• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Аналітика Microsoft Fabric
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Аналітика Microsoft Fabric
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • Роль омніканальності в комунікаціях для бізнесу

Роль омніканальності в комунікаціях для бізнесу

05.01.2021
Роль омніканальності в комунікаціях для бізнесу

Цифрові технології змінили життя і поведінку людей. У новій парадигмі споживач очікує, що його шлях до покупки буде омніканальним і миттєвим.

Ми вже декілька років говоримо про мультиплатформенність комунікацій. Коли ми спілкуємося з клієнтом не через якусь одну платформу, а використовуємо всі можливі канали для створення і дистрибуції контенту – це і називається омніканальністью. Тренд на омніканальність явно простежується вже не перший рік. Запит на нього досить високий. І в майбутньому тільки зросте.

Під омніканальністью ми розуміємо, скоріше, поведінку клієнта, який під час взаємодії з компанією послідовно використовує кілька каналів зв'язку для вирішення однієї проблеми. Відносини з клієнтами, які в минулому були синхронними, тепер стали в основному асинхронними.

Це відповідає змінам користувацького досвіду: ви задаєте питання по електронній пошті або в чаті вранці, чекаючи на свій автобус, а потім опиняєтеся біля комп'ютера вдень або планшета ввечері. Завдання сучасної компанії полягає в тому, щоб пристосуватися до того факту, що споживачі хочуть зв'язуватися з ними, де і коли їм зручніше. Часто використовуючи різні засоби і канали зв'язку паралельно.

Складність, з якою стикаються компанії, полягає в тому, що вони можуть однаково реагувати на дуже різнорідні способи комунікації. Тому що, не маючи можливості зв'язатися з кореспондентом по телефону, клієнт відправить електронного листа, буде шукати відповіді в чаті, напише повідомлення в Facebook або Twitter і, таким чином, примножить канали відповіді.

«Чим більше каналів в розпорядженні клієнта, тим сильніше стає його прагнення до терміновості».

Якщо люди є наріжним каменем взаємин з клієнтами, технологічні інструменти необхідні для успішної реалізації омніканальної трансформації. Перед обличчям безлічі каналів і взаємодій єдине рішення має беззаперечні переваги.
Одним з таких рішень є – XRM® Contact Center від Е-консалтинг.

Властивість омніканальності дозволяє почати спілкування з клієнтом по телефону, продовжити в Telegram і закінчити по e-mail. І це все з повним збереженням історії листування і всіма супутніми даними в єдиному вікні оператора або менеджера по роботі з клієнтами.

У XRM® Contact Center для агента все спрощено. Йому більше не потрібно маніпулювати декількома інтерфейсами при роботі з вхідними дзвінками, чатом, електронною поштою, твітами або повідомленнями в Facebook. Вся історія взаємодії з клієнтами централізована в єдиному вікні, яке можна переглянути одним кліком миші. І, нарешті, всі медіапотоки обробляються одним механізмом маршрутизації. Інструмент дозволяє поєднувати знання клієнта і кваліфікацію його запиту з наявністю і компетентністю людей, які можуть йому відповісти.

Відповіді стають більш однорідними. Для ІТ-відділу єдиний інструмент спрощує інтеграцію: один інтерфейс замість п'яти означає менше «помилок» і більше гнучкості в системі.

Таким чином, омніканальність допомагає співробітникам легше взаємодіяти з клієнтами, а клієнтам дарує відчуття, що їх добре знають і дбають про них.

Повернутися в блог

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Аналітика Microsoft Fabric
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat