• CRM-система
  • Про нас
  • Наші клієнти
  • Блог
  • FAQ
  • Контакти
  • Кар'єра
  • Галузеві XRM® комплекси
    • Всі XRM® продукти
    • XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • XRM® Contact Center®
    • XRM® Loyalty®
    • XRM® Delivery
    • XRM® Autodealer
    • XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS
    • Cloud Solution Provider (CSP)
    • Dynamics 365
    • Azure
    • Microsoft 365
    • OneDrive
    • Power BI
    • SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги
    • Cchat
    • Розробка Power BI звітності
    • Діагностика
    • Навчання
    • Технічна підтримка
    • Тарифи
    • Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365
    • Чому Microsoft Dynamics?
    • Управління продажами
    • Автоматизація маркетингу
    • Управління сервісом
    • Управління виїзним обслуговуванням
    • Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
Логотип сайту
  • Про нас Про нас
  • Наші клієнти Наші клієнти
  • Блог Блог
  • FAQ FAQ
  • Контакти Контакти
  • Кар'єра Кар'єра
ua
  • Ua
  • En
  • Ru
+38 044 502 77 77
Обратный звонок
  • +38 044 502 77 77
  • Обратный звонок
  • Галузеві XRM® комплекси Галузеві XRM® комплекси
    • - Всі XRM® продукти
    • - XRM® Banking®
      • Кредитна фабрика
    • - XRM® Contact Center®
    • - XRM® Loyalty®
    • - XRM® Delivery
    • - XRM® Autodealer
    • - XRM® B2B Sales
  • Ліцензії на продукти в MS Ліцензії на продукти в MS
    • - Cloud Solution Provider (CSP)
    • - Dynamics 365
    • - Azure
    • - Microsoft 365
    • - OneDrive
    • - Power BI
    • - SharePoint
  • Бізнес консалтинг і послуги Бізнес консалтинг і послуги
    • - Cchat
    • - Розробка Power BI звітності
    • - Діагностика
    • - Навчання
    • - Технічна підтримка
    • - Тарифи
    • - Інтеграція систем
  • Чому MS Dynamics 365 Чому MS Dynamics 365
    • - Чому Microsoft Dynamics?
    • - Управління продажами
    • - Автоматизація маркетингу
    • - Управління сервісом
    • - Управління виїзним обслуговуванням
    • - Чому Microsoft Dynamics 365 вигідніша за безкоштовну CRM?
  • Головна →
  • Блог →
  • «Кваліфікаційні групи. Черги»

«Кваліфікаційні групи. Черги»

29.02.2024

 

Сьогодні хочемо звернути вашу увагу на основний функціонал розділу «Кваліфікаційні групи. Черги» в XRM Contact-Center.

При створенні нової Кваліфікаційної групи ми задаємо назву, опис (з метою зручності), додаємо операторів та призначаємо їм індивідуальний рівень кваліфікації.

Згодом, саме по кваліфікаційному рівню ми зможемо розмежовувати залучення операторів.

Такий вигляд групи може бути застосований лише для обслуговування дзвінків. У випадку потреби в обробці чатів, активуємо перемикач «Використання чатів».

Завжди дзвінок або чат від клієнта потрапляє в чергу, навіть короткочасну. Далі визначається кваліфікаційна група, що додана у чергу (якщо у чергу додано декілька кваліфікаційних груп, то їх відпрацювання визначається за пріоритетом, що можна вказати в налаштуваннях черги до кожної кваліфікаційної групи), і вже відповідно до пріоритету кваліфікаційної групи вибирається вільний оператор згідно з його кваліфікацією та зайнятістю. Якщо в момент надходження активності в чергу вільний оператор відсутній, то таку активність можна побачити у розділі "Черга".

У розділі «Черга» ми маємо вкладку «основні налаштування», де створюється черга, вказується її назва та тип. У вкладці «Налаштування параметрів вибірки» ми можемо додати канали, з яких ми будемо опрацьовувати активність вхідних дзвінків чи чатів.

У вкладці «Налаштування прав доступу» ми задаємо хто буде опрацьовувати дзвінок або чат. При виборі «кваліфікаційні групи» вказуємо назву групи та діапазон кваліфікаційних рівнів, по яким будуть обиратись оператори. Також можна обрати «окремих співробітників», які зможуть приймати активність конкретно з цієї черги.

У вкладці «Автоповідомлення» при включенні чатів можна налаштувати автоматичні репліки від оператора, що дозволяє уникнути ручного написання фраз таких, як: «Добрий день. Як я можу Вам допомогти?» або «Перепрошую, Ви ще тут?». Вкладка «Політики» стосується виключно дзвінків. Тут можна вказати максимальний час очікування в черзі, максимальний час очікування без відповіді та без операторів.

Ці функції допоможуть вам поліпшити ефективність вашого Contact Center та оптимізують обробку запитів клієнтів.

 

Повернутися в блог

У вас залишились запитання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.

(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

CRM і галузеві XRM® рішення

  • Autodealer (для автодилерів)
  • B2B Sales (для В2В продаж)
  • Banking (для банків)
  • Contact Center (для контакт центрів)
  • Delivery (для служб доставки)
  • Loyalty (для управління лояльністю покупців)
  • Marketing (для маркетингу)

Бізнес-консалтинг і послуги

  • Cchat
  • Розробка Power BI звітності
  • Техпідтримка Microsoft Dynamics 365
  • Апгрейд версії Microsoft Dynamics 365
  • Міграція Microsoft Dynamics 365 з хмари / в хмару
  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з іншою системою
  • Діагностика потреб CRM-системи
  • Складання технічного завдання
  • Навчання Microsoft Dynamics 365
  • Сегментація клієнтського поля
  • Автоматичні обдзвони, sms, viber - розсилки

Ліцензії на продукти Microsoft

  • Microsoft Azure
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Power BI
  • Microsoft OneDrive
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics 365

  • +38 044 502 77 77
  • sales@crm.ua
  • 04205, м.Київ, пр.Оболонський,
    будинок 6-А, офіс 3004
Copyright © crm.ua 2006-2025. Політика конфіденційності
Обговоримо?
CChat Logo Chat