XRM Banking

Комплексне CRM-рішення для банківської галузі, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Виступає потужним інструментом для побудови довгострокових відносин з клієнтами

XRM Banking об'єднує всі системи банку в єдиному вікні:

Вам більше не потрібно шукати різні профілі одного клієнта в кожній системі окремо. Швидкість отримання даних збільшується в 3-5 разів.

xrm banking
Схема XRM Banking Схема XRM Banking

Для яких компаній підходить XRM Banking

Рішення пристосовано до роботи з фізичними особами та юридичними особами — від малого до великого бізнесу — у банках, колекторських компаніях, мікрофінансових організаціях.

  • Банки
  • Колекторські компанії
  • Сервіси мікрозаймів (МФО)

Проблеми, які вирішує XRM Banking

  • Формування єдиної клієнтської бази

    Завдяки об’єднанню інформації про клієнта з існуючих систем банку, а також її доповненню із зовнішніх джерел

  • Зберігання історії взаємодії з клієнтами

    Реєстрація нарад, історія дзвінків менеджерів та клієнтів, звернень до контакт центру

  • Сегментація

    категоризація, кластеризація клієнтів банку

  • Автоматизація процесів збуту

    банківських продуктів і послуг клієнтам банку. Планування продажів на різних етапах і контроль виконання планів

  • Автоматизація процесів по залученню клієнтів

    Завдяки своєчасному пропонуванню послуг та продуктів Банку через різні канали зв'язку: SMS, E-Mail, Viber, Facebook, Telegram, дзвінки, розсилання пошти, повідомлення в Інтернет-банкінг/Мобільний банкінг. Автоматизація робочих процесів контактного центру

  • Автоматизація процесу роботи з проблемними боргами

    На всіх етапах, а також попередження формування боргу, шляхом інформування клієнта про наближення дати платежу та суму. Розробка планів по роботі з клієнтами та контроль їх виконання співробітниками банку

  • Формування єдиної бази знань

    про продуктову лінійку банку, а також сценарії консультування клієнтів при зверненні до Контактного центру

  • Збір статистичних даних

    про клієнтів, продажі товарів (послуг), динаміку зростання клієнтської бази. А також аналітична інформація про клієнтів, товари (послуги) у різних розрізах (по філіалах, територіях, інших параметрах, включаючи фінансові показники)

  • Розрахунок ключових показників ефективності (KPI)

    роботи банку по продажам, залученню, підтримці, обслуговуванню клієнтів

  • Автоматизація процесів відповідей на запити

    Щоб ваші клієнти швидко отримували підтримку і вирішення проблем

Ключові модулі системи XRM Banking

  • Єдине Вікно

    Організовує всі процеси з обслуговування клієнтів і операції в одній програмі. Надає детальну інформацію про замовника, зібрану з різних систем: АБС, карткову скоринговупроцесингову. Дозволяє переглядати поточні рахунки клієнта, його перекази, активні банківські картки, депозити, кредити, історію активності. 

    Користь: Збільшує швидкість і спрощує обслуговування клієнтів. Бізнес отримує можливість використовувати сценарії продажів, акції, нагадування при обслуговуванні. 

  • Омніканальный Контакт Центр

    Програмний комплекс призначений для автоматизації роботи контактних центрів з унікальними функціями в області WFM (планування і керування завантаженням операторів), гнучким управлінням правилами вихідних кампаній та обслуговуванням вхідних комунікацій банку . 

    Рішення дає можливість будувати заявочні комплекси, інтегруватись з інформаційними системами і різноманітними комунікаційними каналами. 

    Користь: Підвищення ефективності роботи контакт центру та підвищення задоволеності клієнтів шляхом взаємодії з банком через звичні їм канали зв'язку.  

  • Огляд клієнта 360°/720°

    Відображає повну інформацію про клієнтів, зібрану з внутрішніх систем у клієнтській картці CRM: 

    • Активні продукти 

    • Історію попередніх звернень 

    • Історію замовлень, транзакцій, дзвінків (заяв та інцидентів). 

