Технічна підтримка системи

Обслуговування та супровід функціонування
Microsoft Dynamics 365

Підтримка працездатності ваших систем в процесі промислової експлуатації та їх подальший розвиток

На відміну від класичного підходу, що передбачає реагування на критичні ситуації, компанія «Е‑Консалтинг» пропонує цілий комплекс послуг:

Що входить до послуги техпідтримки

До технічної підтримки входить комплекс послуг з управління інцидентами і проблемами, консультації, експлуатаційне обслуговування систем, моніторинг роботи і управління подіями:

  • Щотижневий аналіз звіту «Кількість правил за статусами» CRM системи і, в разі необхідності, видалення системних задач (результати відпрацьованих бізнес-процесів), що знаходяться в таких статусах: «успішно», «скасований», а також, в разі необхідності, аналіз і виправлення системних задач, які перебувають в статусах «виконано з помилкою» і «в очікуванні»;
  • Щотижневий аналіз звіту «Кількість записів в системі» - контроль активності Замовника і заповнення CRM-системи записами;
  • Щоденна перевірка роботи сервісу CRM системи Asynchronous Service, від якого залежить робота бізнес-процесів Замовника, плагінів;
  • Щоденна перевірка роботи служби SQL Server Reporting Services, що відповідає за роботу звітів в CRM-системі;
  • Щоденна перевірка доступності сховища CRM-системи SharePoint;
  • Щоденна перевірка роботи E-mail Router і черги електронних листів на предмет наявності записів у стані затримку надсилання в CRM-системі;
  • Щомісячне видалення неактивних записів АС (за погодженням із Замовником у вигляді оформлення звернення на порталі);
  • Щомісячне видалення неактуальних елементів черги в АС (за погодженням із Замовником);
  • Щомісячне видалення неактуальних записів дій в АС (дзвінки, повідомлення електронної пошти і т.д., за погодженням із Замовником);
  • Щотижневе вимірювання і моніторинг параметрів продуктивності та стану АС зі збереженням їх результатів.

Сервісна експлуатаційна підтримка

Додаткова послуга, в рамках якої ми допомагаємо вам розвивати і підлаштовувати систему в ході її експлуатації. Оскільки ми гарантуємо високу швидкість реакції на сервісні звернення, тому резервуємо під кожне звернення робочий час необхідного персоналу.

В рамках експлуатаційної підтримки компанія «Е-Консалтинг» пропонує наступний перелік робіт:

Розширення системи додатковим функціоналом
Залежно від зміни вимог бізнесу періодично виникає необхідність в розширенні функціоналу. Частина налаштованого раніше функціоналу стає неактуальною, а нова частина - необхідністю.

Для реалізації доповнень необхідно пройти 6 етапів - аудит, діагностика, дизайн, розробка, розгортання і експлуатація. Для деяких доповнень частину етапів можна пропускати.

Такий підхід дозволяє ефективно вирішувати як сервісні і консалтингові питання, так і найбільш розумно підходити до вивчення потреб в доопрацюванні та подальшому розвитку Системи під специфічні завдання клієнта.
Дізнатись більше
Схема підтримки

Техпідтримка від «Е‑Консалтинг» надає змогу вашій компанії:

Експлуатаційна підтримка і обслуговування

Залежно від ваших поточних завдань, а також стратегічних планів розвитку як IT-відділу, так і компанії в цілому, компанія «Е-Консалтинг» пропонує різні варіанти співпраці:

Схема ціноутворення
До кожного пакету застосовується обрана «Потужність» — це час реакції на звернення та залучення необхідних ресурсів (конкретного типу співробітників).

Вартість техпідтримки

Компанія «Е-Консалтинг» володіє значними ресурсами для забезпечення якісного супроводу і підтримки впровадженої у вашій компанії системи і має налагоджену методику і багаторічний досвід в даній області.

Вартість технічної підтримки розраховується для кожного клієнта індивідуально, виходячи з особливостей інфраструктури клієнта і вимог SLA.

Розрахувати ціну

У вас залишилися запитання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.

(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам

У вас залишилися запитання?

Хочете дізнатися більше про умови техпідтримки, компанію E‑Consulting або наш досвід роботи? Зв'яжіться з нами — все розповімо і покажемо.


(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам