Демоверсія
Як ми впроваджуємо CRM? При впровадженні CRM рішень ми використовуємо розроблену і рекомендовану компанією Microsoft методологію Sure Step - комплексну методологію, яка містить в собі рекомендації та стратегії управління проектами, а також інструменти і шаблони, які партнери корпорації Microsoft можуть використовувати для впровадження продуктів Microsoft Dynamics. Разом з тим, в наших проектах ми комбінуємо дану методологію з кращими практиками Agile для досягнення більш швидкого результату з надання готових рішень, в тому числі "помодульно" впровадження проектів.

Безпосередньо Sure Step в чистому вигляді - це "водоспадна" модель, яка передбачає послідовне виконання етапів проекту:

1 Діагностика
Діагностика

Етап починається з формування проектної команди для проведення діагностики.

Перше завдання проінструктувати команди - детальний аналіз бізнес-вимог - отримана інформація визначає рамки проекту і обсяг передбачуваних робіт.

Далі увага приділяється завданням інфраструктурного аналізу, які полягають у визначенні ресурсів, часу і бюджету для розгортання рішення. Етап діагностики також визначає, яке впровадження Microsoft Dynamics підходить клієнту - швидке або повне.

Результати етапу: пропозиція по роботі над проектом (опис змісту, попередній план); оцінка інфраструктури.

2 Аналіз
Аналіз

На даному етапі проводиться детальний аналіз бізнес-процесів компанії і формування функціональних вимог до вирішення, включаючи опис інтерфейсів системи, розривів між вимогами і функціональністю базової системи (Gap-analysis), а також вимоги до інфраструктури та безпеки.

Складається статут і план-графік проекту. Функціональні вимоги також документуються (включають описи бізнес-процесів, інтеграції та міграції даних).

3 Дизайн
Дизайн

Основа етапу закладається на попередньому етапі і визначається результатом аналізу бізнес-процесів і планом міграції даних.

Серед цілей виділимо створення цілісного дизайну рішення і відповідних документів, якими регулюється відповідність функціональним вимогам; створення верхнеуровневой специфікації для кожної модифікації системи, що настроюється обробки, специфічних звітів і інтеграцій, визначених у документі «Функціональні вимоги»; створення детального опису вимог до перетворення даних відповідно до того, що було визначено в ході аналізу і планування міграції даних на етапі аналізу; отримання схвалення від замовника верхнеуровнего плану міграції даних і специфікації дизайну рішення перед створенням детальної специфікації дизайну і проведенням фінальних оцінок; створення детальної специфікації дизайну рішення на основі верхнеуровневой структури дизайну, схваленої клієнтом; подання замовнику остаточних оцінок розробки, створення модифікацій, настройки, інтеграції та міграції даних; отримання затвердженого замовником дизайн рішення, специфікації модифікацій системи, дизайну міграції даних і оцінки всіх перерахованих операцій.

Результати етапи: специфікація дизайну рішення; дизайн інтеграції з зовнішніми системами; дизайн міграції даних і визначення відповідностей структур даних, план і сценарії тестування.

4 Розробка
Розробка

Планування етапу включає перегляд вимог до розробки, розстановку пріоритетів і розподіл ресурсів. Після цього налаштовується середовище розробки і тестування і остаточно опрацьовується план тестування для кожного настроюваного процесу. Поточні операції етапу відбуваються паралельно, в залежності від вільних ресурсів команди. Вони включають в себе тестування розроблених модулів. Також необхідно функціональне тестування, яке проводять консультанти.

Після завершення розробки додаткових функциональностей приступають до підготовки відповідної технічної і призначеної для користувача документації. Далі замовник тестує процеси відповідно до критеріїв, сформованим на етапі дизайну. Цикли розробки і тестування тривають до тих пір, поки результати тестування не будуть задовольняти певні раніше критерії тестування і замовника.

Основні результати етапу: настройка рішення Microsoft Dynamics; підготовка документації за рішенням Microsoft Dynamics; розробка додаткової функціональності (кастомізації); налагодження та тестування міграції даних; інтеграційне тестування.

5 Розгортування
Розгортування

Етап передбачає передачу системи замовнику.

Він включає в себе дії, пов'язані з завершальним тестуванням, навчанням користувачів і переходом на нову робочу середу.

Результати етапу: план запуску і контрольний список; план тестування системи; план навчання користувачів; тренінги для користувачів; робоча система.

6 Експлуатація
Експлуатація

На цьому етапі йдуть в реалізацію одночасно два набори завдань.

Перша група має на увазі під собою завершальні операції по остаточної передачі знань від команди проекту замовнику. Деякі дії можуть залишатися відкритими і після запуску CRM. Пріоритетним завданням є отримання згоди замовника на закриття всіх відкритих операцій. Закриття проекту включає поставку залишилася документації, опціональні додаткові тренінги користувачів і фінальну передачу знань.

Друга група завдань - це важливі операції, які полягають в присутності проектної команди у замовника протягом конкретного періоду з метою переконатися в тому, що робоче середовище повноцінно функціонує. Після закриття проекту рекомендується провести спільний аналіз проекту. На цьому етапі взаємодія з замовником відбувається в рамках узгодженої підтримки проекту.

Результати етапу: приймання системи замовником; документи для закриття проекту; Угода про підтримку системи.

Залежно від цілей, завдань Замовника, а також поточного стану (наявності та глибини) автоматизації бізнес-процесів можна виділити 3 типи проектів:

 

швидке впровадження
Якщо Замовник має досвід роботи з іншого CRM системою і прийняв рішення перейти на Microsoft Dynamics 365 - це найшвидший і простий проект, так як у Замовника вже є більшість необхідних документів, знань, бачення своїх потреб і очікувань в результаті проекту. Такий проект займає від 2 до 8 тижнів в залежності від кількості що підлягає навчанню персоналу.

 

впровадження
Якщо Замовник має детально описані процеси, за якими вже працює компанія, а також є всі інші документи, необхідні для побудови конфігуратор, калькуляторів і схеми інтеграції з зовнішніми додатками і порталами. Такий проект займає від 6 до 16 тижнів в залежності від обсягу необхідної розробки додаткових функциональностей, обсягу інтеграцій з іншими системами і від кількості що підлягає навчанню персоналу.

 

повне впровадження
Якщо Замовник не має опису процесів і впровадження починається з діагностики існуючої моделі бізнесу. Або, якщо компанія новостворена, і процеси ще не експлуатувалися. Тривалість такого проекту може займати від 8 до 24 тижнів і більше, в залежності від масштабів покриття Microsoft Dynamics 365 системою бізнес процесів.

спробуйте наші рішення безкоштовно Отримайте безкоштовно 30-денний пароль для доступу до демонстраційної версії системи Microsoft Dynamics 365