Що отримає компанія після впровадження системи лояльності?

13.02.2020
Що отримає компанія після впровадження системи лояльності?

1. Можливість роботи всіх співробітників в єдиному інформаційному вікні, без перемикання між різними інтерфейсами.


2. Володіння повною інформацією про своїх клієнтів: результати, доступність інформації для використання в бізнес-цілях. Побудова єдиного централізованого місця зберігання всіх даних про клієнтів.


3. Формування «єдиної картки» клієнта з повною історією взаємин по різних каналах комунікації

(телефонні дзвінки, e-mail, масова розсилка, привітання з Днем народження або іншими професійними святами, анкетування та обробка результатів).


4. Можливість налаштування інтеграції з особистим кабінетом учасника програми лояльності для активної комунікації з клієнтами. Відстеження інформації про замовлення, нараховані бонуси, знижки, персональні акції.


5. Автоматичне формування і візуалізація аналітичних звітів по різноманітним вказаними параметрами (RFM сегментація, формування вибірки по частоті покупок, формування купівельних сегментів для індивідуальних пропозицій).


6. Формалізація комунікацій з клієнтами в рамках корпоративного стандарту.