    КористьДозволяє створити єдиний профіль клієнта в організації для: використання накопичених даних, кращого зрозуміння потреб клієнта, бачення повної картини взаємодії компанії з клієнтом сьогодні, завтра і через певний проміжок часу. 

  • Кредитна фабрика

    Призначена для роздрібного та корпоративного напрямків Банку. Автоматизує процес видачі кредитів різних розмірів, від торгових точок продажів до реалізації великих корпоративних проектів. 

    Користь: Оптимізація процесів продажу, випуску, підтримки кредитних продуктів, а також робота з проблемними кредитами. 

  • Продуктовий каталог

    Детальний каталог банківських продуктів за групами, категоріями та класами у зручному інтерфейсі, з описом і конкурентними перевагами. Каталог інтегрований з АБС і картковою системою. Ціни та умови по кожному продукту можна налаштувати для сегментів клієнтів і різних регіонів.   

    Користь: Менеджери зможуть надавати клієнтам лише актуальну та перевірену інформацію про продукцію банку, незалежно від географічного місцезнаходження філії банку. Обсяги продажів і крос-продажів зростуть. 

  • Sales Incentive — KPI

    Формування і контроль індивідуальних і групових планів продажів. Постановка деталізованих цілей на територіях, по підрозділах та управлінцях. Містить конструктор для правил нарахування бонусів. Працює на різних рівнях: працівник, команда, філія Банку.  

    Користь: Просте планування показників продуктивності для відділень банку та їх працівників на місяць, квартал, рік.  

  • Collection

    Виконання колекторських процедур – централізоване управління простроченими заборгованостями. Система допоможе вам налаштувати бізнес-процеси, спрямовані на повернення коштів і зниження рівня простроченої заборгованості до мінімуму.  

    Дає можливість підвищити рівень контролю та якості надання кредиту за участю контактного центру та співробітників компанії до того, як кредит перейде в розряд проблемних.  

    Користь: Автоматизація процесу взаємодії з клієнтами з використанням комбінованих форм комунікації і графіків на всіх етапах повернення проблемних боргів. 

  • Управління маркетингом

    Планування, проведення, відстеження та аналіз результатів маркетингових кампаній вашого бізнесу. Дозволяє створити маркетингову кампанію, яка може містити багато кроків/дій в рамках різних каналів: телефонного зв'язку, електронної пошти, соціальних мереж, месенджерівчатботів на сайті. Кампанії формуються відповідно до гнучких правил, створених в системі працівником відділу маркетингу. 

    Користь: Всі маркетингові інструменти будуть в одному місці, а база кклієнтських даних допоможе точно налаштувати сегменти для ефективної цільової аудиторії. 

  • Аналітичний модуль

    Призначений для сегментації і створення клієнтських кластерів з використанням вбудованих засобів Power BI. Містить інтерактивні прикладні дошки для ключових показників бізнесу.  

    Користь: Дозволяє працівникам банку самостійно будувати різні звіти/графіки/діаграми (статистичні і динамічні, воронки продажів і т. д.) в три кліка

  • Мобільна точка продажів

    Організація пересувних точок продажу для обслуговування клієнтів в торгових центрах, під час заходів у місцях масового збору людей. Дозволяє продавати і користуватись найбільш популярними продуктами банку, підключати додаткові послуги. 

    КористьМожливість швидко розвернути міні-філію банку під час заходу, концерту, в торговому центрі, новому місті. 

  • HR модуль

    Справжній помічник вашого HR департаменту, який полегшує і автоматизує процеси, такі як рекрутингonboarding, управління продуктивністю співробітників,  корпоративне навчання. 

    Усі службові записки, лікарняні, відпустки, запити колег та персональні плани розвитку працівників будуть зібрані в єдиній системі. Стандартні форми значно спрощують документообіг і прискорюють затвердження запитів від колег.  

    Користь: HR-відділ працює ефективніше, співробітники мають вищу мотивацію і відчуття, що компанія прислухається до них 

Як виглядає система — галерея скріншотів

Зручний, інтуїтивний і сучасний інтерфейс допоможе використовувати функціональність системи на всі 100%

  • Скриншот банкинга №1
  • Скриншот банкинга №2
  • Скриншот банкинга №3
  • Скриншот банкинга №4
  • Скриншот банкинга №5

Можливості інтеграції

Система XRM Banking може бути пов'язана з будь-якою програмою або сайтом через API. Вам більше не знадобиться відкривати десятки програм — всі дані про клієнтів, товари, продажі і рахунки-фактури будуть в єдиній системі.

Якщо API у вашій компанії не доступні — нічого страшного — наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

XRM Banking використовують

  • Ощадбанк (Україна), з 2011 року

    Найбільший державний банк України з 5000 офісів, 35000 співробітників і більше 20 000 000 клієнтів. Банк почав використовувати наш продукт в 2011 і з тих пір система постійно працює, поступово нарощуючи функціональність окремих модулів.

    Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку

    В результаті співпраці з Е-Консалтинг нам вдалося побудувати на платформі Microsoft Dynamics CRM масштабне рішення Call Center XRM Banking. Воно дозволило повністю автоматизувати систему розрахунків з вкладникам банків Укрпром та Родовід, які отримують свої вклади через нашу установу.

    Інтеграція з колл-центром значно спростила роботу операторів, які тепер можуть легко ідентифікувати клієнта під час вхідних дзвінків і пропонувати йому диференційовану послугу, залежно від його пріоритетів і активних банківських продуктів.

    Ми можемо впевнено заявити, що після установки XRM Banking якість обслуговування наших клієнтів зросла в рази. Особливо хочу відзначити професіоналізм і ефективність фахівців Е-Консалтинг, які протягом кількох тижнів змогли впровадити і налаштувати таке комплексне рішення.

    Володимир Москаленко, Директор департаменту Електронної комерції та платіжних коштів Ощадбанку

    Перш за все, всі наші дії сьогодні спрямовані на автоматизацію і підвищення якості обслуговування клієнтів. Рішення XRM® Banking дозволяє легко контролювати і швидко реагувати на ринкову ситуацію.

    Зручність інтегрованих з CRM роздрібних сервісів, не тільки збільшує продажі, але і сприяє розвитку лояльності клієнта, конкурентоспроможності та привабливості нашої пропозиції на ринку.

    Перейти в кейс клиента
  • ForteBank (Казахстан), з 2015

    ForteBank є одним з найбільших банків Казахстану. Сформований в 2015 році в результаті злиття АТ "Альянс Банк", АТ "Темірбанк" та АТ "ForteBank". Банк представлений у всіх регіонах та містах країни. Він успішно працює на ринку банківських послуг вже понад 20 років. Сьогодні АТ "ForteBank" займає десяте місце в країні за розміром активів і розвивається як універсальна фінансова установа у всіх сферах бізнесу, з особливим акцентом на роздрібний ринок, а також кредитування МСБ.

    Гаухар Бейсимбаєва, керуючий директор ForteBank

    Компанія «Е-консалтинг» під час реалізації проекту «Єдине вікно Форте Банк» продемонструвала можливість ефективно використовувати свій досвід бізнес-консультанта і інтегратора в реалізації наших вимог щодо автоматизації процесів роздрібного банкінгу, а також швидку реакцію і лояльне ставлення до необхідних змін у процесах, що відбувалися під час реалізації проекту.

    Рінат Агамбаєв, керівник проекту в ForteBank

    Рішення дозволяє нам обслуговувати клієнтів швидше, витрачаючи менше часу на операційну діяльність і більше на розвиток бізнесу.

    Єдина картка клієнта та Єдине вікно обслуговування, які пропонує система Microsoft Dynamics дали масу переваг як нашим клієнтам, так і банку в цілому.

    Також відзначу високу швидкість розгортання рішення, що було важливим фактором під час вибору системи.

