- Головна →
- Консультант технічної підтримки
Консультант технічної підтримки

Основні професійні знання та навички:
— досвід роботи на аналогічній позиції від 6 місяців – підтримка інформаційних систем управління процесами підприємства
— базова комп'ютерна грамотність, браузери, офісний пакет додатків та ін.
— знання та розуміння життєвого циклу Клієнтського звернення до служби експлуатаційної підтримки
— знання та розуміння життєвого циклу розробки та впровадження ПЗ
— грамотне усне та письмове мовлення
— особисті якості: логіка, розуміння причинно-наслідкових зв'язків, аналітичні здібності, дослідження, уважність до деталей, відповідальність, бажання розвиватись, вчитися.
Обов'язки:
— ідентифікація типів звернень, розмежування гарантійних безкоштовних та платних звернень, визначення пріоритетності звернень та шляхів вирішення завдання щодо звернення
— 1-а лінія консультування користувачів інформаційних систем представників Замовників
— Усунення проблем, пов'язаних з інформаційною експлуатацією системи
— Постановка завдань розробникам. Відстеження та контроль етапів виконання звернень. Відстеження своєчасної обробки виконавцями прийнятих у роботу завдань щодо звернення.
— Здача представнику замовника результатів рішення щодо звернення.
Ми пропонуємо:
— графік роботи на вибір (офіс в Києві недалеко від метро, віддалено, гібрид) - в офісі є генератори, отже постійно є світло та інтернет;
— безмежні можливості розвитку та навчання
— можливість керувати розробкою глобальних проєктів
— сертифікацію Microsoft
— конкурентний рівень винагороди.