Рішення від «E-consulting» для торгової мережі «Буслік»
«Буслік» — це дитячі супермаркети на території Білорусі, де представлені всі групи товарів для дітей до 12 років.
Асортимент товарів на момент початку співробітництва нараховував більше 25 тисяч найменувань і постійно поновлювався. По всій мережі супермаркетів і фірмовому інтернет-магазині регулярно проходять акції та розпродажі.
Попередні самостійні спроби почати працювати з CRM-системою у вигляді готового рішення не принесли результату.
Ситуація на старті проекту
- Непрацююча програма лояльності
- Відсутність інформації і порожній профіль покупця
- Недостатній рівень вихідної та вхідної комунікації
Все це довго не давало змоги підвищити рівень продажів по всій мережі.
Рішення компанії «E-consulting»
У ході виконання робіт з діагностики бізнес-процесів для торгової мережі «Буслік» командними фахівцям «Е-консалтинг» була розроблена концепція проекту, календарний план та бюджет впровадження проекту з оптимізації та автоматизації.
Тільки якісна робота, системний підхід до формування і виконання задач може дозволити клієнтам правильно спланувати бюджет і терміни виконання, провести тендер на закупку системи, щоб успішно реалізувати проект.
Отриманий результат
Завдяки результатам діагностики для XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM був розроблений процес легкого входу покупця в програму лояльності.
У результаті клієнт зміг оцінити бюджет усіх проектів і окремих його частин, зміна яких гарантовано призведе до покращення фінансових результатів діяльності вже протягом першого року після впровадження.
Спеціалісти «Е-консалтинг» виявили ризики, пов'язані з автоматизацією бізнес-процесів в компанії «Буслік», і запропонували способи їх вирішення. В результаті з'явилась можливість уникнути помилок і загроз у процесі трансформації бізнесу.
Розроблена концепція багатоканальної взаємодії з клієнтами та учасниками клубу лояльності через єдиний контакт-центр, що дає можливість працювати з клієнтами через багато каналів комунікації:
- вхідні, вихідні дзвінки;
- повідомлення та коментарі: Вконтакте, Instagram;
- звернення по електронній пошті, форми зворотнього зв'язку на сайті;
- повідомлення в особистому кабінеті на сайті.
Прогноз на майбутнє
Професійна проведена діагностика дозволяє сьогодні супермаркетам «Буслік» перейти до розв'язання повноцінної CRM-системи.
Це дає розуміння того, що забезпечити безперебійне функціонування програмного CRM комплексу з повною ефективністю реалізації рішень можливе завдяки XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM від компанії «E -консалтинг» в майбутньому.
«Відмічаємо своєчасну і якісну роботу над проектом, системний підхід до виконання завдань і продуктивну роботою проектної групи. Рекомендуємо «Е-консалтинг» як відповідального і надійного партнера».
С. Г. Мисяченко, Генеральний директор «Буслік»