XRM® Autodealer

Автоматизована система для управління продажами і покращення обслуговування клієнтів автомобільного бізнесу

Якому бізнесу підійде XRM Autodealer

Система підійде багатьом компаніям, що пов'язані з продажем і обслуговуванням автомобілів. Чим більший масштаб компанії — тим вища необхідність автоматизувати бізнес-процеси за допомогою системи XRM Autodealer. Незважаючи на те, що система розроблялася під потреби автодилерів, після кастомізації вона може використовуватися суміжними бізнесами.

xrm banking
  • Автодилери
  • Автомобільні майданчики
  • СТО
  • Автосалони
  • Тюнінг-центри
  • Сервіси прокату та лізингу

Які завдання вирішує XRM Autodealer

  • Дає повну інформацію

    про клієнтів, їх покупки, інтереси. Створює централізоване місце зберігання всіх даних про клієнтів. Система зберігає історію дзвінків, відправлених листів, SMS, результати анкетування клієнтів.

  • Контролює процес продажу

    Робить продаж авто послідовним і доводить його до кінця завдяки чітким етапами і правилам взаємодії з клієнтом.

  • Допомагає організувати допродажі

    пропонуючи клієнтам аксесуари і сервіс через задані інтервали після покупки автомобіля.

  • Аналізує і контролює ефективність

    роботи кожного менеджера, а також філії в цілому.

  • Об'єднує маркетингові інструменти

    компанії. Додає нові для якісної роботи з цільовою аудиторією і збільшення рівня задоволеності клієнтів.

Основні блоки системи XRM Autodealer

  • База клієнтів та огляд 360°

    Кожен, хто звернувся в с питанням або виявив інтерес до продуктів компанії заноситься в єдину базу. У цей момент менеджерові створюється завдання — оцінити потреби і максимально заповнити картку клієнта.


    Картка може містити:

    • персональні дані клієнта
    • інформацію про авто і його комплектацію
    • історію покупок
    • повний список звернень, запитів, дзвінків
    • особисті примітки менеджера

    Користь: дозволяє створити Єдиний профіль клієнта компанії і використовувати накопичені дані для кращого розуміння його потреб. Чим краще компанія розуміє клієнта — тим легше їй буде запропонувати йому автомобіль мрії.

  • Помічник менеджера

    Включає в себе кілька корисних інструментів.

    • Календар тест-драйвів з автоматизованою процедурою запису
    • Кредитний калькулятор, підключений до популярних банків
    • Систему оцінки авто для trade-in

    Користь: значно полегшує процес підготовки до продажу, дає менеджерам зручні інструменти, які допомагають швидко відповідати на питання клієнтів.

  • Каталог і конфігуратор автомобілів

    Продуктовий каталог із розподілом продуктів на групи, категорії і класи — в зручному інтерфейсі і з описом конкурентних переваг. Конфігуратор автомобілів дає можливість клієнту самостійно підібрати оптимальну модель авто, колір та комплектацію.

    Користь: спрощує підбір авто, дозволяє обирати серед готових опцій, які є в наявності або доступні для замовлення. Відображає сумісні комплектуючі для авто та додаткові послуги, які будуть цікаві покупцеві. Для продавців система служить універсальним джерелом даних про продукти компанії.

  • Управління маркетингом

    Клієнти приймають рішення про покупку автомобіля досить довго. Маркетинговий модуль створюєавтоматичні маркетингові кампанії, які будуть підштовхувати до покупки і утримувати клієнта після її здійснення. Наприклад, через рік після покупки клієнт отримає лист з пропозицією пройти ТО та придбати захист двигуна зі знижкою.

    Також можна аналізуватиісторію покупок клієнта, щоб запропонувати йому максимально релевантні товари. У цьому допоможуть:

    • статичні і динамічні маркетингові списки 

    • критерії для опису портрета клієнта 

    • швидкі кампанії для фокусних взаємодій 

    Збір даних дозволить побачитиреакцію аудиторії на ваші кампанії, фіксувати і аналізувати результати, оперативно вносити правки.

    Користь: дозволяє налаштувати маркетингові кампанії, які можуть містити безліч кроків / дій, підтримувати різніканали комунікацій.

  • Управління замовленнями

    Модуль допомагає бачити, які автомобілі є у дистриб'ютора на складах по всій країні і в кілька кліків резервувати чи замовляти потрібні автомобілі. Крім того, менеджер може заздалегідь дізнатися максимальну знижку, яку можна надати на конкретне авто і оформити попередній викуп за зниженою ціною.

    Користь: просте і швидке формування замовлень на машини через зручний та сучасний інтерфейс.

  • База знань і шаблонів

    Створіть у внутрішній мережі компанії базу знань, яка дозволяє:

    • використовувати пошук по базі 

    • зберігати інформацію про продукти і нормативні документи 

    • переглядати співробітникам останні зміни 

    • доводити новини компанії до співробітників 

    • тримати персонал в курсі про всі акції, що проводяться компанією 

    Користь: полегшує життя співробітникам, дозволяє їм якісно консультувати клієнтів, використовуючи перевірену інформацію. Також містить шаблони часто використовуваних документів, що скорочує час на їх підготовку.

Як виглядає система — галерея скриншотів

Простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%. Ваші фахівці зможуть приступити до роботи в системі одразу після її інтеграції.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Можливості інтеграції

Можливості інтеграції

XRM Autodealer можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно буде відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, доступні авто на складі, маркетинг, продажі і рахунки, актуальні кредитні ставки будуть в одній системі.

Якщо API у додатків у вашій компанії недоступні — нічого страшного, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

Ми допомогли поліпшити автобізнес таким компаніям:

Вигоди, які отримують клієнти запровадивши систему

Ціна продукту

У кожного бізнесу працюють свої бізнес-процеси і поставлені певні цілі щодо розвитку відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. У нас немає наміру продати вам готовий коробковий продукт з непотрібними функціями і модулями.

Вартість XRM Autodealer залежить від тих опцій, які ви захочете включити в комплект поставки і які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Про всі подробиці і можливі комплектації вам розповість наш менеджер.

Історія розвитку та досягнення E-consulting в сфері автомобільного бізнесу

Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності

  • У квітні 2001 року

    Була створена компанія, (перша назва «Еверест консалтинг») і вже більше 17 років вона надає послуги в сфері ІТ та бізнес-консалтингу. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президентом компанії є Андрій Безгубенко.

  • У 2008 році

    Були скорочені всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації всіх ресурсів компанії на проектах впровадження XRM рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

  • У 2016 році

    Перше масштабне впровадження системи для українського автодилера АІС. Розроблене рішення покривало всі етапи взаємодій з клієнтами автоцентрів і пропонувало візуальний конструктор автомобілів для покупця.

    Крім того, система інтегрувалася з базами даних дистриб'юторів і дозволяла менеджерам відстежувати доступні на складах автомобілі, замовляти їх в кілька кліків. Для кращого обслуговування та обробки звернень автодилер АІС отримав потужний контакт центр, пов'язаний з сервісним порталом.

  • У 2017 році

    XRM Autodealer була перенесена на хмарну платформу Dynamics 365 і запущена до впровадження в українському представництві Hyundai Motors.Серед нововведень — вища швидкість роботи системи, доступність мобільного додатка для співробітників компанії.

    Також було додано кредитний калькулятор і проведена інтеграція з партнером, який викуповував у клієнтів б.у. автомобілі по системі trade in. Це дозволило клієнтам отримувати кращі умови при покупці авто і швидко прораховувати необхідні платежі.

  • У 2018 році

    Виконано проект для Astana Motors, в рамках якого була розроблена концепція комплексної інформаційної системи для автоматизації роздрібних і корпоративних продажів автомобілів і комплексу взаємовідносин з клієнтами.

    Проект включає в тому числі біржу запчастин, модуль контактного центру, інтеграцію систем виробників автомобілів, систему аналітики і наскрізну інтеграцію з корпоративним сайтом компанії.

У Вас залишилися питання про продукт, компанію E-consulting або наш досвід впровадження?

Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

Вкажіть Ваші контакти

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам