Історія успіху: «Ощадбанк»

Найбільший банк України створив єдину систему обслуговування клієнтів і значно збільшив фінансові показники

Історія успіху: «Ощадбанк»

Ощадбанк – найбільший державний банк України з 5000 відділень, 35000 співробітників і більш ніж 20 млн клієнтів. З 2011 року банк експлуатує CRM-систему, поступово нарощуючи функціональність окремих модулів.

  • Галузь: банківська сфера
  • Кількість працівників: 35 000 співробітників
  • Дата початку впровадження продукту: листопад 2011

Проблеми клієнта

Труднощі, які клієнт хотів вирішити

Запропоноване рішення: Система XRM® Banking®

Запропоноване рішення: Система XRM® Banking®

Комплексне CRM-рішення для банківської галузі, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365.

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Banking®

Відгуки клієнта

  • Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку

    В результаті співпраці з Е-Консалтинг нам вдалося побудувати на платформі Microsoft Dynamics CRM масштабне рішення Call Center XRM Banking, що дозволило повністю автоматизувати систему виплат вкладникам банків "Укрпром" і "Родовід", які отримують свої вклади через нашу установу.

    Інтеграція з колл-центром значно спростила роботу операторів, які тепер можуть ідентифікувати клієнта в момент вхідного дзвінка і запропонувати йому диференційоване обслуговування, в залежності від його пріоритетів і активних продуктів.

    Можемо з упевненістю заявити, що після установки XRM Banking, якість обслуговування наших клієнтів зросла в рази. Особливо хочеться відзначити професіоналізм та оперативність фахівців Е-Консалтинг, так як вони за лічені тижні змогли впровадити та налаштувати настільки складне комплексне рішення.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху