- Головна →
- Наші клієнти →
- Carlo Pazolini
Історія успіху: «Carlo Pazolini»
Як розробити ефективну систему впливу на покупця, виходячи з розуміння його споживчого кошика і поведінкового профілю.

PAZOLINI - один зі світових лідерів з виробництва і продажу взуття та аксесуарів сегмента доступної розкоші (accessible luxury). Бренд пропонує своїм шанувальникам сезонні колекції взуття і сумок, шарфів, хусток, ременів і гаманців, а також взуттєву косметику.
- Галузь: торгівля
- Кількість представництв: 5 країн
Проблеми клієнта
Необхідність в інструменті з вивчення клієнта - формування портрета лояльного клієнта, нелояльного клієнта, його споживчого кошика для прийняття рішень в розрізі Програми Лояльності.
- 01 Заміна дисконтної програми
- 02 Розробка ефективної системи впливу на покупця
- 03 Необхідність в аналізі процесу продажів
- 04 Перехід до диференційованих пропозицій для сегментів

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty
Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності
Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty
-
01
Отримали можливість фокусувати зусилля і маркетинговий бюджет на перспективних клієнтів завдяки RFM-аналізу (принцип 80/20)
-
02
Отримали профілі клієнтів (Демографічні, Соціальні, Географічні, Поведінкові)
-
03
Виділили 3 основні поведінкові моделі (Піонерів, Дискаунтеров, Помірних)
-
04
Запровадили Єдиний стандарт програми для всіх каналів, точок обслуговування, з урахуванням поведінкових профілів
-
05
Реалізували ідентифікацію клієнта в будь-якому каналі за всіма доступними параметрами анкети. Стали працювати з клієнтами, а не чеками
-
06
Масштабування: підключення магазинів кожної країни за 3 дні
-
07
Інструменти аналізу міграції клієнтів по магазинам мережі як фактора якості обслуговування
Відгуки клієнта
-
Голова правління, Греков А. Ю.
Висловлюємо подяку співробітникам Е-Консалтинг за високий професіоналізм в роботі над проектом на платформі Microsoft Dynamics. Відзначаємо своєчасне і якісне виконання проекту, системний підхід до виконання завдань і злагоджену роботу проектної групи.