XRM® Loyalty

Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності

XRM Loyalty надає сучасні маркетингові інструменти

Ваш маркетинг стане системним і більш ефективним. У компанії збільшиться клієнтська база, сума середнього чеку, а також кількість товарних позицій в чеку.

Схема XRM Banking Схема XRM Banking

Яким компаніям потрібна система XRM Loyalty

Ми пропонуємо рішення для організацій з великим клієнтопотоком, котрі цінують свою репутацію, хочуть рости і розвиватися разом зі споживачем. Система добре зарекомендувала себе в роздрібному бізнесі та в сфері послуг.

xrm banking
  • Ритейл
  • Продуктові магазини
  • Автобізнес
  • Ресторани
  • Торгово-розважальні центри
  • Кінотеатри

Які задачі вирішує XRM Loyalty

  • Формує єдиний каталог продуктів компанії

    З атрибутами, можливістю гнучкого ціноутворення і детальною інформацією по кожному товару / послузі

  • Пропонує нові можливості

    по залученню, утриманню та роботі з клієнтами. А також об'єднує всі поточні маркетингові інструменти компанії в єдиному інформаційному вікні

  • Зберігає дані про кожного клієнта

    його активні дисконтні карти, запити і звернення. А також історію дзвінків, відправлених листів, SMS, результати анкетування

  • Поділяє клієнтів на сегменти

    Залежно від їх характеристик та вподобань. Допомагає формувати індивідуальні пропозиції, які сподобаються клієнтам

  • Дозволяє запускати акції і створювати механіки лояльності

    У кілька кліків і без допомоги ІТ-департаменту. Кожній акції і механіці можна присвоїти умови, правила запуску, пріоритетність дії

  • Допомагає залучати клієнтів через гейміфікацію

    Ігрові механіки і купони не тільки розважають покупця, але і мотивують зробити наступну покупку саме у вас

  • Захищає компанію від шахраїв

    Перевіряє всі платежі в режимі реального часу, завдяки вбудованій системі антифроду

  • Легко інтегрується з іншими службами та сервісами

    За допомогою вбудованого Web API систему можна пов'язати з будь-якими програмами, які використовуються в компанії

Основні блоки системи XRM Loyalty

  • Огляд клієнта 360° або 720°

    Отримайте повну інформацію про клієнта в картці CRM:

    • персональні дані
    • активні продукти
    • попередня історія стосунків
    • історії замовлень, транзакцій, дзвінків

    Переваги: дозволяє створити єдиний профіль клієнта в рамках організації для використання зібраних даних, кращого розуміння потреб клієнтів і огляду повної картини стосунків з клієнтом сьогодні, завтра і в далекому майбутньому.

     

  • Продуктовий каталог

    З розбивкою продуктів на групи, категорії і класи — в зручному інтерфейсі і з описом конкурентних переваг. Побудуйте ієрархічну структуру продуктів, виокремлюйте сімейства продуктів, створюйте продуктові крос-селл матриці для різних клієнтських сегментів, ведіть облік заявок на продукти.

    Переваги: спрощує підбір релевантних продуктів для клієнтів, підвищує показник допродажу. Прискорює навчання продавців. Слугує універсальним джерелом даних про продукти компанії.

  • Мультисегментація та кластерування

    Розділіть клієнтів на сегменти і кластери, налаштуйте для кожного свої механіки просування. Виділяйте нові групи, знаходите закономірності в поведінці клієнтів завдяки вбудованим засобам аналітики Power BI та інтерактивним панелям моніторингу.

    Сегментація враховує:

    • демографічні характеристики
    • соціально-економічні
    • поведінкові характеристики
    • продуктове навантаження
    • аналіз відтоку

    Переваги: дозволяє використовувати вбудований аналітичний модуль Microsoft Dynamics 365, який дає можливість маркетологам компанії самостійно будувати статистичні і динамічні звіти, графіки, а також воронки продажів в три кліка.

  • Управління маркетингом

    Створюйте автоматичні маркетингові кампанії, які будуть запускатися по тригерам. Наприклад, через тиждень після покупки клієнт отримає лист з пропозицією залишити відгук про товар і знижку на аксесуари до нього.

    Аналізуйте історію покупок клієнта, щоб запропонувати йому максимально релевантні товари. У цьому допоможуть:

    • статичні і динамічні маркетингові списки
    • критерії для опису портрета клієнта
    • швидкі кампанії для фокусних впливів

    Відстежуйте реакцію аудиторії на ваші кампанії, фіксуйте і аналізуйте результати, оперативно вносіть правки.

    Переваги: дозволяє налаштувати маркетингові кампанії, які можуть містити безліч кроків / дій та підтримувати різні канали комунікацій.

