Три кроки до вибору правильної CRM

12.08.2020
Три кроки до вибору правильної CRM

З першого разу не завжди можна розібратися, чого не вистачає поточній CRM-системі, і що в ній може бути зайвого. Тому до вирішення питання краще підходити комплексно. Почати слід з відповідей на наступні запитання:

1

Де ви перебуваєте зараз?

Складіть список працюючих CRM-систем. Відзначайте все, навіть базові системи продажів, маркетингу і обслуговування клієнтів. Потім зробіть список відсутніх функцій. Дуже важливо обрати програми, сумісні зі вже існуючими.

2

Скільки це може коштувати?

Тепер, коли у вас є список вимог до CRM-системи, час розрахувати бюджет. Скільки ви плануєте витратити? Ви хочете повністю замінити систему, додати кілька функцій або об'єднати два ці варіанти?

3

Що потрібно користувачам?

Спростіть адаптацію своїх співробітників. Якщо вони не беруть участі в прийнятті рішень, саме час надати їм таку можливість. Зрештою, саме вони будуть користуватися цією системою.

Що повинна пропонувати CRM

Дуже важливо обрати CRM-систему, здатну до адаптації. Вона повинна не тільки поєднуватися із старою системо, але також гарантувати:

Можливість розширення

Ваша CRM-система повинна підтримувати різні типи розгортання — як хмарних, так і локальних.

Безпека

Шукайте систему з настроюваної безпекою, в тому числі з ролями для користувачів.

Масштабування

Виберіть CRM-систему, яка буде масштабуватися при виході вашої компанії на нові ринки і оптимізувати щоденні процеси.

Як CRM-система допоможе вашим співробітникам

Першокласні CRM-системи надають агентам останні відомості про клієнтів і замовників в режимі реального часу. Вони спрощують отримання інформації і сприяють персоналізації обслуговування:

• Надають останні дані і аналітику - тепер співробітники відділу продажів зможуть виявляти потенційні угоди і встановлювати їх пріоритетність.
• Надають аналітичні огляди клієнтів і їх потреб, щоб співробітники могли адаптувати обслуговування, маркетингові комунікації та пропозиції.
• централізує інформацію про клієнта - ваші співробітники швидше знайдуть дані і оброблять їх.

Як CRM-система допоможе вашим клієнтам

Правильні системи вигідні і замовникам, і клієнтам. Ви надаєте клієнтам інструменти для зв'язку, зміцнюєте їх лояльність і надаєте їм змогу:

• Зв'язуватися з вами по будь-яких каналах з усіх пристроїв.
• Більш точно і виважено приймати рішення про придбання завдяки доступу до вичерпної інформації.
• Планувати обслуговування відповідно до їхніх уподобань і графіку.

Джерело: https://dynamics.microsoft.com/