OneDrive — хмарне сховище даних

OneDrive для бізнесу — це сучасне і функціональне хмарне сховище даних, що надає можливість спільної роботи з файлами і документами на всіх пристроях.

Користувачі отримують по 1 ТБ простору для зберігання даних. З файлами можна працювати офлайн. Зміни, що вносяться в автономному режимі, додадуться автоматично під час наступного з'єднання.

В зв'язці з пакетом Office 365, сховище OneDrive дає можливість обмінюватися файлами, працювати над ними разом з колегами і контрагентами.

Дані не потраплять в чужі руки завдяки функції шифрування і регулярній перевірці відповідності і безпеки.

Ліцензії OneDrive

Хмарне сховище даних

  • «OneDrive для бізнесу» (План 1) $5,00 (за 1 користувача на місяць)

    Служби

    • OneDrive
    • 1 ТБ простору в сховищі OneDrive на одного користувача
    • Сховище підтримує файли розміром до 15 ГБ
    • Безпечний спосіб обміну файлами всередині організації та поза її межами
    • Класична програма та інтернет-версія для роботи в браузері
    • Синхронізація локальних копій файлів і папок, які можна переглядати й редагувати на ПК та комп’ютерах Mac без підключення до Інтернету
    • Можливість створювати й редагувати документи Word, OneNote, PowerPoint та Excel у браузері на сайті Office.com
    • Переміщення файлів між OneDrive і SharePoint та керування ними
    • Вбудовані засоби пошуку й виявлення допоможуть знайти потрібні файли
    • Доступ до файлів звідусіль за допомогою програм OneDrive для мобільних пристроїв з Android™, iOS і Windows
    • Безкоштовна підтримка розгортання FastTrack у випадку придбання 50+ місць
    • Цілодобова технічна підтримка в телефонному режимі та через Інтернет
    • Ліцензовано для комерційного використання
    [річне зобов'язання]
  • «OneDrive для бізнесу» (План 2) $10,00 (за 1 користувача на місяць)

    Служби

    • OneDrive
    • Необмежений обсяг пам’яті в хмарному сховищі для кожного користувача
    • Розширені можливості захисту від втрати даних дають змогу визначати, контролювати та захищати конфіденційну інформацію
    • Функція утримання на місці дає змогу зберігати видалені та змінені документи в процесі витребування електронної інформації

    • *Включає всі можливості «OneDrive для бізнесу (План 1)»
    [річне зобов'язання]
  • Office 365 Business Преміум $12,50 (за 1 користувача на місяць)

    Програми Office

    • Outlook
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • OneNote
    • Access
    • Publisher

    Служби

    • Exchange
    • SharePoint
    • OneDrive
    • Teams
    • Yammer
    • Інтрамережа SharePoint допоможе публікувати відомості для всіх користувачів. Сайти груп SharePoint забезпечать команди доступом до вмісту, досвіду та даних про процеси
    • Хостинг електронної пошти бізнес-класу з поштовою скринькою на 50 ГБ
    • Користувацькі адреси доменів електронної пошти (ім’я@ваша­компанія.com)
    • Версії програм Office для ПК: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, а також Access і Publisher тільки для ПК
    • Веб-версії Outlook, Word, Excel і PowerPoint
    • Одна ліцензія діє для 5 телефонів, 5 планшетів і 5 ПК або комп’ютерів Mac кожного користувача
    • Проводьте скільки завгодно відеонарад для щонайбільше 250 учасників
    • Microsoft Teams – центр для командної роботи
    • Надайте своїм клієнтам змогу планувати зустрічі з вами через Інтернет за допомогою Microsoft Bookings
    • Керуйте завданнями та спільною роботою за допомогою Microsoft Planner
    • Налагодьте співпрацю між різними відділами та розташуваннями за допомогою Yammer
    • Максимальна кількість користувачів: 300
    • Безкоштовна підтримка розгортання FastTrack у випадку придбання 50+ місць
    • Цілодобова технічна підтримка в телефонному режимі та через Інтернет
    • Ліцензовано для комерційного використання
    • * Включає всі можливості «OneDrive для бізнесу (План 1)»
    [щорічний внесок]
  • Office 365 Business Преміум $15 (за 1 користувача на місяць)

    Програми Office

    • Outlook
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • OneNote
    • Access
    • Publisher

    Служби

    • Exchange
    • SharePoint
    • OneDrive
    • Teams
    • Yammer
    • Інтрамережа SharePoint допоможе публікувати відомості для всіх користувачів. Сайти груп SharePoint забезпечать команди доступом до вмісту, досвіду та даних про процеси
    • Хостинг електронної пошти бізнес-класу з поштовою скринькою на 50 ГБ
    • Користувацькі адреси доменів електронної пошти (ім’я@ваша­компанія.com)
    • Версії програм Office для ПК: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, а також Access і Publisher тільки для ПК
    • Веб-версії Outlook, Word, Excel і PowerPoint
    • Одна ліцензія діє для 5 телефонів, 5 планшетів і 5 ПК або комп’ютерів Mac кожного користувача
    • Проводьте скільки завгодно відеонарад для щонайбільше 250 учасників
    • Microsoft Teams – центр для командної роботи
    • Надайте своїм клієнтам змогу планувати зустрічі з вами через Інтернет за допомогою Microsoft Bookings
    • Керуйте завданнями та спільною роботою за допомогою Microsoft Planner
    • Налагодьте співпрацю між різними відділами та розташуваннями за допомогою Yammer
    • Максимальна кількість користувачів: 300
    • Безкоштовна підтримка розгортання FastTrack у випадку придбання 50+ місць
    • Цілодобова технічна підтримка в телефонному режимі та через Інтернет
    • Ліцензовано для комерційного використання
    • * Включає всі можливості «OneDrive для бізнесу (План 1)»
    [щомісячний внесок]
OneDrive — хмарне сховище даних

Хочете замовити ліцензії для своєї організації?

Заповніть форму нижче, щоб ми змогли зв'язатися з вами і надати доступ до ліцензій


(Поштові домени ".ru" не обробляються)

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам