• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • Основні можливості оператора під час обробки вхідного дзвінку

Основні можливості оператора під час обробки вхідного дзвінку

29.02.2024

 

Завдяки нашому XRM Contact-Center, кожен оператор почуває себе впевнено, оскільки наш інтерфейс легкий у використанні та інтуїтивний.


Сьогодні ми розглянемо основні можливості оператора під час обробки вхідного дзвінку:

  • Поставити дзвінок на "Hold": В цей час оператор може вирішити певні питання з іншим оператором, а в цей час клієнт чує приємну музику.
  • Mute: Ця функція дозволяє оператору вимкнути свій мікрофон, щоб клієнт не чув оператора під час обробки внутрішніх запитань.
  • DTMF введення : Оператор може легко користуватися цією функцією, щоб надати клієнту заздалегідь підготовлений інтерактивний сценарій. Клієнт чує варіанти подальших дій і коли  доходить черга до потрібної опції, натискає на зазначену клавішу телефона.
  • Консультація: Оператор під час обробки може консультуватися з колегами по вирішенню запиту. У цей час клієнт залишається на «Hold».
  • Переадресація: Вона розділяється на два види: умовна та безумовна переадресація.
    • Під час “умовної” оператор має можливість зв’язатися з іншим оператором перед тим як передати йому дзвінок. Під час процесу обговорень між операторами клієнт залишається на “Hold”.
    • “Безумовна переадресація” відрізняється від “умовної” тим, що оператор надсилає запит на передання клієнта без попередньої згоди іншого оператора, якому передають клієнта.
  • Запит на суфлера: Оператор може запросити супервізора до розмови. Супервізор може приєднатися та слухати розмову оператора з клієнтом, а також надавати підказки, які не буде чути клієнт. Також супервізор може приєднатися до розмови без запиту оператора. Під час суфлювання оператор буде бачити супервізора на панелі розмови.
  • Перегляд подій: Оператор може переглядати події, які відбулися протягом дня. Для вашого  комфорту, ми надаємо зручні фільтри, які допоможуть вам швидко знайти необхідну інформацію.
Повернутися в блог

У вас залишилися питання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.

(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat