Автоповідомлення
Автоповідомлення – це справжній часозберігач для ваших операторів Контакт Центру. Оператор може автоповідомляти клієнта про те, що він був переведений в іншу чергу на опрацювання чату, створювати автопривітання при направленні в ITR, а також визначати реакції на бездіяльність абонента та надсилати автоматичні повідомлення під час очікування в черзі. Такий підхід дозволяє значно зменшити тиск на операторів, а виручені часові ресурси направити на підвищення їх ефективності.
Під час взаємодії з клієнтом в чаті, оператор може вдаватися до справжньої магії. Він може прикріпити файли, що попередньо завантажені у Бібліотеку файлів, скористатися довідниками, використовувати шаблони фраз та навіть обирати динамічні шаблони з автоматичною підміною імені клієнта, а також здійснювати переадресацію в іншу чергу чи направляти клієнта в ITR – опцій багато, як у казці!
Після завершення обробки запиту, оператор вносить тематику чату, тип запиту та за необхідності, уточнюючі коментарі. Після оператор має два способи завершити сесію. Якщо оператор просто вийде з чату, то сесія буде закрита і в оператора і в клієнта, тоді такий чат буде вважатись опрацьованим. Якщо ж оператор переведе чат у іншу чергу, то в такому випадку чат потрапить на іншого оператора, який продовжить магію обробки цього клієнта, переглядаючи його історію.
Запрошуємо вас до світу XRM Contact-Center – місця, де кожен чат стає справжньою казкою для операторів та клієнтів!