Історія успіху: «ЦУМ Київ»

Як XRM® Loyalty допомогла збільшити середній чек і підвищити лояльність клієнтів

Історія успіху: «ЦУМ Київ»

Київський центральний універмаг, або просто ЦУМ — сучасний семиповерховий універмаг, який щодня відвідують тисячі клієнтів.
У грудні 2016 року відбулося урочисте відкриття київського ЦУМу після 4 років реконструкції. Новий формат вимагав нового підходу до роботи з клієнтами.

  • Галузь: продуктовий ритейл
  • Кількість працівників: 200 осіб
  • Дата впровадження продукту: травень 2016 року

Проблеми клієнта

В звичайних ТРЦ у кожного брендового магазину є свої продавці і своя каса. В ЦУМі після реконструкції у всіх магазинів зникли каси і класичні 4 стіни. Простір став відкритим, а всі покупки сплачуються на єдиній касі, яка розташована на кожному з поверхів універмагу.
В кожному магазині — свої програми лояльності для клієнтів, які не були підключені до єдиної каси. Це сильно демотивувало постійних клієнтів і створювало труднощі менеджерам брендових торгових точок.

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Рішення XRM® Loyalty дозволяє формувати диференційовану систему відносин в розрізі сегментів або з кожним покупцем персонально, завдяки можливостям системи білінгу, аналізу і гнучкому конструктору правил програм лояльності

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty

Відгуки клієнта

  • Наталія Оберемок, ІТ-директор ЦУМу

    Всеосяжна інтеграція з бек-офісною обліковою системою, складською, фронтально-касовою, паркінговою системою просто разюча. Тепер всі складні бізнес-процеси автоматизовані і відображаються в єдиному вікні. У будь-який момент я знаю що відбувається на торгових точках, а клієнти відчувають себе в ЦУМі як вдома. З новими стало працювати простіше, а постійні клієнти тепер заходять частіше і діляться позитивними враженнями.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху