.

Сильні сторони

• Вирівнювання з Office 365 та Teams: включення Power BI до SKU Office 365 E5 забезпечило величезний канал поширення платформи, зробивши її "самонаповнюваною" у багатьох організаціях. Зростаюча інтеграція Power BI в Microsoft Teams, з десятками мільйонів щоденних активних користувачів, ще більше збільшить охоплення Power BI у світі віддаленої роботи. Зараз Power BI часто є варіантом, який організації мають на увазі, використовуючи службу запиту клієнтів Gartner, щоб запитати про вибір платформи - "чому б не Power BI?" - це фактично питання, яке задає більшість.

• Комбінація ціна / потужність: вплив Power BI різко знизив ціну інструментів на ринку платформ ABI з моменту його запуску. Однак у цьому випадку низька ціна не прирівнюється до обмежених функціональних можливостей. Хмарний сервіс Power BI надзвичайно багатий своїми можливостями, які включають розширений набір доповненої аналітики та автоматизовані можливості ML. Послуги на основі AI, такі як аналіз тексту, зображень, доступні в Power BI Premium і спираються на можливості Azure.

• Сфера амбіцій щодо продукту: Microsoft продовжує інвестувати в широкий набір перспективних можливостей та інтегрувати їх у Power BI. Зараз він стверджує, що 80 000 клієнтів користуються послугами AI у розгортаннях Power BI. Він продовжує заохочувати використання в масштабі, наприклад, застосовуючи автоматичну оптимізацію матеріалізованих подань на Azure Synapse (а найближчим часом і інших джерел даних), для автоматичного налаштування продуктивності запитів.

Застереження

• Функціональні прогалини в локальній версії: Порівняно з хмарною службою Power BI, локальна пропозиція Microsoft має значні функціональні прогалини, зокрема щодо інформаційних панелей, потокової аналітики, попередньо створеного вмісту, питань та відповідей на природній мові, доповнення (те, що називає Microsoft Quick Insights) та попередження. Жодна з цих функцій не підтримується в Power BI Report Server, що пропонується локально.

• Лише Azure: Microsoft не надає клієнтам гнучкості у виборі хмарної пропозиції. Його служба Power BI працює лише в Azure. Однак клієнти, які використовують Azure, можуть скористатися глобальним охопленням, яку пропонує хмарна платформа Microsoft. Power BI Premium дає змогу клієнтам увімкнути можливості мультигеографії у свого орендаря Power BI, і вони можуть розгорнути свої можливості в одному з 42 глобально доступних центрів обробки даних.

• Процес просування та публікації вмісту: спосіб, яким Power BI здійснює просування та публікацію вмісту, може призвести до значних адміністративних накладних витрат для клієнтів. Той факт, що існує одиничний взаємозв'язок між опублікованими програмами Power BI і Workspaces (середовище спільної "розробки" Power BI), означає, що організації можуть зіткнутися з ситуацією, коли вони вручну керують багатьма сотнями робочих просторів. Ретроактивно вирішити цю проблему - складне завдання. Як керувати використанням самообслуговування - це, мабуть, найпоширеніше запитання щодо Power BI, яке задають користувачі служби довідки Gartner. Однак команда Power BI інвестує у можливості управління, щоб допомогти клієнтам краще керувати своїм середовищем Power BI.

Джерело: https://www.gartner.com/

 

Повернутися в блог

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat