Три кроки до вибору правильної CRM
З першого разу не завжди можна розібратися, чого не вистачає поточній CRM-системі, і що в ній може бути зайвого. Тому до вирішення питання краще підходити комплексно. Почати слід з відповідей на наступні запитання:
1
Де ви перебуваєте зараз?
Складіть список працюючих CRM-систем. Відзначайте все, навіть базові системи продажів, маркетингу і обслуговування клієнтів. Потім зробіть список відсутніх функцій. Дуже важливо обрати програми, сумісні зі вже існуючими.
2
Скільки це може коштувати?
Тепер, коли у вас є список вимог до CRM-системи, час розрахувати бюджет. Скільки ви плануєте витратити? Ви хочете повністю замінити систему, додати кілька функцій або об'єднати два ці варіанти?
3
Що потрібно користувачам?
Спростіть адаптацію своїх співробітників. Якщо вони не беруть участі в прийнятті рішень, саме час надати їм таку можливість. Зрештою, саме вони будуть користуватися цією системою.
Що повинна пропонувати CRM
Дуже важливо обрати CRM-систему, здатну до адаптації. Вона повинна не тільки поєднуватися із старою системо, але також гарантувати:
Можливість розширення
Ваша CRM-система повинна підтримувати різні типи розгортання — як хмарних, так і локальних.
Безпека
Шукайте систему з настроюваної безпекою, в тому числі з ролями для користувачів.
Масштабування
Виберіть CRM-систему, яка буде масштабуватися при виході вашої компанії на нові ринки і оптимізувати щоденні процеси.
Як CRM-система допоможе вашим співробітникам
Першокласні CRM-системи надають агентам останні відомості про клієнтів і замовників в режимі реального часу. Вони спрощують отримання інформації і сприяють персоналізації обслуговування:
• Надають останні дані і аналітику - тепер співробітники відділу продажів зможуть виявляти потенційні угоди і встановлювати їх пріоритетність.
• Надають аналітичні огляди клієнтів і їх потреб, щоб співробітники могли адаптувати обслуговування, маркетингові комунікації та пропозиції.
• централізує інформацію про клієнта - ваші співробітники швидше знайдуть дані і оброблять їх.
Як CRM-система допоможе вашим клієнтам
Правильні системи вигідні і замовникам, і клієнтам. Ви надаєте клієнтам інструменти для зв'язку, зміцнюєте їх лояльність і надаєте їм змогу:
• Зв'язуватися з вами по будь-яких каналах з усіх пристроїв.
• Більш точно і виважено приймати рішення про придбання завдяки доступу до вичерпної інформації.
• Планувати обслуговування відповідно до їхніх уподобань і графіку.
Джерело: https://dynamics.microsoft.com/