Історія успіху: «ZARINA»

Впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням всієї франчайзингової мережі з використанням XRM® Loyalty

Історія успіху: «ZARINA»

Ювелірний Дім ZARINA - це перший діамантовий ювелірний бренд України, заснований 28 вересня 1998.

  • Індустрія: торгівля
  • Кількість магазинів: більше 30

Проблеми клієнта

Необхідність впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням франчайзингової мережі, включаючи впровадження більш ефективної системи стимулювання продажів як альтернативу неконтрольованої дисконтної системи, а також отримання інструментів для аналізу продажів.

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty

Відгуки клієнта

  • В рамках проекту вдалося побудувати комбіновані дисконтно-бонусні програми лояльності, реалізувати систему індивідуального обслуговування клієнтів, виділити пріоритетних клієнтів і перемістити фокус маркетингу на них.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху