Віртуальна дегустація вин

Протягом трьох поколінь сім'я Бьянчіні (Bianchini) створювала виняткові вина в своїй ідилічною садибі Чаччі Пикколомини д'Арагона (Ciacci Piccolomini d'Aragona), яка розкинулася на площі близько 2 тисяч гектарів в густих лісах і на пагорбах біля італійського міста Монтальчіно в Тоскані. Паоло і Лючія Бьянчіні керують виноробнею з лютого 2004 року, після смерті їх батька Джузеппе, а допомагають їм діти Паоло: Алекс і Естер.
Для сім'ї Бьянчіні це стало компромісом, що дозволяє зберегти традиції маєтку, але при цьому залишатися на передовій виноробних технологій. Недавня пандемія COVID-19 стала перевіркою їх здатності адаптуватися. Виставки скасовувалися, міжнародні поїздки виявилися під забороною - пандемія все змінила для таких невеликих виробників вина, як Чаччі.
У звичайні роки випуск нового вина супроводжується міжнародними поїздками і особистими зустрічами з дистриб'юторами і критиками, екскурсіями по винних погребах. Цього року консультанту і виробнику вина Габріеле Гореллом (Gabriele Gorelli), як і всій команді Чаччі, довелося шукати нові способи, щоб ділитися своєю продукцією з любителями вина по всьому світу і розвивати бізнес в умовах кризи. Для цього виноробня Чаччі звернулася до Microsoft Teams. Результатом став ідеальний баланс традицій і технологій.
Завдяки Microsoft 365 і Microsoft Teams, команда Чаччі змогла діяти швидко і розробила абсолютно новий спосіб представляти своє вино дистриб'юторам, критикам і любителям вина з усього світу. Віртуальні дегустації вин через Microsoft Teams змінили методи роботи виноробні, заощадили час і транспортні витрати, зміцнили і створили нові зв'язки з клієнтами.
Використовуючи можливості комунікації в Microsoft 365, співробітники Чаччі швидко замінили фізичні зустрічі віртуальними дегустаціями вин через Teams. Члени сім'ї Бьянчіні теж стали використовувати Teams для спільної роботи і для зв'язку з партнерами і постачальниками, щоб продовжити процвітання бізнесу.
Крім того, завдяки Teams Чаччі економить час і витрати на поїздки. Типова міжнародна поїздка для продажу вина займала не менше тижня, але тепер Чаччі просто відправляє свою продукцію дистриб'ютору і призначає двогодинну зустріч в Teams, щоб обговорити деталі.
Хоча в Італії все з нетерпінням чекають повернення до нормального життя, Чаччі переосмислює майбутнє свого бізнесу. Віртуальне спілкування з любителями вина по всьому світу відкриває безліч можливостей для розширення клієнтської бази. Чаччі вже думає про організацію віртуальних турів, щоб запрошувати шанувальників з усього світу в маловідомий світ традиційного італійського винного льоху.
Виноробня також планує використовувати Teams для організації прямих ліній з клієнтами, замість того щоб покладатися в основному на продажу дистриб'юторам. Для цього у Чаччі є все необхідне - інтернет-магазин і потенціал Teams для інтерактивного спілкування.
Виноробня Чаччі продовжує витримувати своє вино в бочках в старому погребі, але на поверхні землі цей бізнес використовує передові технології, щоб процвітати навіть в нестабільні часи. Попередні інвестиції в Microsoft 365 і, зокрема, в Teams дозволили сімейного бізнесу адаптуватися до нової реальності. Результат — революція в цифровому просуванні вина і нове бачення майбутнього.
Джерело: https://news.microsoft.com/ru-ru/features/teams-wines/