XRM® Delivery

Галузеве CRM-рішення, що допомагає транспортно-поштовим компаніям управляти прийомом, маршрутизацією і доставкою вантажів

Для чого призначена XRM® Delivery:

xrm banking

XRM Delivery надає можливість автономного виконання логістичних, складських і фінансових операцій з подальшою передачею даних в систему

Завдання, які вирішує система XRM® Delivery

  • Прийом і оформлення вантажу

    Весь процес прийому і оформлення вантажу систематизується, що знижує ймовірність помилки. Кожна одиниця вантажу вноситься в систему у вигляді об'єкта, за яким ведеться історія всіх подій, що відбуваються і переміщень.

    Користь: Кожній такій одиниці призначається унікальний штрих-код, з яким в подальшому взаємодіє XRM Delivery.

  • Відслідковування переміщень вантажу

    Система дозволяє встановити точне місце розташування і стан окремо взятої одиниці вантажу. Переміщення вантажу в системі контролюється через створення логу подій по кожній одиниці вантажу.

    Користь: Записи візуалізуються у вигляді окремої веб-сторінки, яку можна переглянути в CRM.

  • Виявлення проблем з вантажем

    При виявленні пошкоджень, недостачі або вивантаження вантажу, не призначеного для даного складу, на основі інформації зі сканера, система автоматично створює заявки на проблемні вантажі.

    Користь: дозволяє визначати і виправляти подібні помилки в момент їх виявлення.

  • Управління тарифами

    У системі реалізований гнучкий механізм настройки тарифів, що дозволяє налаштовувати тарифи на перевезення між регіонами, спеціальні тарифи на перевезення окремих видів вантажу в певній тарифній зоні або в певному напрямку, і індивідуальні тарифи для постійних клієнтів.

  • Управління знижками

    Запроваджено адаптивний механізм формування знижок для окремих клієнтів, відділень і напрямків перевезень, і на певні види вантажу.

  • Управління лояльністю

    Програма лояльності дозволяє налаштовувати категорії карт лояльності (мінімальну суму для видачі та розмір знижки), автоматично відстежувати виконання умов карти, і вносити зміни.

  • Управління масовими комунікаціями

    Можливість проведення автоматичної розсилки за результатами змін в процедурах компанії (сканування вантажу, що прибув, а результати розслідування втрати вантажу; формування маршрутного листа; закінчення строку генерального доручення; переміщення вантажу). Можливість ручної розсилки (індивідуальних, рекламних повідомлень).

  • Управління службовими розслідуваннями

    У системі реалізований інструмент обробки звернень клієнтів щодо проблемних вантажів, який дозволяє через механізм визначення точок пошкодження вантажів визначати винуватця, призначати штраф і компенсувати збиток клієнтові.

  • Управління документообігом

    CRM фіксує отримання документів від клієнтів і відділень за допомогою сканування штрих-кодів, і використовує механізм автоматичного друку і відправки великої кількості документів.

  • Управління бюджетуванням

    В системі реалізовано формування бюджету, управління плановими і фактичними фінансово-економічними показниками (рентабельність, оборот, резерв), відстеження фактичних показників бюджету, лімітування статей витрат, управління списанням коштів.

  • Управління інтеграцією c клієнт-банком

    В системі передбачений облік вхідних і вихідних безготівкових платежів за допомогою інтеграції з клієнт-банком. Надходження і списання безготівкових коштів з рахунків компанії фіксується в системі та використовуються для обліку оплати за рахунками.

Як виглядає система — галерея скриншотів

Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%

  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Можливості інтеграції

Можливості інтеграції

XRM® Delivery можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно буде відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, продукти, продажу та рахунках будуть в одній системі.

Якщо API у додатків у вашій компанії недоступні — нічого страшного, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

Що кажуть клієнти, які використовують XRM® Delivery

  • ООО "ДЕЛІВЕРІ"

    Delivery Group — українська група компаній зі штаб-квартирою в Києві, яка спеціалізується на наданні транспортних та логістичних послуг для сектора B2B (суб'єкти підприємницької діяльності і корпоративний сектор) як на території України, так і за її межами.

    Костянтин Костюшко, голова правління ТОВ "Делівері"

    Ми отримали не просто систему з управління взаємовідносинами з клієнтами, а якісний інструмент автоматизованого управління об'єктами логістики та процесами, які їх обслуговують.

    Перейти до кейсу клієнта
  • ООО "Зручна доставка"

    Компанія ТОВ «Зручна доставка» – провайдер комплексного логістичного сервісу для інтернет-магазинів.

    Представник ТОВ "Зручна доставка"

    Побудована концепція рішень для автоматизації TMS, WMS, CRM, лояльності, тарифів ціноутворення включаючи необхідні модулі інтеграції та комунікації.

Вигоди, які отримують клієнти, що впровадили систему

Ціна продукту

Вартість XRM® Delivery залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними вам функціями і модулями, щоб ви не платили за повітря. Про всі подробиці і можливих комплектаціях вам розповість наш менеджер.

Історія розвитку та досягнення E-Consulting в сфері вантажних перевезень

  • 2001

    Створено компанію, (перша назва «Еверест консалтинг») яка з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогодні президентом компанії є Андрій Безгубенко.

  • 2002

    Компанія отримує статус «Золотий партнер Microsoft».

  • 2008

    Було скорочено всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації всіх ресурсів компанії на проекти впровадження XRM рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

  • 2011

    Отримано нагороди:

    - «Партнер року по просуванню і впровадженню управлінських рішень в державному секторі».

    - «Партнер року за показниками обсягу продажів ліцензій Microsoft Dynamics CRM».

  • 2013

    Е-Консалтинг стає переможцем I Міжнародного конкурсу «Лідер з впровадження інноваційних технологій і рішень для сучасного бізнесу — 2013» в номінації «Лідер у побудові Контакт-центрів і CRM-систем для банків». Конкурс організований видавництвом «КБС-Издат» та журналом «Банкір».

  • 2019

    - Компанія отримує нагороду «ISV-партнер року в рішеннях по автоматизації управління відносинами з клієнтами» від Microsoft.
    - Реалізовано проекти з впровадження та підтримки CRM-систем в компаніях AVON, Tarantino Family, Ameria Bank.
    - Співпраця з Hyundai Motors Ukraine і Київенерго.

  • 2020

    Компанія продовжує працювати над галузевими рішеннями, щоб забезпечити кожен вид бізнесу оптимальною CRM-системою на ринку.

  • 2021

    - Виконуються роботи згідно з укладеними договорами.
    - Компанія працює над новими проектами.

У вас залишились питання?

Хочете дізнатися більше про продукт, компанію E-Consulting або наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

Вкажіть Ваші контакти

(Поштові домени ".ru" не обробляються)
(Вкажіть номер в міжнародному форматі)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам