Ідея CRM приваблива, але ви не впевнені, що вона потрібна?

Перш ніж прийняти остаточне рішення, пам'ятайте, CRM здатна допомогти вам:
✅ Керувати бізнес-діяльністю компанії
Завдяки інструментальним панелям, персоналізованим і автоматизованим звітам, програмне забезпечення CRM дозволяє точно знати про кількість втрачених і залучених клієнтів щороку і розрахувати вартість залучення 1 клієнта.
✅ Скоротыть цикл продажів
Встановивши програмне забезпечення CRM, можна автоматизувати багато завдань і оптимізувати процеси. В результаті, CRM дозволить вашим продавцям проводити більше часу з клієнтами і менше займатися адміністративними завданнями.
✅ Краще керувати даними і економити час
Ви зберігаєте багато даних в файлах Word і Excel, але не можете швидко витягти з них потрібну інформацію? Програмне забезпечення CRM дозволяє зберігати, сортувати і використовувати всі ваші дані в одному безпечному місці і дає вам гарантію, що ви знайдете потрібну інформацію всього за пару кліків.
✅ Підвищити задоволеність клієнтів
У компанії, де кожен керує своїми даними, відсутність співробітника може призвести до втрати інформації (наприклад, обіцянка знижки при наступній покупці), що може мати негативний вплив на задоволеність клієнтів.
Коли число потенційних клієнтів, з якими ви працюєте, стає занадто великим щоб ви могли покладатися на свою пам'ять, це означає, що прийшов час інвестувати в CRM. Тому, навіть якщо ви не спілкуєтеся з ними кожен день, ваш CRM повідомить вам, де ви зупинилися під час останньої розмови.