Навіщо CRM малому бізнесу

28.01.2021
Навіщо CRM малому бізнесу

Основне завдання, яке буде вирішувати ваша нова CRM - збереження потенційних клієнтів.

Спочатку краще підготувати до впровадження системи співробітників, щоб робочі процеси в подальшому виконувалися оптимальніше. І робилося це з використанням нового інструменту, а не по-старому. Також життєво необхідно для компанії оптимізувати бізнес-процеси. Це допоможе ефективніше працювати в конкурентному середовищі.

В чому головна перевага CRM для малого бізнесу. CRM-система допоможе бізнесу вирости і масштабуватися.

Як це відбувається?

Необхідні сервіси будуть інтегровані з сайтом і телефонією компанії. Вся інформація про клієнта надходитиме з форми для замовлень через CRM. При цьому нові угоди створяться системою автоматично. В результаті - будь-яка заявка або дзвінок - точно з'являться в системі. Ви не втратите жоден лід.

Користь CRM для бізнесу:

1. Персоналізована робота і збереження даних. Коли ваш менеджер відповідає клієнту, він буде бачити повну історію взаємодій з ним, і зможе запропонувати потрібний продукт або послугу. Дані зберігаються в системі. Звільнення або заміщення одного співробітника іншим не викличе втрати інформації.

2. Організація злагодженої роботи. Щоб можна було легко зрозуміти, хто і за що відповідає, в CRM реалізовано багато інструментів для спільної роботи.

3. Безпека зберігання даних і доступ. В системі можна буде налаштувати рівні доступу до даних. Щоб кожен співробітник працював тільки з необхідним сегментом даних.

4. Поліпшення фінансових показників. Система здатна формувати звіти про ключових клієнтів, по найбільш прибуткових продуктах і послугах.

5. Облік робочого часу. Інструменти фіксації робочого часу допоможуть ефективніше розподілити робоче навантаження.

6. Збільшити продажі. Система нагадає співробітнику про зустріч, дзвінок, лист. Менеджер не втратить важливого клієнта. І не забуде з ним зв'язатися.

7. Автоматизація процесів. Безліч рутинних завдань, таких як розсилка листів, формування звітів, система здатна виконувати автоматично.

8. Статистика. Кожен з етапів угоди буде у вас перед очима. Система оптимізує роботу з «воронкою продажів».