  • Конструктор механік лояльності

    Створюйте та налаштовуйте нові механіки лояльності в компанії через простій та інтуїтивний інтерфейс, в якому легко розібратися без допомоги відділу ІТ. Всі механіки працюють за правилами, котрі створюються вручну, а потім спрацьовують автоматично.

    Переваги: нараховуйте клієнтам бали / бонуси / знижки, легко і гнучко налаштовуйте будь-які механіки лояльності без участі програмістів.

  • Модуль комунікацій

    Спілкуйтеся з клієнтами через зручні для них канали комунікацій, використовуючи єдиний інтерфейс. Модуль дозволяє обробляти запити клієнтів і відправляти їм повідомлення такими способами:

    • Email (комп'ютер, телефон)
    • SMS (телефон)
    • Viber, WhatsApp, Skype, Telegram, LINE, WeChat
    • WEB-чат
    • Телефонний дзвінок. Дзвінок з сайту. Callback через сайт
    • PUSH-повідомлення
    • Гео-сервіси
    • POS, банкомат (торговий зал)
    • USSD меню мобільних телефонів
    • Авторизація в мережі WiFi

    Переваги: ви завжди будете на зв'язку з клієнтом у зручному для нього форматі. Клієнту буде легко спілкуватися з компанією, а компанія зможе оперативно вирішувати всі питання та забезпечить високий рівень сервісу.

  • База знань та шаблонів

    Додайте у внутрішній мережі компанії базу знань, яка дозволяє співробітникам:

    • використовувати пошук по базі
    • зберігати інформацію про продукти та нормативні документи
    • показувати останні зміни в базі знань
    • розповідати новини компанії співробітникам
    • забезпечувати персонал знаннями про всі акції, що проводяться компанією

    Перевага: полегшує життя співробітникам, дозволяє їм якісно консультувати клієнтів, використовуючи перевірену інформацію. Також містить шаблони часто використовуваних документів, що скорочує час на їх підготовку.

     

  • Система винагород

    Різного роду «приємності», які виховують у клієнта почуття лояльності до вашого бренду. Можливі види винагороди для клієнта:

    • знижка
    • бонус
    • бали
    • приз, подарунок, додаткова послуга
    • особливий статус або членство в клубі

    Перевага: ви даруєте клієнту винагороду за покупку, котру ви ж спровокували, і отримуєте взамін більше даних про нього.

  • Веб-портал і особистий кабінет клієнта

    Створіть простір, в якому клієнтам і підрядникам буде комфортно працювати з вашою компанією.

    Модуль містить:

    • особисті кабінети клієнтів і підрядників
    • відстеження історії винагород
    • історію використання балів
    • персональні акції, знижки, повідомлення
    • анкетування, голосування
    • трекінг логістики

    Переваги: ви зможете активно реагувати на запити і замовлення клієнтів. Клієнти будуть знати, коли ви зможете надати їм товар / послугу, отримають персональні пропозиції і з високою часткою ймовірності здійснять повторну покупку.

  • Контакт-центр

    XRM Loyalty може опціонально містити в собі повноцінний контактний центр, який дозволить обробляти дзвінки і спілкуватися з клієнтами в Facebook, Telegram, Viber або через вебчат сайту, використовуючи єдине вікно.

    Перевага: чим швидше клієнт зв'яжеться з компанією і отримає відповідь на своє питання — тим більш ймовірно, що він стане постійним лояльним покупцем.

  • Розпізнавання емоцій клієнта

    Встановіть кілька камер, які будуть знімати клієнтів та зчитувати їх емоції. Всі дані обробляються в режимі реального часу і передаються на сервер.

    Перевага: на основі аналізу даних можна заздалегідь визначити в якому настрої клієнт і відшукати найкращий підхід до нього. Аналіз покупців на виході з магазину допомагає зрозуміти наскільки якісним був сервіс.

  • Купонінг, челенджі та гейміфікація

    Отримайте набір механік, котрі дозволять перетворити процес покупки у веселу гру.

    Купон — право на отримання строго визначеного заохочення. Купони автоматично видаються учаснику по факту певної події.

    Челендж — виконання певних умов дозволяє учаснику виконати виклик і отримати за це нагороду.

    Гейміфікація передбачає наявність певних умов, виконавши які учасник «стає переможцем гри», і отримує за це матеріальний приз або бонуси.

    Перевага: більше половини покупців, які беруть участь в програмі лояльності, витрачають на покупки більше, а їх чек в середньому вище в півтори рази.

Як виглядає система — галерея скриншотів

Інтерфейс системи простий і інтуїтивно зрозумілий. А це означає, що ваші фахівці зможуть приступити до роботи в системі відразу після її інтеграції.

  • Нарахування / списання бонусів
  • Інформація про клієнта
  • Інформація про карту
  • Побудова маркетингового правила
  • Панель моніторингу
  • Панель моніторингу
  •  Нарахування бонусів
  • Відомості про карту
  • Інформація про продукт
  • Довідник товарів
  • Надання заохочення
  • Критерії
  • Критерії довідників
Можливості інтеграції

Можливості інтеграції

XRM Loyalty можна пов'язати з будь-якою програмою або сайтом через API. Більше не потрібно відкривати десяток додатків — всі дані про клієнтів, маркетинг, продукти, продажі та рахунки зберігатимуться в одній системі.

Якщо API у вашій компанії недоступні — не біда, наші сертифіковані фахівці напишуть інтеграційний код.

Успішні впровадження XRM Loyalty

  • Київський Центральний Універмаг (ЦУМ)

    Центральний універмаг — це улюблене місце киян та гостей столиці. У 2012 році ЦУМ закрився на реставрацію, щоб через чотири роки відкритися в абсолютно новому для України оновленому форматі. Це відкритий простір, який щоденно відвідують тисячі покупців.

    Наталія Оберемок, ІТ-директор ЦУМу

    У 2012 році ЦУМ закрився на реставрацію. І він був відкритий вже в абсолютно новому форматі. На етапі проектування бізнес-моделі ми зрозуміли, що нам потрібна система для ефективної комунікації з клієнтами та партнерами. Фахівці «Е-консалтинг» запропонували рішення XRM Loyalty.

    Зараз ми ефективно комунікуємо з клієнтами за допомогою двох найважливіших каналів — смс і email-розсилки. Ми впровадили унікальне рішення на українському ринку — інтегрували всі дисконтні програми орендарів в єдиний профіль клієнта. Завдяки системі XRM Loyalty універмаг отримав потужний фундамент для побудови профілю клієнта, вивчення нашого покупця та отримання аналітики.

    Перейти в кейс клиента
  • MOYO

    Історія MOYO почалася в 2009 році, коли був відкритий перший магазин. На сьогодні мережа MOYO налічує 54 магазини і представлена у 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, замовити в інтернет-магазині MOYO.UA або зробити замовлення через call-center.

    Максим Левченко, директор департаменту клієнтського досвіду MOYO

    На поточний момент ми входимо в ТОП-10 українських e-commerce проектів. Наша клієнтська база - понад півмільйона людей, з них активних - не менше третини. Ринок змінювався, поведінка наших покупців теж змінювалося, і ми розуміли, що для задоволення їх попиту, ми теж повинні змінюватися. Для того, щоб впровадити омніканальну систему взаємодії з клієнтами, нам був потрібен «центр управління польотами». Ми хотіли показати клієнтам, що з нами зручно комунікувати з будь-яких каналах - телефон, чат, email, sms, viber.

    Фахівці «Е-консалтинг» запропонували універсальне рішення, яке дозволяє вирішувати стратегічні завдання. Основною перевагою компанії «Е-консалтинг» є злагоджена внутрішня команда проекту, тому працювати разом над проектом легко і приємно. В результаті була виконана інтеграція з фронтом, беком і e-commerce проектом. Це дозволило в режимі реального часу звертатися в процесинг і отримувати видозмінений чек. Що стосується автоматизації - поточні показники відповіді від процесингу CRM — менше секунди, і це рекордний показник в данній області.

    Перейти в кейс клиента
  • ZARINA

    Виробник і продавець ювелірних виробів з 30-ма точками продажу по всій країні. Компанія має власне серійне виробництво, а також право на реалізацію люксових світових брендів.

    Володимир Колесніченко, керівник ІТ-відділу

    У нас була необхідність впровадження єдиного стандарту цінової політики і обслуговування з охопленням франчайзингової мережі, включаючи впровадження більш ефективної системи стимулювання продажів.

    В результаті впровадження системи XRM Loyalty ми перейшли від безособистісного дисконту до дисконтно-бонусної програми лояльності, впровадили категорійний менеджмент і реалізували систему індивідуального обслуговування без прив'язки до продавця.

    Особливу подяку висловлюємо Ігорю Чадаєву, бізнес-аналітику і керівнику проекту в компанії «Е-консалтинг». За високий професіоналізм, творчий підхід при реалізації проектних вимог, проактивність та ініціативу у вирішенні проектних завдань.

  • CARLO PAZOLINI

    Світова мережа з виробництва взуття з 180 магазинами в Україні, Росії, Італії, Чехії, Греції, Китаї, Азербайджані та Молдові. Також у компанії є власний інтернет-магазин. Кількість активних покупців, які беруть участь в програмі лояльності компанії налічує більше 400 000.

    Граков А.П., керівник проекту SME

    Завдяки проекту компанії «Е-консалтинг» ми отримали можливість фокусувати зусилля і маркетинговий бюджет на перспективних клієнтах завдяки RFM-аналізу, отримали профілі клієнтів, виділили 3 основних поведінкові моделі, а також впровадили єдиний стандарт програми для всіх каналів і точок обслуговування.

Ціна продукту

Кожен бізнес працює за власними бізнес-процесами, рухаючись до поставлених цілей стосовно розвитку відносин з цільовою аудиторією і клієнтами. Ми не продаємо готовий продукт «у коробці», що зовсім не потрібні вам. Ми не хочемо, щоб ви платили за повітря.

Вартість XRM Loyalty залежить від тих опцій і модулів, які ви захочете включити в комплект поставки і які дійсно потрібні вашій компанії для досягнення поточних бізнес-цілей. Про всі подробиці та можливі комплектаціях вам розповість наш менеджер.

Досягнення E-consulting у сфері лояльності

Більше 15-ти років досвіду, відомі клієнти та багате портфоліо робіт дозволяють нам реалізувати проект будь-якої складності.

  • 2001 рік

    У квітні 2001 року була створена компанія, (перша назва «Еверест консалтинг») і вже більше 17 років вона надає послуги в сфері ІТ та бізнес-консалтингу. З перших днів існування і до сьогоднішнього дня президентом компанії є Андрій Безгубенко.

  • 2008 рік

    У 2008 році були скорочені всі сторонні напрямки в бізнесі для концентрації ресурсів компанії на проектах впровадження XRM рішень - систем управління відносинами з клієнтами, які створюються індивідуально під потреби бізнесу.

    Формування системи XRM Loyalty починається з впровадження окремих функціональних модулів в проектах Benish Ukraine (для організації білінгу) і подальшим розвитком функціональності управління програмами лояльності в проектах для ТРЦ Skymall і в мережі IMAX.

  • 2009 рік

    У 2009-му році система управління лояльністю стала ядром CRM-проекту для стадіону «Донбас Арена», забезпечила проведення маркетингових програм по залученню вболівальників на стадіон, включаючи ідентифікацію уболівальників і збір їх даних, що здійснюється в кожній точці контакту організації та клієнта.

    За результатами впровадження модифікація Loyalty отримала назву XRM Stadium, була прийнята базовим стандартом для всіх стадіонів Євро-2012 і надалі впроваджена в НСК «Олімпійський».

  • 2014 рік

    У 2014 році в рамках програми популяризації безготівкових розрахунків з використанням платіжних карт побудована система мультиканальної реєстрації учасників, обліку винагород і аналізу поведінки клієнтів в рамках програми лояльності в Ощадному Банку України.

  • 2015 рік

    У 2015 році система XRM Loyalty впроваджувалася в торгових мережах Carlo Pazolini і Zarina. В рамках даних проектів вдалося побудувати комбіновані дисконтно-бонусні програми лояльності, реалізувати систему індивідуального обслуговування клієнтів, виділити пріоритетних клієнтів і перемістити фокус маркетингу на них.

  • 2017 рік

    У 2017 році E-consulting запустила масштабний проект в Київському ЦУМі. XRM Loyalty об'єднала 300 000 клієнтських карток програми лояльності в одній системі, що отримала назву «Єдина карта ЦУМ». Її застосування дозволило в перший рік після впровадження підняти показники RFM на 20%, збільшити кількість інформації по клієнтській базі до 60% і отримати на чверть більше активних лояльних клієнтів.

    Паралельно проходив і успішно завершився проект впровадження в мережі магазинів техніки MOYO. Примітною особливістю стало використання механік купонінгу та гейміфікації, які стимулювали збільшення частоти покупок, суми середнього чеку і кількості позицій на один чек. Також була проведена глибока сегментація клієнтів, яка дозволила перетворити email-розсилки з банального спаму в потужний інструмент для доставки індивідуальних пропозицій кожному покупцеві - з урахуванням його інтересів і минулих покупок.

  • 2019 рік

    У 2019 XRM Loyalty продовжує розвиватися, здобуває нову функціональність і модулі розширення. Проходить кілька проектів впровадження у клієнтів, імена яких ми поки не можемо називати.

У Вас залишились питання?

Про продукт, компанію E-consulting або про наш досвід впровадження? Зв'яжіться з нами — ми відкриті до діалогу

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

Вкажіть Ваші контакти

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам