Історія успіху: «Carlo Pazolini»

Як розробити ефективну систему впливу на покупця, виходячи з розуміння його споживчого кошика і поведінкового профілю.

Історія успіху: «Carlo Pazolini»

PAZOLINI - один зі світових лідерів з виробництва і продажу взуття та аксесуарів сегмента доступної розкоші (accessible luxury). Бренд пропонує своїм шанувальникам сезонні колекції взуття і сумок, шарфів, хусток, ременів і гаманців, а також взуттєву косметику.

  • Галузь: торгівля
  • Кількість представництв: 5 країн

Проблеми клієнта

Необхідність в інструменті з вивчення клієнта - формування портрета лояльного клієнта, нелояльного клієнта, його споживчого кошика для прийняття рішень в розрізі Програми Лояльності.

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty

Відгуки клієнта

  • Голова правління, Греков А. Ю.

    Висловлюємо подяку співробітникам Е-Консалтинг за високий професіоналізм в роботі над проектом на платформі Microsoft Dynamics. Відзначаємо своєчасне і якісне виконання проекту, системний підхід до виконання завдань і злагоджену роботу проектної групи.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху