• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • XRM Contact Center на базі Microsoft Skype for Busines

XRM Contact Center на базі Microsoft Skype for Busines

14.06.2018
XRM Contact Center на базі Microsoft Skype for Busines

Сьогодні Київенерго - це 5 структурних відокремлених підрозділів, що забезпечують киян світлом, гарячою водою і теплом, а також дві філії - «Енергосервіс» і єдиний в Києві сміттєспалювальний завод «Енергія». Компанія здійснює збут електричної енергії юридичним та приватним особам. Чисельність працівників компанії - більше 12 000 чоловік.

Енергетичні джерела та розгалужена мережа теплопроводів, кабельних, повітряних ліній електропередачі дозволяють повністю забезпечувати потреби споживачів Києва електричною та на 75% - тепловою енергією. За специфікою і масштабами своєї діяльності не має аналогів у Східній Європі.

Масштабність бізнесу і велика кількість клієнтів призвело до проблем з обробкою вхідних дзвінків і звернень. Все робилося операторами вручну, не було ні єдиної бази клієнтів ні централізованої системи телефонії для співробітників. В результаті, звернення губилися, що призводило до падіння виручки компанії. Незадоволені клієнти відмовлялися платити за рахунками, поки не отримували відповіді на свої питання.

Київенерго було прийнято рішення - шукати підходящу систему для побудови повноцінного контактного центру, який зміг би реєструвати звернення клієнтів по телефону і через інші канали зв'язку, був гнучким і масштабованим, мав кошти аналітики. Компанія зупинила вибір на XRM Contact Center від українського інтегратора e-consulting - просунутому контакт центрі на базі Skype for Business і CRM-системи Dynamics 365 від Microsoft.

Результати впровадження контактного центру та зміни процесів обслуговування

Уже через півроку після впровадження нового контактного центру клієнт відзначив суттєві поліпшення в роботі компанії. По-перше, нова система була автоматизована і обробляла частина звернень користувачів за допомогою IVR, без участі операторів. Також був створений заявочний комплекс, підключена база знань для операторів.

В результаті зросли показники задоволеності клієнтів - вони отримували відповіді на свої питання в кілька разів швидше, а частина операцій, на кшталт перевірки залишків на рахунках, змогли здійснювати самостійно, що додало зручності у взаємодії з системою.

Новий заявочний комплекс реєструє кожне звернення, дозволяє привласнити йому статус в залежності від важливості і групи фахівців, яка може на нього відповісти. Також автоматично проставляються терміни закриття заявки, пораховані на базі регламентів підприємства. Тепер замість кількох тижнів очікування клієнтам досить пари днів, щоб отримати якісний сервіс від провідного постачальника енергетичних ресурсів в столиці.

Антон Тютюн«E-consulting успішно реалізували проект автоматизації контакт центру та центру обслуговування клієнтів. Крім того, була впроваджена система аналітики, документообігу. Побудовано ефективний заявочний комплекс, який значно підвищив швидкість виконання бізнес-процесів »

Євген Бушма, Комерційний директор «Київенерго»

 

Повернутися в блог

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat