Як наші рішення допомогли клієнтам стати більш стійкими

12.04.2021
Як наші рішення допомогли клієнтам стати більш стійкими

Джерело: AIN.UA

Сьогодні одним із пріоритетів у розвитку кожної успішної компанії - є цифровізация процесів. А розширення використання хмарних технологій підвищує мобільність бізнесу, дозволяючи співробітникам продуктивно працювати звідки завгодно.

Ось тільки декілька прикладів того, як XRM®-рішення від Е-Консалтинг і технології Майкрософт дозволяють нашим клієнтам залишатися найуспішнішими в Україні.

«AVON Ukraine»

Завдяки новим технологіям клієнти тепер можуть в лічені секунди замовити товар або отримати консультацію стосовно замовлення - навіть без розмови з оператором. Впровадження CRM-рішень і XRM® Contact Center від компанії E-Consulting повністю змінило процес обробки звернень замовників, спростивши роботу фахівців AVON.

Зараз зв'язок з клієнтами проходить за допомогою чат-ботів і голосового меню контактного центру, що значно підвищує швидкість спілкування. Автоматична обробка звернень ботами становить більше половини всіх звернень.

У реалізації проекту використовувалися різні технології такі як Logic Apps, Dynamics 365 та інші, а впровадження Power BI помітно полегшило аналіз і створення звітів при обробці заявок.

«ОЩАДБАНК»

«Ощадбанк» пропонує своїм клієнтам все більше можливостей в управлінні фінансами онлайн, а партнер E-Consulting допомагає впроваджувати передові IT-рішення, щоб банк користувався всіма перевагами сучасних технологій.

Перехід на Microsoft Dynamics 365 зробив обслуговування клієнтів ще більш простим і зручним - завдяки впровадженню чат-бота клієнти банку можуть оформити карту онлайн, управляти власними фінансами 24/7 і все це без необхідності відвідувати відділення.

Впровадження цифрових технологій приносить користь від використання банківських пропозицій як дорослим, так і дітям. Спеціальні рішення допомагають дітям вчитися самостійно управляти фінансами, без участі батьків.

Більше кейсів наших клієнтів дивіться тут.