    Перейти в кейс клиента
  • Ameriabank (Армения), с 2017 года

    Америабанк – универсальный банк, предлагающий корпоративные, розничные и инвестиционные услуги в комплексном пакете. Будучи наиболее быстрорастущим финансовым учреждением на армянском рынке, предлагающим самые современные банковские решения, Америабанк одновременно является одним из самых старых банков Армении со 100-летней историей.

    Перейти в кейс клиента
  • Erste Bank

    Універсальний банк в Центральній Європі, з головним офісом у Відні, Австрія. Представлений в Австрії, Хорватії, Чехії, Угорщини, Румунії, Сербії, Словаччині.

    Андрій Лущевський, головний економіст, Відділ підтримки продажів, Банк «Ерсте»

    Сьогодні банки активно використовують засоби для диверсифікації продуктів та послуг, а також впроваджують нові програми і системи, що дозволяють полегшити і покращити обслуговування клієнтів. «Ерсте Банк» не став винятком.

    Система від Microsoft надає нам повну інформаційно-аналітичну підтримку процесу продажу, що значно його спрощує, робить зручніше та швидше.

    Для співробітника Ерсте Банку інтерфейс програмного комплексу є зручним і зрозумілим в роботі. Звичайно, кожна система потребує навчання і адаптації для роботи з нею, але завдяки тренінгу і навчальному відео ми отримали бажаний результат і навчений персонал.

    Перейти в кейс клиента

Переваги, які клієнти отримують після впроваждення системи

Вартість продукту

Кожен банк, колекторська компанія або МФО має свою власну АБС з внутрішніми службами, власні бізнес-процеси та цілі щодо побудови відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий коробковий продукт з непотрібними функціями і модулями, щоб вам не довелось платити за повітря.

Вартість XRM Banking залежить від опцій і модулів, які ви хочете включити в пакет поставки та які потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Наш менеджер розповість вам про всі деталі та можливі комбінації модулів системи.

Досягення E-consulting
в банковському секторі

Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності.

  • 2001 рік

    У квітні 2001, Компанія була створена (перша назва "Еверест консалтинг") і з тих пір є системним інтегратором на IT-ринку. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президент компанії — Андрій Безгубенко.

  • 2008 рік

    Було скорочено всі сторонні напрямки, щоб зосередити всі ресурси компанії на проектах впровадження XRM-рішень — систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально для потреб бізнесу.

  • 2011 рік

    Отримали нагороди: - "Партнер року по просуванню та реалізації управлінських рішень у державному секторі" - "Партнер року за обсягами продажу ліцензій Microsoft Dynamics CRM" для проекту впровадження Call Center XRM® Banking на платформі Microsoft Dynamics CRM в Ощадбанку. Проект дозволив створити організовану схему виплат вкладів вкладникам проблемних банків "Родовід" та "Укрпромбанк" через Ощадбанк України.

  • 2012 рік

    Стали переможцем у конкурсі Microsoft Україна в номінації "Краще CRM-рішення 2012" з системою Call Center XRM® Banking.

  • 2013 рік

    E-Consulting стає переможцем I Міжнародного конкурсу "Лідер по впровадженню інноваційних технологій та рішень для сучасного бізнесу — 2013" у номінації ”Лідер в проектуванні контакт-центрів і CRM-систем для банків». Організатором змагань виступили видавництво «КБС-Издат» та журнал «БанкирЪ».

  • 2015 рік

    За підсумками тендеру рішення XRM® Banking визнано кращим для автоматизації процесів роздрібного обслуговування бізнесу в умовах злиття трьох банків — Альянс, Темірбанк і ForteBank. Метою реалізації системи є вихід сполученого ForteBank у топ-банків роздрібного сектору Казахстану.

  • 2017 год

    Проведено масштабну діагностику бізнес-процесів Ameriabank (Вірменія) З подальшим впровадженням системи XRM ® Banking для підвищення якості обслуговування клієнтів.

У вас ще є питання?

Про продукт, компанію E-consulting або наш досвід реалізації проектів? Зв'яжіться з нами, із задоволенням все вам розповімо і покажемо.

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

У вас ще є питання?

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам